Raskaaksi 2016

Haha, miten oli VIIMA vielä sinulta mennyt ohi :D Joo, ihmeiden aika ei ole ohi. Jos tämä menee hyvin, niin synnytyksen aikaan tulee 11 vuotta ehkäisyn poisjättämisestä :) että olis jo aikakin perheenlisäyksen!

Tervetuloa pikkumyyx! Mulla oli hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen hurjasti raskausoireita, mutta niin ne vaan menkat alkoi, 1,5kk myöhässä normaalista! Toivotaan että sulla alkaisi uusi kierto ja pääsisit yritykseen jos tästä ei vielä plussaa tule :)

Täällä elellään kp26:tta, ja sain ilokseni huomata, että välivuodot kp13-15 eivät tulleet tässä kierrossa niin kuin kahdessa edellisessä! Alkaa näyttää siltä että kierto palautuu pikkuhiljaa :) testaan maanantaina jos on vielä tarvetta, koska normaalisti kiertoni olisi sen 28 päivää. Viimeiset olleet 56 ja 41 eli lyhenemään päin. Enää kaksi viikkoa munasarja/kohtu-ultraan! En malta odottaa että saan tietää onko kaikki ok.

Onko sulla Katjusha tulossa varhaisultraa? En muista oletko maininnut.

Katjusha, en oo käynyt täällä piiiitkään aikaan niin mennyt ohi kokonaan! Ollut niin paljon tekemistä kun muutetaan uuteen asuntoon:hilarious:

WandaO ja pikkumyyxx, tervetuloa mukaan!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, parempi onni tässä kierrossa!

ON. Kp 26/27-30, dpo ?, koitan yhä malttaa olla ainakin alkuviikkoon asti testaamatta. Olen aika varma, että täti saapuu kuten aina ennenkin. Vähän silti jännittää :cat:

Tsemppiä kaikille vuodon kohdanneille. Uuteen kiertoon paremmalla onnella! Kierron venyminen syyttä on olisi pyllystä, säännöllisyydestä on hyötyäkin.
Toivotaan, että saadaan lisää plussia tälle kuulle, nyt vähän mentiin takapakkia onnistumisten kanssa (MrsBee, Dimsku :(
Kissankulta, eipähän sitä tiiä, miten elämä yllättää!
Unajama, olen menossa ultraan 5.4. - elän tässä toiveikkaana päivän kerrallaan. Ei oikein pidä itsestäänselvyytenä vuodottomia päiviä, sen jälkeen mitä on kokenut. Toivotaan parasta, että yhtenä kappaleena siihen asti ja aina marraskuun puoliväliin sinnitellen!
Katjusha rv. 5+1

Tervetuloa mukaan pikkumyyxx! Täällä r-testi näyttää edelleen hailakkaa plussaa, ruskeeta valkovuotoa alko just tulemaan. Toivotaan että alkais vuoto kunnolla niin pääsis jatkamaan yritystä. Jotenkin kamalan kuuloista, mutta ei enää tunnu edes niin pahalta. Jotenkin olisin ollut ihmeissäni jos tämä olisi mukamas jatkunut. Soitin just lääkärille et pääsis varmistamaan et tämä on tosiaan mennyt kesken eikä ole mikään sen vakavempi.

Iinaalisa, me toivutaan just toissaöisestä yrjötaudista, toivotaan et sulla ei oo sitä vaan jotain muuta!

Dimsku "rv 4+3"

Iinaliisa, oho sun serkkuhan on nähny aikamoisia unia! Hurjaa, että on ollut noin paikkansapitäviä. Tuntuupa hassulta tykkäillä jonkun yrjöilyä, mutta tiedät kyllä mikä ajatus mulla siinä on ;)

Enisa, onnea hyvistä gyneuutisista, pian jo pääsette yrittämään ihan tosissaan!

jojoba, pahoittelut menkoista.. Toi on niin väärin, että kun on muutenkin paha mieli tärppäämättömyydestä, ni universumi langettaa päälle vielä inhottavat kivut :( Olkoon tämä seuraava kierto teidän!

Pikkumyyxx, tervetuloa mukaan! Toivottavasti saisit pian selvyyden tuohon hormonitoiminnan kenkkuiluun ja tietty aina parempi, jos se selvyys tarkoittaa, että pieni on kyydissä :)

Nyytikki, pahoitelut tädistä..hö, ei sen pitäny tulla sinne!

Dimsku, voimia sinne <3

Katjusha, vitsit on niin mahtavaa nähdä sun viestien perässä noi raskausviikot :)

ON. Täällä ollut jo muutaman päivän flunssaa, nyt sit eilen yltyi vähän inhottavammaksi. Jos olisin yhtään pidemmällä kiertoa, toivoisin, että lenssu olisi kiinnittymisestä johtuvaa, mutta koska ensioireet alkoi jo dpo3, niin eiköhän tää oo vaan tarttunu esikoiselta, joka oli viikonloppuna ja alkuviikosta kipeä. Muuten ei ihmeempiä, aurinkoa ihmetellessä :)

Syksyinen kp21/24-27, dpo 6, yk 6

Pieni toivo on, että olisi pieni mukana. Nimittäin tuli päälle viikko sitten paperiin verta(toivon että olis johtunut kiinnittymisestä)
Ja minulla ei vissiin se hormoni taso nouse niin paljon, kun esikoisen aikaan rv3+ nega, 4+6 hailakka haamu, 5+2 selvempi haamu.
Olen hyvin herkkä tulemaan raskaaksi, esikoinen sai alkunsa pillereiden aikaan, vaikka kellon tarkasti söin pillereitä, ja vaikka pillerit laittoi kierron aivan sekaisin. (Olin syönyt kyseisiä pillereitä vuoden)
Hyvin sekavaa tekstiä, mutta kuitenkin.
Huippua, että täällä on joku jolla esikoinen saman ikäinen(en muista enää nimimerkkiä,kun niin huono muisti)
Huippua myös se että täältä saadaan kaikki tarvitsemaa vertaistukea❤️

Pikkumyyx, mulla on 6/14 syntynyt poika eli vähän vanhempi. Sulla ei varmaan ole mitään tietoa koska olisi ollut ovis?

Hei kaipailisin neuvoja!
Mulla on esikoisen kohtukuoleman jälkeen nyt menossa 4. kierto jälkivuodon loppumisen jälkeen (eli 3 menkat on tullut). Nyt pitäis olla kp12, mutta jo kaks päivää tullut veristä vuotoa. Ensin tuli verensekaista limaa ja tänään rusehtavaa vuotoa reilusti pikkuhousunsuojaan asti. Ovulaatiotestien mukaan ei pitäis olla kyse oviksestakaan. Nuo aiemmat kierrot on olleet 29-30 päivää, ja ovulaation sain tikutettua n. kp16-19 paikkeille. Onko tää tän hetkinen vuoto sitten menkkoja (ja kierto huimat 10 päivää!?) vai jotain epämääräistä välivuotoa vai ovisvuotoa, mutta tikut ei toimi? Ennen raskautta mulla oli jonkun verran väli- ja ovisvuotoja, mut ei mitään näin runsasta. Uutta raskautta toivottais, mutta viimeset menkat oli niin runsaat, että tuskin tässä tilanteessa siitäkään on kyse...
Vinkkejä, kokemusta kellään?

Pikkumyyx, mulla on 6/14 syntynyt poika eli vähän vanhempi. Sulla ei varmaan ole mitään tietoa koska olisi ollut ovis?

Kuitenkin aika samaa ikää :)
Ei ole tietoa, laskurin mukaan ois ollu 20.2, mutta mulla oli ensin paksumpaa limaista vuotoa, sit vähän paperiin tuli verta, 25-27.2, että luulen että silloin ollut ovis.

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

'muurahainen' yritystä 11/13 yk 26
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 9
Hamma yk9
Maicy yk8
Lipstikka yk 8
Kissankulta yk 8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Dimsku yk 6, toinen toiveissa
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Syksyinen yk6, toinen toiveissa
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
RouvaKettunen yk 5
Kirppu^ yk 5
Vargynja tjotyk5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
iijamariija tjot 09/15
Rbck yk3
Unajama Yk3
Mileim yritystä 11/15
Milttis yk2
histam-iini- yk 2, esikoinen toiveissa
iinaalisa yk 1, esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Tonttu92, esikoinen, tjot 6/2014, yritystä 1/2016
diabolicat
Hormiga
Enisa83 viides lapsi haaveissa, yritys alkaa huhtikuussa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Omppoloinen, yk3, LA 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16
Katjusha LA 11/16

Muokkasin Katjushan plussanneeksi ja samalla nostin listaa ylös :)

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Dimsku! Toivottavasti seuraava kierto tuo mukanaan pysyvän plussan!

On. Epätietoisuudessa vielä mennään. Aikaisintaan huomenna pääsen testaamaan uudelleen. Mitään vuotoa ei ole, rinnat vähän hellänä edelleen, alavatsalla välillä "jotain" tuntuu, eilen melkeen yrjösin illalla, mutta mikään näistä ei ole toisaalta sellainen oire, mitä ei aimmin olisi ollut ilman raskautumista...

MrsBee dpo 16, kp 28, päivän oletetut menkat myöhässä

MrsBee, pahoittelut epäselvästä tilanteesta :/ Toivomme selvyyttä muodossa tai toisessa.
Ei sitä huolista näköjään pääse, oli pakko äsken vielä "mitata" arvoja. Tähän loppuu lukemat, eli seuraavat reilu kaksi viikkoa yritetään vaan sitten jaksaa sinne ultraan ...
ImageUploadedByVau Foorumi1458323522.500088.jpg

Katjusha rv. 5+1

Hepskukkuu täällä uusi yrittäjä joukkoon,

olen seuraillut ketjua jo hetken ja nyt uskallan hypätä mukaan :) Eli itsellä yritystä takana se ööh noin 17:sta kierrosta, keskenmeno keväällä 2014, tyhjeni itsestään hyvin. Yksi lapsi vuosimallia -08 jota ennen myös yksi keskenmeno -06 josta kaavintaan. Kaikki mahdolliset testit on tehty, tänään viimeisimpänä munanjohtimien aukiolo, kaikki ok. Olen muuten 36 v. joten kello tuntuu tikittävän jo kovaa... Ovista en tikuttele, kun eivät ole ikinä mulle viivaa tai hymynaamaa antaneet, joten nyt lääkäri suositteli mulle irrotuspiikkiä, koska progesteroni arvo käsittääkseni oli ainoa joka ei ollut kohdillaan. Siihen menen maanantaina, oliko ovitrelle tuote nimeltään, precnyl kuulemma vastaava. Onko kellään näistä kokemusta?
Tulipa aika lääkäritarina näin alkuun :)

Takaisin