Raskaaksi 2016

Paljon tullut uusia kuumeilijoita mukaan, tervetuloa tasapuolisesti kaikille! Olkoon visiittinne mahdollisimman lyhyt.

Viipsukka, hyvältä kuulostaa oireet noinkin aikaisilla dpo:lla. Toivottavasti lähtee pian vahvistuman vielä!

Sydänkäpysellä hyvän kuuloiset tissioireet ;) Milloin onkaan testauksen aika?

Norael, erittäin lupaavan kuuloiset tissioireet! Viimeksi tänään pohdiskelin, että mitäköhän sulle kuuluu :) Meinasin jo ahdistella tikutteluaikoihin, että joko säkin olet ryhtynyt puuhiin, mutta ajattelin antaa sitten työrauhaa, hih. Mä tikuttelin oviksen joo, ensimmäistä kertaa. Aloitin kp 11 ja tikutin kp 16 asti. Sain ovisplussan kp14 ja kp15 eli kp15 oli sitten ovispäivä ja tämä tapahtui siis tapaninpäivänä. Meillä pupuilu jäi aika vähäiseksi, vain dpo-3 ja dpo-1, mutta toivon niiiiiiin kovasti, että se riittäisi. Tiedä olisko sitä sitten ollut enemmän energiaa pupuiluun, jos olisi skipannut testaamisen :D

Täällä kp 24/27, dpo 9. Eikä oireen oiretta. Eikä tunnu tissit aralta, vaikka miten koittaisi. Vatsasta välillä nippasee, kun oikein kuulostelee, mutta niinpä mulla alkoi muuten sattua korvaankin, kun sinne huvin vuoksi kokeilin intensiivisen keskittymiseni ohjata :hilarious:

Pientä helppiä ja galluppia kyselen näin ummikkona :smiley-angelic006
Mitä ovari- ja raskaustestejä koette luotettavaksi/käteviksi ja mistä hommailette niitä?
Ihellä ei apteekki kaukana kotoa ole mutta ilmeisesti ovat siellä kalliimpia kuin tilata netistä o_O

Raskaustesteistä niin pregcheck on aikas luotettavaksi täällä todettu :) jota saa siis ihan esim. Prismasta :)

Onnea Arwen hyvistä ultrakuulumisista! <3

Maiskukalla näkyy munkin silmään haamu. ^^ Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista! Testaile aamulla uudestaan, josko tulisi parempi viiva.

Viipsukalle kanssa varovaiset onnittelut! n__n

Unamaja, oletko ajatellut millon testaat uudestaan jos ei tätiä näy?

Tännehän on alkanut tupsahella vanhoja tuttuja kuin sieniä sateella. Hei Hirmu, AstaE, Freyja ja Sandy nyt ainakin. :> (Musta tuntuu että unohdin nyt jonkun/joitakin joten hei kaikki aiemmasta kuumeilusta ja raskausryhmistä tutut.) Kiva kuulla niidenkin kuulumisia, joiden kanssa ei olla tuolla raskautuneissa törmäilty.

Mustakin mukava kuulla että jotkut on oikeasti plussanneet imetyksen aikana. Siihen vähän tässä luotan tjottaillessani, mutta se antaa lisätoivoa että joku on todella onnistunut siinä. Ite imetän vielä kahdesti päivässä (illalla ja yöllä), joskus kolmesti jos poika iskee aamulla tissiin kiinni ennen kun herään. Töihin paluun takia olen karsinut imetyksen tuohon enkä ajatellut ainakaan iltamaidosta vieroittaa hyvään aikaan ellei poika itse sitä jätä.

Syksyinen, testailen varmaan tuossa ensi viikon loppupuolella, tosin enpä usko että sieltä muuta pukkaa kuin negaa vaihteeksi.

Viipsukka, onnea hirmuisesti ja vauvaliimaa matkaan!:)

On. Tänä aamuna tissit ei oo enää yhtään niin arat kuin eilen, eli tuskinpa ollaan raskaana vieläkään ja mä kun niin toivoin:sad001 Oikea tissi vielä hieman kipeä, mutta vasemmassa ei enää mitään herkkyyttä. Voi plääh. No arvatenkin taas elättelin liikaa toivoa. Pahoittelut tästä valituksesta, v*tuttaa vaan, että annoin itseni taas toivoa.

Muoks. Herätessä ei siis ollut tissit kipeät yhtään, nyt on taas yhtä kipeät kuin eilenkin...o_O Pitäisköhän huolestua.

Kp 18, dpo 6

Muokattu viimeksi:
Tulenpas tänne nyt huutelemaan odottajista tuosta imetyksen aikana raskaaksi. Itse imetin esikoista vielä 5-6 krt päivisin, en öisin, kun tulin raskaaksi. Eli kyllä se on täysin mahdollista, mutta valitettavasti jokaisen kroppa toimii eritavalla imetyksen aikaan. Itselläni alkoi kierrot reilu 2kk synnytyksen jälkeen täysimetyksen aikana. Ensimmäiset kaksi kiertoa oli 6vk, sitten 31 vrk ja lopulta tasaantui 29 vrk.

Ja myös ystäväni raskautui imetysaikana ja hän imetti vielä pari kertaa yössä silloin. Hänellä kierto alkoi muutaman kuukauden kuluttua synnytyksestä ja silloin hän vielä täysimetti.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, toivottavasti jokainen saisi sen kaivatun plussan. Eli plussatuulia kaikille!

Rv10+0

Ompas kiva kun tuo plussanneiden lista on jo noin pitkä! :happy: Onnitteluja!
ON: Yksi valvottu yö takana... Vatsaa nipistelee aika ajoin kipeästikkin, turvottaa ja yöllä olin kun kameli, join siis vähän väliä... Nyt kp 16, ovis tuntemukset oli ja meni tuossa kp 12-13 tienoilla, talletuksia tehty, mutta voiko nää nyt liittyä jotenkin vielä ovikseen nää tuntemukset...

Vargynja, en osaa sanoa, jotenkin en uskaltaisi kun petyn kuitenkin negasta vaikka olenkin siitä melko varma. Kuitenkin ehkä ennen matkalle lähtöä tuhlaan yhden testin, lähdetään ensi torstaina.

Älä sydänkäpynen vielä luovuta! Jospa ne oliki ovikseen liittyviä jälkeistuntemuksia?Aikaiset dpot kuitenkin, kiinnittyminenhän ei välttämättä ole ehtinyt vielä edes tapahtua.

Onnea plussanneille! Tästä se plussavuosi lähtee käyntiin :smiley-bounce016

Raskaus- ja ovistesteistä minulla on ollut clear bluen testit ja ne ovat olleet tosi hyvät vaikka vähän kalliita ovat.Ovista ei ole tarvinnut arvata kun hymynaama sen suoraan kertoo :happy: Nyt minulla käytössä myös halvempi Sofin r-test, joka näyttää sekin toimivan ihan hyvin. Ja netistä kannattaa tilata, ainakin huomattavasti halvempaa kuin apteekissa.

On. Vuoto loppui eilen kp 4 kuin seinään, mutta r-testi näytti aamulla vielä plussa, joten täällä odotellaan vieläkin hormonien laskua ja haavojen parantumista leikkauksen jälkeen. Loppuviikosta olisi tarkoitus korkata uusi kierto, jos vaan tikit sallivat :wink

Puikula kp 5/yk6

Onnea plussanneille ja vahvistumisia viivoille!

Mulla täällä kp1, eilen alkoi jo vähäinen vuoto, joka yöllä runsastui. Onneksi on kuukuppi, joskin joudun tyhjentelee sitä tiiviisti, kun vuodan niinku seula. Oikeastaan ei haittaa menkkojen alkukaan, oon vaan tyytyväinen, että viime kierrossa oli ovis eikä viime kierto jäänyt lyhyeksi (26 päivää). Nyt vielä tää ja huominen vapaalla ja sit taas töihin :)

Täällä tulisi yksi kuumeilija lisää mukaan... Oon viime kuussa täyttänyt 35, ja haaveilen vielä yhdestä pienokaisesta :rolleyes: 4 lasta meillä jo on pojat '00, '02 ja '05, sekä pieni tyttönen '13 Yksi pieni meillä on vielä mahdollisuus saada,sen jälkeen emme saa enää lapsia Nyt kuume on vain noussut niin kovaksi että pakko on yrittää viimeistä vauvaa
Yk 6 kp5/25-27

Tervetuloa uusille! :)

Mä olen nyt jo pitkän aikaa käyttänyt sofin r-testejä ja ne on mun mielestä hyviä.

Täällä taas tänään testattu nega Nyt menossa siis kp 38/34 voiko olla mahdollista että testeissä vikaa vai onko vaan niin ettei vielä näy jos on sattunut onnistamaan?

Tervetuloa mukaan marsa80!

Lauriina, eipä se välttämättä ihan vielä näy. Mulla esikoisen kohdalla näkyi vasta viikko kuukautisten poisjäännin jälkeen, tosin myöhemmin selvisi, että ilmeisesti myös ovulaatio oli tapahtunut melkein viikkoa myöhemmin kuin normikierrossa. Onko sulla tietoa ovulaation ajankohdasta?

On. Kaappiin piilotettujen erittäin herkkien r-testien kutsuhuuto yhä voimistuu, mutta vielä taistelen vastaan. Osaako joku sanoa, että voiko samaan purkkipissaan työntää useamman rtestin vai irtoaako testista jotain kemikaalia, joka sitten vaikuttaa testien luotettavuuteen? Valmistaudun jo henkisesti tilanteeseen, jossa en usko tulosta oli se kumpi vaan ja haluan heti testata uudestaan :D

Syksyinen kp 25/27, dpo 10, yk 3

Onnea Maiskukka ja Viipsukka! Järkky määrä jo ketjussa plussia ja vuosi on vasta näin alussa, jeeeee!! Me loput tullaan kohta perässä!

Dpo ehkä 4, bläääh mitä odottelua. Tuhat vuotta vanha r-testi edellisestä yrityksestä huutelee jo kaapista. Nyt YRITÄN olla testaamassa ennen oletettua menkkapäivää.. Nimim. Satoihin tikkuihin pissinyt :p

Takaisin