Raskaaksi 2016

Nemira, noista liuskoista ei mun silmään mikään ole ovisplussa, lähimpänä kuitenkin toiseksi ylin.
Esimerkkinä nämä kaksi, mun testejä eivät ole o-plussia koska T-viiva on C-viivaa heikompi (kp 14 ja 15).
ImageUploadedByVau Foorumi1462186398.245618.jpg

Tuossa kierrossa uhkasi jäädä tulematta, ellen olis käynyt akupunktiossa, ja plussa tuli seur päivälle (kp 17). Käytän lisäksi aamulämpömenetelmää, jolla varmistan että ovis tapahtui (mittauksen valossa, lämmönnousu 0,4 astetta)

Katjusha, sitähän mä vähän mietinkin et ei taida riittää. Ja oon kaikki tikuttanu kyllä samoihin aikoihin, mut jatkaisko tikuttelua vaikka viimeinen on noin laiha vai todetaanko et ovis ehkä livahti tikkujen ohi tai jätti tulematta ollenkaan? Mä oon kyllä niin huono näiden kanssa. :hilarious:

En kyllä käsitä tätä nenäntukkoisuutta nyt yhtään. En kaiken järjen mukaan ole raskaana mutta nenän limakalvot on ihan turvonneet, ihan niinku esikoisen alkuraskauden aikaan. Tulevana su-ma pitäis alkaa menkat. Turvottaa kyllä niin että hyvä ku mahtu työhousut jalkaan tänään. Pitäisköhän pistää vappumunkkien piikkiin... :rolleyes::grin

Ompas teillä ollu rankkaa wildside! Voimia ♡ ja toivottavasti tämä toinen tulis helpommin!
Meki alotettiin heti seuraavan yritys ku menkat alko eli tjottailtiin joulukuusta (ekat vuodot) ja nyt kunnon yk1 ku viimekuus tuli menkat. Eka tuli yk14 kkm jälkeen joten oon valmistautunu samaan nytki.

Katjusha ihana kuulla että kaikki on hyvin! Pian näätteki pienen :)

Viima kuvaa!!

Täälä dpo12, tätiä ei näy vaikka tuntuu että tulis. Katotaan, huomenna aattelin testiä hakia..

Täällä ollaan metsästetty ovulaatiota ensimmäistä kertaa tikkujen kera. On kyllä selkeä tuo clearbluen digitesti! Aloitin tikuttamisen jo kp10 ja nyt on kp 14 menossa. Ei olla vielä saatu hymynaamaa näyttöön, mutta ollaan silti pupuiltu tiuhaan tahtiin! On sitten ainakin "varastossa" simppoja, jos käy joku kämmi tuon testailun kanssa! Tänään alkoi selkeät ovulaatio limat, että olen kyllä erittäin yllättynyt, jos ei huomennakaan testiltä hymyä heru!!! :) Mitäs muille kuuluu? Sopiiko muuten, että lisään itseni tuohon listaan???

Mun puhelimen kamera taitaa olla rikki, kaikki kuvat mitä ottaa on tosi hämäriä:sorry:.
Siinä ois tän aamun testi, toivottavasti saatte edes jotain selvää!

Liitteet

• 2016-05-02 17.52.59.jpg
    2016-05-02 17.52.59.jpg
    870.7 KB · Katsottu: 220
Laitoin jo toiseen ketjuun mut laitellaan tännekin kun ollut aktiivisempi tänään :) Tää sai sit paniikkikohtauksen töissä ja lähti kotii. Alkaa vissii olee liikaa ressii tästä raskautumisesta ja huomenna esivalintakokeet ja huihai. On siis paniikkihäiriötausta ja kohtauksia ei ole ollut sitten viime vuoden joulukuun niin vähän harmittaa. Hyvin oon pärjänny koko tän vuoden ilman mitään lääkkeitä, mutta kai toi ressin kasautuminen oli sitten ihan ymmärrettävää.

Haluisin nii kovasti tulla heti raskaaksi, myös siksi että viime raskaudessa oli melkein koko ajan tosi positiivinen mieliala, nautin kovasti raskausajasta. Nyt kyllä semmosta menkkamaista juilintaa vähä alavattalla ja ovis oli pe/la. Siis varmaan positiivinen merkki?? :)

Viima, kyllähän siinä jotain näkyy ... tsekkaatko taas parin päivän päästä jos olis jo päivänselvää :)?
TiiaMariia, voi sua, koitahan ottaa iisisti!! Mulla auttoi tähän raskautumiseen, kun otin joka päivälle jotain hemmottelua 6-9 dpo, mikä olis se kiinnittymisjankohta yleisesti.
Niemja, jospa se täti ei tulis. Sehän kyllä tuntuu ihan menkoilta, vaikka olis paksunakin :playful: Joo, ei tarttis ku viikko taas jaksaa. Piipahdan keskiviikkona neuvolassa, kun ei ihan selväksi meille tullut, että millaisia esitietolomakkeita tuonne sairaalalle sitten pitää olla mukana tai lähetettynä. Neuvolantäti oli pihalla, ja samoin minä...

Kävipä hassusti.. Oon käynyt kyllä täällä foormuilla monta kertaa, mutta ei oo mitään uusia ilmoituksia tullut moneen päivään. Nyt, kun kirjoitin itse tänne, tulikin uusia lukemattomia sivuja monta!! O.o Taas ollaan itsekkin sitten ajantasalla! Ajattelinkin, että onpas täällä nyt hiljaista!!!!! :D

Kylläpä täällä käy keskustelu vilkkaana :) Nyt vaan toivotaan että noita plussatestien kuvia alkaisi tulla enemmänkin!!

Täällä kp1 tänään, alkoi ihan reippaalla vuodolla ja menkkakivuilla joita ei ole vuosikausiin ollut pillereitä syödessä.

Onko teillä muilla tietoa tai kokemusta, onko liikunnalla mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen raskautumisessa? Itse käyn spinningeissä ja juoksulenkeillä muutaman kerran viikossa.

Mä kanssa joogaan ja lenkkeilen ja teen salireeniä, ei kyllä sen parempaa tietoa, muuta ku että tietty hyvinvoiva kroppa on parempi potentiaalisesti :)

Normikuntoilu lienee vaan hyväksi raskautumishaaveiselle. Mä oon sitä mieltä, et ylilyönnit puoleen tai toiseen haittaa kaikkea, mut kultainen keskitie niin syömisten, liikunnan etc. kanssa parantaa raskausmahdollisuuksia.

Liian moni on taas joutunut tädin pauloihin! Nyt kohti viimeistä ovista ennen plussaroisketta!

Ovistikut jätän tässäkin kierrossa kaupan hyllylle. Ja plussatestinkin ajattelin tehdä vasta kun menkat on myöhässä!

Kettuska, kp 2.

Pahoittelut kp1 :sad001

Täällä iltalämpö 37.0 :joyful:
Nyt vaan kaikki plussaamaan! Aloitetaan kunnon plussa-aalto:hilarious:

Ketkä on nyt testaamassa?:)

Wow Viima, sieltähän tulee hyviä signaaleja :)! Järjestäpä meille lisää 2-viivaisia testejä ja muut mukaan!!!

Testasin vielä 3 kertaa, ja aina sama tulos. Itseasiassa äsken vielä uudestaan ja kyllä se on 37.0:)
Pcn teen vasta dpo 14 uudestaan, ja nyt dpo 10

Oiii Viima, sullahan on vallan lupaava tilanne! :)

On. Palaan takas tänne, ultrasta kotiuduttu kohduntyhjennyslääkkeiden kanssa :(

Voi ei lipstikka :( tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon! Kyllä se siitä :)

Omasta yiöanteesta en uskalla herätellä toiveita.

Takaisin