Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullahan on aina ollut tosi epäsäännöllinen kierto. Nyt joulukuussa gynellä sain reseptin teroluteihin ihan tiputtelun takia (ei raskauteen liittyen). En ole niitä kuitenkaan vielä edes ostanutOnkos sulla hormiga jotain hoitoa ollut tuohon tiputteluun? Meinaan eikös tiputtelu useimmiten johdu huonosta keltarauhasesta? Ja usein vissiin siihen syynä haasteet ovulaatiossa? Kauheeta, en haluu masentaa, onko aikaisempien raskauksien aikaan tiputellut? Mulla oli just edellisessä negakierrossa tiputtelua pari päivää ennen menkkoja. Koskaan ennen ei ole sitäkään ollut. Itse epäilen etten ovuloinut ollenkaan, tai ei ainakaan ollut ovistuntemuksia missään vaiheessa.
Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon! :)
Kun mulla ainoa mahis siihen on se, että pyytäisin meidän lapsia laittaan mutta en halua tässä kohtaa niiden tietävän asiasta mitään, kun viimeksi tyhmänä ehdin heille kertomaan asiasta ja tulikin km. En halua heidän joutuvan enää kokemaan samaa tilannetta...
Nyt ei kuitenkaan ole kuin päivien odottamisesta kiinni että varmistuu!