Raskaaksi 2016

Paljon onnea huhtihaikaralle, hienot viivat :) soittoa vaan neuvolaan

Toivotaan Iinalisa että tärppää heti, lupaavia oireita :)

Pahoittelut Minttukarkille :sad001 onnea uuteen yritykseen

Gyne aika huomenna, hieman jännittää mutta toivon että kaikki kunnossa.

T. Enisa kp 9/27

Aika matelee niin hitaasti! 4-5 päivää vielä pitäis malttaa :D

Miksi meet gynelle Enisa83? Ihan perus tarkastus vai mikä? :)

Ihan perustarkastukseen menen :) mutta mietin tuota ovulaatiotani joskus tunnen sen selvästi ja toisinaan en.. Voisiko tarkoittaa että ovulaationi ei tapahdukaan säännöllisesti.

Uskon että aika matelee, koskahan voisi aikaisintaan testissä näkyä jos on tärpännyt? Esikoisen kohdalla taisin dpo 8 saada jo todella haalean viivan mutta hän on lapsettomuushoidoista onnistunut en tiedä miten luomu kierroissa.

Ihan perustarkastukseen menen :) mutta mietin tuota ovulaatiotani joskus tunnen sen selvästi ja toisinaan en.. Voisiko tarkoittaa että ovulaationi ei tapahdukaan säännöllisesti.

Uskon että aika matelee, koskahan voisi aikaisintaan testissä näkyä jos on tärpännyt? Esikoisen kohdalla taisin dpo 8 saada jo todella haalean viivan mutta hän on lapsettomuushoidoista onnistunut en tiedä miten luomu kierroissa.

Sain keskenmenneessä raskaudessa selkeen plussan jo dpo 9, mutta raha tulee tilille vasta perjantaina niin aikasintaan silloin teen ja silloin on menossa dpo 11, mutta veikkaan että teen vasta lauantaina tai sunnuntaina :) Perjantaina pitää vaan käydä apteekissa.

I
Tsemppiä gynelle.
Jos ultran raskauden keston määritys pitää paikkansa, niin mä oon saanu plussan dpo 7-8. Selkeän, mutta ei paksuja leffaviivoja. En tikuttanut ovista, niin en voi sitä tietää, mutta alkion koosta päätellen. Gyne sanoi, että on tiedossa, että on mahdollista.

Tänään testasin uudestaan ja tuli joku hailura :o jonka siis mieskin näkee mutta kuvaan sitä ei saa näkyviin. Eilistä testiä aattelin negaksi vaikka siihenkin tuli samanlainen hailura. Miten luotettavia nuo pc:n testit on et antaako viivanpaikkaa/turhaa hailuraa? En uskalla noihin kyllä luottaa :o jospa malttais nyt oottaa pari päivää ennen uutta testiä. Mitään menkkaoloja ei liiemmin ole eikä pahemmin muitakaan oireita paitsi: Pää hieman kipeä kokoajan sekä alamahaa nippailee ja välillä jopa pienesti särkee kummaltakin puolelta...
Kp 25/24-27 et vielä ne menkatkin kerkee alkaa eivätkä virallisesti ole myöhässä edes :(

MrsBee, jos viiva ei oo lähteny haalenemaan, niin mielestäni se on vielä hyvä juttu :) Pystyn samaistumaan täysin tänhetkiseen olotilaasi. Tosin alan jo vähän luopumaan toivosta, viiva ei oo 4 päivän aikana vahvistinut yhtään, tänään enään ihan hailakka :( Ällötysvaroitus; Eilen illalla tuli joku iso valkoinen venyvä limakasa ulos, ei ollut yhtään semmoista valkovuotoa mitä nyt on ollu ja on edelleen. Mikäköhän ihme se on ollu..
Tänään kuitenkin ollut alaselkä- ja maha niin kipeänä, että uskoisin et tämäkään ei pysy kyydissä.

Enisa83, mä sain haamun dpo 10, mut just yks kaverini sano et hän saa aamupissasta haamun vasta kun menkat on melkein viikon myöhässä :)

Dimsku kp 28/27, dpo 14, yk 5

Dimsku: Voi, toivotaan että ei ole mitään vialla kuitenkaan ja jos ei vuoda, se on ainakin hyvä merkki. Mulla oli km raskaudessa koko ajan vuotoa dpo 10 lähtien.

Mä en osaa sanoa tarkkaan oliko aamun testi haaleampi kuin eilen, vahvempi se ei ainakaan ollut. Huomisaamua odotellessa siis...

Minttukarkki: oon saanu pc- testiin viivanpaikkoja, mut ne tuli selkeesti sen ajan jälkeen ihan kuivana näkyviin. Ne löytyy tuolta "plussa vai ei" -ketjusta vasta laitoin. Niissä ei selkeesti mitään väriä tullut. Toisaalta nyt ekat testit näytti aika samalta, ennenkuin selkeempi viiva ilmestyi..toivotaan ettei oo viivanpaikka!

Nyt röyhkeesti omaa napailua:
Tänään kp31/31 ja dpo 14.. vatsa niin kipee ja turvonnut ku olla ja voi.. huono olo ja ketutus erittäin suuri, tissit tuntuu räjähtävän! Paleltaa koko ajan ja olihan se kuumekki pakko mitata mut ei ollu kun 36,1 (normaalisti 35,7).. Eilinen muutaman tunnin pidätyksellä tehty cb digi nega jote tätiä odottelen saapuvaksi hetkellä millä hyvänsä.. luulin jo tossa vaunulenkillä hanan auenneen mut ei. :dead:

Huomenta! Täällä pyyhitään kyyneliä :( Pahasti näyttää nyt siltä, että tämä jäi vain kemialliseksi raskaudeksi, yritykseksi tarttua kiinni.. Aamun testiin ilmestyi enää vain juuri ja juuri hento viiva ja digin tulos oli tyrmäävä.

Nyt dpo 14 ja kp 26. En tiedä kauanko pidätin, koska heräsin yöllä, mutta en usko sen olevan tässä syynä. Luultavasti siis tästä kohta alkaa vuotamaan, vaikka vielä olen lugejakin käyttänyt. En tiedä mitä ajatella nyt.

Oliko hyvä aloittaa liian aikaisin testaaminen? En tiedä. Nyt vai olen surullinen, ehkä vähän ajan päästä pidän positiivisena tietoa, että jotain yritti edes tapahtua.

5dbb422e66eecce125285c123144a7e4

Kiitos Syksyinen!

Mieshän mulla ei tiedä edelleenkään mitään näistä, kun on reissussa. Olin odottanut että saan kertoa hyvät uutiset kun palaa. Nyt mun itse täytyy vielä käydä toisella paikkakunnalla työreissussa tässä välissä ennenkuin nähdään :(

Testaan vielä huomenna, mutta epäilen suuresti, että huomenna viiva on jo kokonaan hävinnyt. Niin selkeästi tuo tulos on haalentunut edellisistä jo.

Yritän nyt kasata itseni töihin ja pistän foorumin kiinni ainakin hetkeksi. Kiitos pahoitteluista ja parempaa onnea muille!

Täällä vsrmuudeksi testattu aamulla kirkas nega eli jostain muusta johtuu pahoinvointi. Varmaan metuista sitten. En jaksa surra kun en oikeastaan uskonut raskauden mahdollisuuteen kun oviskin jäi tulematta/heikoksi. Tätiä ei näy eli terot kutsuu. Viikonlopuksi lähden pelireissulle pohjoiseen niin hyväkin jos saa tädin siirrettyä sen ohi.
Mietinnässä on vielä meneekö yritys jäihin hetkeksi vai jatketaanko.

Pahoittelut MrsBee, on niin epäreilua että toivo jo herää ja sitten se viedään pois:pale
Milttikselle pahoittelut myös ja voimia uuteen yritykseen.

Katjushalle onnea upeista tuloksista ja ihanaa 9 kk matkaa :Heartred

Iltapäivällä gynelle.
Palaan kertomaan illemmalla.

Mukavaa päivää kaikille :flower

MrsBee voi ei, pahoittelut! :( Täällä varmaan käynyt sama, kaikki merkit viittaa siihen. En ole uskaltanut edes testata kun pahoitan vaan enemmän mieleni.

Katjushalla ollu hienot tulokset! :)

Milttikselle ja muille uuteen kiertoon lähteville tsemppiä!

Dimsku kp 29/27, dpo 15, yk 5

Voi että Dimsku! Pahoittelut sinnekin :(
Mun on pakko vielä testata huomenna mikä on tulos, osaksi myös että lopetanko lugesteron-lääkkeen sitten, että vuoto voi alkaa ja pääsen uuteen kiertoon. Olo on aika maassa, vaikka tämänkin mahdollisuuden tiesikin. Epätodennäköiseltä tuntuu, että olisi vain viallinen testi..No, vielä saa toivoa ja toivotaan että meillä onni kääntyy, ennemmin tai myöhemmin!

Voi Dimsku :( harmillinen takaisku!
MrsBee, niin on viisain kuitenkin testata, että mitä teet lugesteronin kanssa. Vertailu on kyllä ihan pyllystä, koska samalla testillä voi saada hyvin vaihtelevia tuloksia. Mutta jos on nega, niin se on sitten se.

Katjusha, tuohan on ihan mahtavaa!! Hurjasti onnea ja kaikki mahdolliset vauvaliimat ja tarrasukat!! <3 Pitkä yritys palkitaan! Mitkä fiilikset?

MrsBee, voi harmi :(

Tsempit haamuilijoille vahvempia viivoja odotellessa!

Voimia tädin kohdanneille :<

Plussatuulia lopuillekin, kevät on loistavaa aikaa tehä vauvoja!

Lipstikka, kp 17/28-32, yk8

Takaisin