Raskaaksi 2016

Viiman hailurankin vahvistumisia! :) Mä testaan äitienpäivänä, odotukset ei kyllä kovin korkealla ole...

Voi ei Lipstikka, olen niin pahoillani. :( <3 voimia sinne...

Pitääkö nuo lämmöt muuten mitata mistä? :D
Oon nyt mitannut vaginasta, ja äsken tulokseksi sain 36.9. Aamulla herätessä tais olla 36.7.
Illalla oli 37.0 kainalosta mitattuna

Viima parasta mitata aamulla ennen ylösnousua aina samasta paikasta. Aamun ja illan lukemaa ei kannata verrata. Mikäli aamulämpösi jatkaa 37 hujakoilla se on hyvä merkki. Yleensä ruumiinlämpö palaa normaaliksi päivään, jolloin kuukautisten pitäisi alkaa - jos raskaus ei ole alkanut. Toki tämä ei ole tieteellinen raskauden toteamisen menetelmä :)

Lipstikalle pahoittelut!
Viiman viivalle vahvistumista:)
Olikos muita jännän äärellä?

Taitaa mennä harakoille tää kierto, miulle tuli kauhee flunssa ja oletan ettei ees ovis tapahdu, vaikka mahassa on tuntemuksia ja limoja jo havaittu, mut siis voi olla ettei oo mitään jännättävää muutaman viikon päästä:(
Nyt siis kp 14 /28-30

Huli täällä myös jännätään.. Testailen viikonloppuna kun menkkojen pitäis alkaa ehkä su-ti, On ollu vielä heittoja kierroissa pillerien jälkeen...

Pahoittelut lipstikka :(

Täällä pitäis testiä tehhä tällä viikolla. En tiiä vielä mikä päivä. :)

Hei pitkästä aikaan.

Täällä olisi nyt yk7 lähtenyt käyntiin. Pitäisi varmaan pikku hiljaa ruveta miettimään ovistikkujen hankintaa.

Pahoittelut kaikille vielä uudesta kierrosta.

mauste yk 7, yritys aloitettu 12/15

Mulla on tukku noita tarpeettomia raskauskeijun ovistestejä, jotka voin kaupata edullisesti eli esim. -50%+posti jollekin tarvitsevalle. Voi laittaa yksäriä, voin laskea lukumäärän illalla.

Kiitti kaikille! ♡

Katjusha, en tiedä oliko tuulimuna. Viime viikolla oli kyllä syke että ehkä ei.. Lääkäri ultras eilen tosi pitkään ennen tuomiota kun ei ollut varma (??). Siitä jäi kyllä myös vähän paska fiilis vaikka uskon kyllä ettei siellä mitään elävää ollut.

Lipstikka, joo - eihän noista alkuun mitään selvää saa. Mutta tuulimunassa on kai jokin tyhjä pussi, että ei näy edes sitä alkiota. Meillä ei ehditty viime kesänä sykettä nähdä, kun pieni oli menehtynyt 5+6 ja Jorvissa ultrattiin 6+3 tai jotain. Meillä näkyi siis joku sikiön alku kuitenkin. Itse uskon, että siihen alkioon ei ollut vielä tullut henki, eli vaikka oli todella syvältä koko paska, en kokenut, että siinä oli vielä "ihminen" mukana niin aikaisin.

Täällä alkoi kp 1 ja yk5. Ei ole tavalliset menkkajomot mutta vuoto normaali. Ei ollut pms tässä kierrossa :) Jatkan siis vitamiinien syöntiä :)

Katjusha, en itsekään ajattele että olisi vielä mikään vauva ollu. Joku solumöykky tai katkarapu ehkä. Unelmille tässä hyvästejä heitetään. :(

Pahoittelut Lipstikka! Pahalta se tuntuu vaikka kuinka aikaisessa menis kesken. Juuri nuo unelmat ja mielikuvat tulevaisuudesta siinä kuitenkin menettää ja suree sitä mitä yhtäkkiä ei olekaan tulossa, vaikka jossain määrin voi helpottaa vähän se, että ei ollut vielä pidemmällä ja että todennäköisesti oli hyvä, että nyt aikaisemmin kuin paljon myöhemmin. Itse ainakin yritin noin järkeillä, mutta ei se akuutisti lohduta toki..

Takaisin