Raskaaksi 2016

Täällä siis pupuiltu viikko joka ilta. Nyt kaksi iltaa oltu touhuamatta ja eilen iski virtsatietulehdus,voiko olla raskausoire tai siihe liittyvää? Mulla ei koskaan ole ollut virtsatietulehdusta tms. :/

Hei!
Tässä ilmoittautuis yks kuumeilija joukkoon. Lapsia löytyy ennestään 4v, 3v ja 1v2kk. Ite täytän keväämmällä 24v. :)
Meillä ei vielä yritystä oo, mies vähän hankoilee vielä vastaan..tosin ehkäisyä ei oo tässä välillä ollu mutta imetys on pitäny menkat poissa.
Imetys loppui lauantaina joten josko pian kierrot alkais pyörii.
Ollaan kuitenkin puhuttu että vois olla kiva joku 6-7 lasta (jos vaan Luoja suo!) ja aikaa kyllä on vielä reippaasti kun miehen kans ollaan samanikäsiä.

Onko täällä kellään muuten kokemusta kystasta munasarjassa. Mulla ollut jo pari viikkoa outo jomotus/vihlonta vasemmalla puolen alamahaa, kysta on varmaankin todennäkösin selitys sille. Maanantaina meen gynelle niin sit selviää enempi. :)

Kirppu, voisko toi vti olla juuri ahkeran pupuilun tulos...ainakin näin mulle lääkäri kerran sanoi, että ahkerasta sekstailusta voi tulla vti.

Tervetuloa WandaO!!
Mulla ei ole ollut kystaa munasarjoissa, mutta jossain vaiheessa raskautta oli tullut kohtuun kysta joka sitten "syntyi" ennen tuota ihanaista esikoistamme...siskolla oli raskausaikana myös kohdussa kysta.
Ilmoittele sitten mitä gyne kertoi...

ON. kp27/24-28....jännäääää! Mulla on kyllä ollu niitä epämääräisiä menkkajomotuksia mut hanat ei viel oo auenneet, joten vielä on toivoa. No pakko huomenna testata kun lähden reissuun. Tosin en tiedä missä välissä ehdin hakemaan testiä eli ei tuu aamupissasta ainakaan...

Huhhuh nyt alkaa malttamaton odotus, tuntemusten mukaan ovis tällä hetkellä, seuraavan aikoihin jää ehkäisy pois :) Miten tässä hiukka vajaa kuukauden jaksaa malttaa :P helpottaa kyllä kun pääsee lueskelemaan teidän kuulumisia !

Tässä tän aamun testit (2):
d856057432f4d6cf72f64f47e3e65ea3

Viiva on saman vahvuinen kuin muutamana päivänä peräkkäin. Ei ole hävinnyt, mutta ei vahvistunutkaan :confused: Tiedän, ettei testeillä saa vertailla hormonimäärää, mutta ei tää vaikutua hyvältä.

Pelottaa, jos kyseessä esim kohdunulkoinen raskaus..Osaako joku sanoa, millä päivillä/viikoilla se alkaisi oireilemaan? Mulla on eilisestä outoa aaltoilevaa vihlovaa kipua alavatsassa, jonka kuvittelen tulevan hieman enemmän vasemmalle puolelle kuin keskelle. Mitään vuotoa ei nyt toistaiseksi ainakaan ole.

MrsBee kp 27 dpo 15

MrsBee monihan on saanut vasta dpo 16 plussan. Toivottavasti oot vaan liian ajoissa liikkeellä. Viikoille vahvistumista!

mun pitäis ostaa niitä ovistestejä kuhan käyn isommassa kaupassa lähikaupassa oli vaan r-testejä. Pitäis sit eräs pieni saada meiän sängystä omaan sänkyyn et mitään voi tapahtuu. Mies ei haluu sohvalle eikä vierassänkyyn pupuilemaan. Ja vielä ois mahiksia saada tälle vuodelle murunen!!

WandaO tervetuloa! Meillä piti yrityksen alkaa vasta 5/16 mut mies näyttikin vihreetä valoo jo viikonlopulla!!! Mäkin olisin nuorempana halunnu ison perheen mut ollaan teitä 10 vuotta vanhempia niin 2-3 on meidän lapsiluku jos lapsia lisää siunaantuu.

MrsBee, mulla ei ollut mitään ku-oiretta, muuta kuin alhaiset hcg-arvot verikokeessa 18 dpo ja myöhemmin olin aina viikon jäljessä viikkodigissä. Oire oli ikävä kyllä vasta 7+2 ar-ultrassa ei pienokaista löytynyt kohdusta ja myöhemmin samana päivänä munajohdin repesi ja jouduin leikkaukseen. Vaikea diagnosoitava, koska ihan aluksihan sitä "extraa" ei näe kohdussa tai muualla. Vasen munajohdin on jotenkin suolen takana, joten siksi meidänkään tilanne ei selvinnyt ultrassa alkuun ollenkaan. Klassiset oireet olisivat voimakas paikallinen kipu ja hartiapistos.

Kirpulla ei jää homma ainakaan talletteluista kiinni ;) Hyvä homma!

Tervetuloa mukaan WandaO, toivottavasti kiertosi käynnistyy piakkoin ja pääsette tosissaan yrittämään :)

Nyytikillä toooooooosi jännät paikat, iiks! Ei sulla sattuisi ovistestejä löytymään kaapista? Voisihan niilläkin aloitella testausurakkaa :P

Mrs. Bee, viiva on kuitenkin edelleen ihan selkeä.. Voihan epätietoisuus..Pääsetkö käymään verikokeissa? Tarkan lukeman avulla voisit ehkä saada jotain tolkkua tilanteeseen.

Mira, tosi kiva, että vauvakuume tarttui mieheesikin jo aiemmin! Toivottavasti saatte sänkynne vapautettua, että ei tarvitse ihan pelkällä kuumeilulla odotta tärppiä, vaan olisi ihan tallettelujakin taustalla :)

ON. Muualle jo kirjoittelin, muta pakko jakaa tännekin viime yönä näkemäni uni! Unessa synnytin pikkusisaruksen esikoisellemme ja olin aika hämilläni koko tilanteesta. Synnytys meni nopeasti ja tapahtui siis jossain terveyskeskuksessa :D Yhtäkkiä tajusin, että miksi oli niin outo tunnelma ja sehän johtui siitä, että mä en ollut tiennyt olevani raskaana! Siinä sitten katsottiin miehen kanssa kalenteria, että mikä päivä nyt on ja kuinka kauan tässä on muka oltu raskaana, niin arvatkaas mitä! Vauva syntyi 27.11. (vuosi ei näkynyt kalenterissa) ja kun kävin äsken hömppänä kurkkaamassa lasketun ajan laskuria, niin jos tässä kierrossa tärppäisi, laskettu aika olisi aivan joulukun alussa, joten tuo voisi hyvinkin olla enneuni :p Voi kunpa!

Syksyinen kp 20/24-27, dpo 5, yk 6

Mun serkku on nähny kans enneunia. Se oli nähny että olin raskaana just ennen ku edes mäkään tiesin. Samalla se oli nähny unta että olin raskaana kaksosille ja tuli keskenmeno. Ja ennen tuota edes mä en tienny että ootin kaksosia ja sehän raskaus meniki kesken joten Syksyinen voikun olisi ennneuni :)

Tervetuloa WandaO :)
Voi MrsBee, ainakin tiedät että on ollut jo hyvää yritystä.. Jos tämä yhtään nyt lohduttaa.

Gynellä käyty: kaikki kunnossa ja munasolukin siellä oli nätisti kypsymässä... Sanoi että irtoaa sieltä pikapuoliin.
Kerroin vauvahaaveista ja lääkäri toivotti vaan onnea yritykseen että hyvältä näyttää. Kohdun limakalvo oli oikean paksuinen ja siistin näköinen.
Oon niin onnellinen nyt hyvistä uutisista, vielä kuukausi tätä piinaa ja sitten pääsee yrittämään :sign19:sign17

T. Enisa kp 11/27

Tervetuloa WandaO :) toivottavasti kierrot lähtee hyvin käyntiin :)

Kirppu^ voihan se olla myös oire mut voi johtua kovasta pupuilustakin, se kumminkin altistaa tulehduksille.

On. Täällä Alko eilen kp1 ja tänään sit alko vuotojen kera kunnon vatsakivut :dead: panadolia otin mut ei apua kipuihin.. sikiöasennossa sais koko ajan olla.. en muistanukkaan kuinka kipeetä tää tekee.. eli kierukka on auttanut viemään osan kivuista pois :dead:

Jojoba kp2/31 yk2

Mrs.Bee mullakaan ei kohdunulkoinen oireillut millään tavalla. Hcg-arvoja en muista, koska tästä on 11 vuotta aikaa. Ultrassakaan ei näy mitään aikaisimmilla viikoilla. Soita neuvolaan, ja kysy pääsisitkö verikokeeseen, jos pystyisivät hcg:sta jotain päättelemään?
Tsemppiä, ja toivotaan, että kaikki on hyvin, ja pieni siellä vaan pelästyttelee!

Kiitos vastauksistanne! Mä lähden just reissuun, niin en mihinkään labroihin edes pääse. Mutta jos tilanne jatkuu viikonlopun yli, soitan ja yritän päästä. Jospa ne antais lähetteen, kun edellinenkin päättyi huonosti..Siihen asti ei voi kuin odotella ja seurata.

Kiitos ihanat vastauksistanne ♡
Luulen kans että voisi olla siitä johtuva. Inhottava vaiva :/
Joo mä haluan ottaa varman päälle asiat ja siksi tuplaan kaiken ;) Tosin,ensvkolla pitäs alkaa menkat ja ainakaan vielä ei mitää oiretta ole että voisi olla hedelmöitys tapahtunut. En tiedä menikö tämäkin huti vai ei mutta sitähän ei tiedä kun vasta alkaako menkat. Mun tuurilla ei tästäkää kierrosta saa ku negoja ;/ sitten saa jo alkaa yrittää 2017 vauvaa tän kuun jälkeen..parempi ehk nii ku loppuvuodesta syntyny mutta pääasia että pääsisin nyt raskaaksi.

Missäs vaiheessa sitä greippiä piti hörppiä? :)

Pahoittelut heille joille täti saapui :/

Kuumeilija ilmoittautuu. Ensiksi voisitte avata mitä nää lyhenteet tarkottaa, tai siis yk ja kp tiedän mut mikä on toi dpo?
Elikkäs taustoja.. Yksi lapsi on 12/14.
Menkat oli viimeksi 6.2.2016, kierto on 28päivää. Kaikki ehkäisy jätetty pois 25.2.2016
Nyt muutama viikko sitten tuli oireet: mahassa outo tunne/kipuilua, alaselkään sattuu, huono-olo, kauhee väsy, päähän koskee päivittäin, vessassa saa juosta, kauhee turvotus mahassa, hiukset karisee, tissit on iltaisin arat, menkat kohta 2vk myöhässä ja ruoka ei maistu.. Olen kuitenkin tehnyt negatiivisia testejä muutaman, viimeksi eilen. Nyt jännätään olenko raskaana, ja jos olen millä viikoilla, jos en onko joku sit vialla kun on tälläiset oireet..

Pikkumyyx, tervetuloa joukkoon! Voisko olla, että kroppasi palauttelee normaaliin hormonitoimintaan, ja aiheuttaa kummia oireita. Jospa se siitä tasoittuu, jos juuri nyt et ole raskaana :)
Dpo - on päivät jälkeen oviksen (ovulaatiopäivä 0 dpo), yk - yrityskierto (kertoo yrittämisen kestosta, missä mennään)
Katjusha rv. 5+0

Takaisin