Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Nemira, noista liuskoista ei mun silmään mikään ole ovisplussa, lähimpänä kuitenkin toiseksi ylin.
Esimerkkinä nämä kaksi, mun testejä eivät ole o-plussia koska T-viiva on C-viivaa heikompi (kp 14 ja 15).
Tuossa kierrossa uhkasi jäädä tulematta, ellen olis käynyt akupunktiossa, ja plussa tuli seur päivälle (kp 17). Käytän lisäksi aamulämpömenetelmää, jolla varmistan että ovis tapahtui (mittauksen valossa, lämmönnousu 0,4 astetta)
Esimerkkinä nämä kaksi, mun testejä eivät ole o-plussia koska T-viiva on C-viivaa heikompi (kp 14 ja 15).
Tuossa kierrossa uhkasi jäädä tulematta, ellen olis käynyt akupunktiossa, ja plussa tuli seur päivälle (kp 17). Käytän lisäksi aamulämpömenetelmää, jolla varmistan että ovis tapahtui (mittauksen valossa, lämmönnousu 0,4 astetta)

.
Joo, ei tarttis ku viikko taas jaksaa. Piipahdan keskiviikkona neuvolassa, kun ei ihan selväksi meille tullut, että millaisia esitietolomakkeita tuonne sairaalalle sitten pitää olla mukana tai lähetettynä. Neuvolantäti oli pihalla, ja samoin minä...