Raskaaksi 2016

Maiskukka munki silmään siinä näyttäs haalee viiva olevan ja väriäkin nään :) toivotaan et se siitä alkaa vahvistumaan! ♡.♡

Hei voisko joku lisätä mut tohon listaan?! :)
Yritystä 8/14

Maiskukka haamulaista näkyy, toivottavasti voimistuis!

Viima hyvä että pääset lääkärille! :)

Tervetuloa uusille, pikaista plussaa! :)

IceQueen ittellä on torstaina vyöhyke, olin jo ennen joulua ja se sano että mulla on hitaat hormonit, nimenomaan tämä vasen puoli hormoneista kipeä mistä PiPaNat kertoi. Pyydän nyt tulevalla kerralla keskittymään niihin, viimekerta oli rentoutusta.. Ja tosiaan täysimetän kans, menkat siis todennäkösesti alkoi 6vk synnytyksestä.

On. Eilen testasin sen negan, nyt aloin ovista testaileen ku ei mitää tietoa kierrosta. Kp32 tai jos se aaton vuoto oli menkat niin kp12. Ovistestiin tuli viiva, ei tasapaksu mutta suht vahva. Nyt teen joka päivä testin ja kerään ne että pysyn vähä kärryillä :) jos kierto ei ookkaa alkanu nii näyttäskö testit silti viivaa? Ku ennen edellistä raskautta tein 3 testiä joista 2 oli täysin negaa ja yhdes haalea viiva ja silti raskauduun..

Niemja kp32?/12?//??

Hei vaan kaikille!

Rohkaistuin vihdoin kirjoittelemaan elämäntarinaani myös muillekkin luettavaksi kun jonkin aikaa olen vaan lueskellut teidän tarinoita ja toivottavasti saan hyviä vinkkejä jatkossakin sekä kuulla muiden kokemuksia, tuntemuksia ja tarinoita. :smiley-bounce012

Olen siis 25 täyttänyt ja onnellisessa parisuhteessa ollut jo 7 vuotta ♥
Olen kärsinyt teini-iästä asti vaikeista kuukautisista jonka takia ravannut kipujen ja vuotojen takia lääkäreillä. Olen kokeillu monenmoista pilleriä ja nyt viimeimmäiseksi Mirena-kierukkaa. Vuosi sitten minulta löydettiin 3-4cm kokoinen kysta munasarjasta jonka epäiltiin johtuvan juurikin tästä kierukasta. Sitä seurattiin usein ja vähän kerrassaan se kasvoi ja pitkin vuotta aiheutti kovia kipuja jotka vaikutti työntekooki. Jouluna kivut alkoivat olla sietämättömät mutta kuvittelin johtuvan alkavista kuukautisista (kierukka asennettu kesällä 2013 ja vuotopäiviä ollut sen jälkeen melkein viikoittain joten omasta kierrostani ei ole hajuakaan)
Ennen uutta vuotta hakeuduin sitten päivystykseen jossa ultrauksessa huomattiin kystan kasvaneen yli 6cm kokoiseksi. Jouduin jäämään naistentautien osastolle odottamaan 31.12 tapahtuvaa mahdollista leikkausta varten. Epäilivät että munasarjani johtimet on ns. kiertyneet solmuun joka aiheuttasi kivut, eli torsio.
Kävellessäni osaston käytävällä mieheni kanssa keskusteltiin tulevaisuudestamme. Olemme lapsista puhuneet jo pari vuotta mutta puheeksi toistaseksi jäänytkin. Näimme samalla keskustellessamme onnellisia perheitä uusi pienokainen sylissään, onnenkyyneleet silmissä ♥ Silloin yhdessä päätimme että pyydän operaation yhteydessä poistamaan kierukan ja alamme yrittämään omaa lasta. Seuraavana päivänä keskustelin pitkään lääkärin kanssa ja tutkimukset osoitti ettei tilani vaadi tällä hetkellä leikkausta vaan poistetaan kierukka ja annetaan luontoäidin näyttää kuinka vointi rupeaa muuttumaan ja lapsi tulisi jos on tullakseen. Paitsi sain sitten kamalan kovan vauvakuumeen :p
Nyt vaan ongelmana etten vuosiin ole tiennyt miten kiertoni menee ja kuinka käsitellä omia fiiliksiä sekä kommunikoida tuppisuumiehen kanssa näin isoista asioista.
Hän vain ilmoitti ettei halua lapsen syntyvän loppuvuodesta koska itse tietää kuinka kamalaa se on.. (on siis itse joulukuussa syntynyt) Yritin kyllä kertoa ettei se saa olla vuodenajasta kiinni koska eihän sitä tiedä kuinka edes tärppää.. Mutta annan aikaa sulatella asioita, vaikka itse malttamaton sielu olenkin :joyful:
Nyt siis sormet ristiin ja katsotaan kuinka käy! Eli yrityskierto nro. 1. Onnea myös muillekkin yrittäjille ja onnea kaikille plussanneille :smiley-bounce016

Pätkis85 minä olen aina aiemmin saanut nuilla liuskoilla vain tuollaisen "plussan" jos ei lasketa viime kertaa jossa oli kait kaksi ovista niin siinä tuli heti vahvempi viiva,mut oon nuo aiemmin pussaksi laskenut kun oon testannut lähes läpi kierron. ja varmistanut digillä vielä ja saanut plussahymyn vaikka ollut samanlainen kuin sinun viivat.
Sodapoppi: tervetuloa,toivotan että kierto alkaa tasaantua ja saatte oman pienen. Mitä tuohon mieheesi tulee niin kannattaa tosiaan antaa aikaa sulatella,varsinkin kun on näin isosta asiasta kyse,ja ei heti liian paljon intoilla, vaan kuumeilet isommin vaikka ennemmin täällä meidän kanssa,miehet kun yleensä tarvitsee enemmän sitä lämmittelyaikaa näissä asioissa,ettei tuu pakokauhu :grin
Maiskukka: Haamulainenhan siinä,viivalle vahvistumisia täällä toivon teille!!!:)
Viima: Tosi hieno juttu että pääset lääkäriin ja ovat luvanneet apuja,helpottaa varmasti kummasti,toivotaan pikaista plussaa. Minua helpotti kummasti kun tiedän että pääsen myös perhesuunnittelukäynnille jos nyt ei tärppää.
Niemja: Ovistestit voi mielestäni näyttää haaleaa viivaa vaikkei ovis olisi vielä lähellä,tai ovisviiva saattaa ilmestyä myös ihan yhtäkkiä vaikka aiemmat olisi olleet negojakin,mutta minulla yleensä vahvenee kun ovis lähenee ja himmenee kun ovis mennyt ohi.
Kotimama: hienoa että kierto startannut,pikaista plussaa teille
Sandy ja Minttukarkki tervetuloa ja vauvapölyä,puuh...
Sydänkäpynen: kuulostaa hyvältä oireelta,jospa tämä olisi kiertonne,pidän peukkuja
Laralle voimia!!!!!!!!! <3
Pipanat: siellä on ainakin kroppa hoidettu hyvin,olisi pikkuiselle oikein sopiva ensi koti siellä massussa,toivotaan pikaista tärppiä.

Kaikille muillekin tsemppihalit ja pikaista plussaa!!!
Tekstiä tänne tulee niin vauhdilla ettei meinaa perässä pysyä :happy:

Maiskukalle viivan vahvistumista, kyllä siellä jotain näkyy! (Pistin miehenki tiiraa ja sekin näki haamun ;) )

Sodapoppi, tervetuloa mukaan ja toivotaan ettei teidän tarvitse kauaa odotella! :)

Maiskukka, kyllä siellä haamu näkyy! Vahvistumista sille! :)

Viima, kuulostaapa hyvältä tuo lääkäri!

Lara, tsemppiä sulle rankkaan tilanteeseen..

On. Tilailin tänään digitaalisia ovistestejä. Kyllästyttää tihrustella haamuja. Ja clearbluen testit saa muistaakseni tehdä aamullakin. Työvuorot kun vaihtelee niin paljon että aamu olis kaikista helpoin..
Tietääkös joku jotain yrittämiseen sopivia liukkareita? Preseed on kallista ja tuntuu hankalalta kun pitää jollain asettimella laittaa? :D se siitä spontaanista seksistä. Onko tietoa kookosöljyn sopivuudesta liukkarina sillon ku lasta yrittää?

Lipstikka, käsittääkseni (ei siis omakohtaista kokemusta, mutta muistaakseni muiden kokemusten perusteella) preseediä ei tartte laittaa asettimella, eikä kannatakaan laittaa, kun taitaa olla aika riittosaa :)

Ehdottomasti kannattaa kokeilla icequeen :)

Maiskukalla selkeä haamu!! Näkyy puhelimella niinkin ettei tartte edes kuvaa suurentaa! :) uutta testiä tekemään vaikka heti aamulla ja toivotaan värin vahvistumista :)

Täällä hyyyvin niukkaa ollut vuoto tänään kun kierto käynnistyi. Jomottelut kyllä ajoittain nostaneet taas päätään. Jännittää näin vuosi synnytyksen jälkeen alkaneet menkat miltei yhtä paljon kun joskus teininä kun menkat alkoi xD

Meillä on pre-seed käytössä ja sitä on vaikea laittaa tarpeeksi vähän asettimella. On erittäin riittoisaa tavaraa :)

Kai sitä tännekin voisi ilmoittautua :D Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä taustalta ja nyt uskaltautunut mukaan :D Lyhyesti: olen nyt 21 vuotias nainen ja miehemme kanssa päätimme aloittaa kunnon yrittämisen (ostin jopa ovistestejä!! Joita olin sanonut että en varmana koskaan osta :eek: )
Viime vuosi meni sillä hengellä että tulee jos on tullakseen. Tulin myös muutaman kerran raskaaksi, mutta sain keskenmenon kummallakin kerralla :(

Nyt vain jännittämään koska sitä saisi sen oman nyytin <3

Kp 8/29-32 yk 1

Muokattu viimeksi:
Tulin päivittelemään kuulumisia. Tsemppaan kovin täällä taustalla kaikkia. Tänään käyty varhaisultrassa ja siellä se pieni noin 7+0 papu köllötteli. Ihana syke kuului, kyllä siinä tippa tuli väkisin linssiin kummallakin. :Heartred Kovin jännittää, mutta mahtava lääkäri vakuutteli että suurimmat stressit saisi jo unohtaa kun on syke siellä todistettu. Voi kun kaikki menisi hyvin. Uskaltaiskohan sitä nyt pyytää jotain ihanaista siirtämään minut listalla plussanneisiin? :rolleyes:

Ohessa hieman kaksimielinen profiilikuva meidän pavusta. :grin

Hurjasti plussaonnea kaikille!!

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    75.9 KB · Katsottu: 237
Mukavaa odottelua Arven84! :love2 Saisinpa itsekkin pian kuunnella oman pienokaisen sydänääniä :)

Joskus <3, ikävä kuulla aikaisemmista edesottamuksista mutta toivotaan että nyt tärppää ja onni kestää! :)

Moikka. En tiiä onko tällä enää mukana 2015 alkuvuoden kuumeilijoita mutta jos on niin joku saattaa minutki muistaa, ehkä. Olishan se tietenki mukavaa jos kaikki olis raskautunu.

Vajaa vuosi sitten poistuin täältä kun yrittäminen meni jäihin, mutta nyt kyllä mielellään olisin mukana taas :) Silloin olin yrittämässä yksin luovuttajan kanssa, mutta kahden kierron jälkeen luovuttaja pariutui ja ei ymmärrettävästi sitten enää halunnut olla mukana yrityksessä. Itsellä silloin on pcos niin en ovuloi ilman lääkkeitä, joten aattelin silloin etten muuten vaan viitsi syöpötellä pilsuja kun ei ole luovuttajaa eikä niin ollen myöskään mahdollisuutta raskautua. Keskityin muihin juttuihin ja kesällä sitten löysin tuon ihanan miekkosen jonka kanssa nyt ollaan yrityshommissa. Tai no, minä yritän ja mies tjottaa :D Mutta koska tosiaan mulla on tuo pcos niin, että voi edes tjotata, on jottain nappia syötävä ja tänään kävin sitten saamassa gyneltä letrozol-reseptin. Vuosi sitten söin clomeja, mutta niistä sain niin kamalia raskausoireita ihan ilman plussaa, että nyt sitten päädyttiin letroihin kun oon itse lukenut ja gynekin sitä mieltä, että niillä saattaisi tulla vähemmän sivuoireita ja olla ehkä myös parempi vaste. NIin, että toivossa eletään. Nyt on vielä kp sadasviideskymmenesmiljoonas ku oon viimeksi joskus loka-marraskuussa vuotanut. Teroja nyt olisi vielä kolme päivää jäljellä sitten alkais yk1. JÄnnittää jo nyt. Tosin nyt lääkäri määräs letrot pienimmällä annoksella ja varoitteli, että voi olla etten ovuloi sillä kun viime vuonnakin piti clomeja ottaa aika isolla annoksella. Mutta lupasi että niitä voidaan sitten lisätä jos on tarvis. Jospa tällä kertaa kuitenkaan ei tartteisi alkaa stressaamaan ihan hirvittävästi niinkuin viime vuonna kun luovuttaja oli ensin todella kiven alla löytää ja sitten vielä loppujen lopuksi aika epätäsmällinen asioidensa kanssa. Nyt kun ei tartte sen asian kanssa hikoilla niin jospa stressikin pysyis aisoissa. Sitähän sanotaan että stressi on paras ehkäisykeino niin pysyköön nyt sitten poissa :)

Tervetuloa kaikille uusille ja pikaista plussaa!

Maiskukan haamulainen näkyy tännekin, vahvistumisia viivalle ja varovaiset onnittelut!

Arwen84, paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista!

On. Täällä huidellaan jo jossain kp 49 tjsp ja tätiä odotellaan. Edellinen nega siis testattu kp 35. Ollaan ens viikolla menossa ulkomaille viikon lomalle ja tosiaan toivon ettei täti tuppaa sinne mukaan vaan tulis jo ennen sitä... Nyt on närästänyt kovasti muutaman päivän ja meinasin jo tänään ostaa testejä, ne oli jo kädessä mutta ajattelin että turha sitä negaa on tuijotella :D

Tämmöistä täällä illalla... Toivottavasti kestää... Primaspanit aloitettu ja torstaina soitan neuvolaan ja naisten polille.

e4ae4aab3f7ec60dcfb6badb440daa98

Oireet:
* paineen tunne
* tisulit erittäin herkät, nänninpihatkin tummentuneet ja levinneet
*närästys, viimeksi ollut kuopuksen raskaudessa
* ja yhtenä iltana join neljä tuntia siideriä

Viipsukka kp 26/32 dpo 10

Onnea haamulaisesta Viipsukka!

Nyt pitäisi olla Minttukarkki mukana ja Arwen plussanneissa :)

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:
Katjusha .....
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Junibea yritystä 07/14
Hileinen yk 16
Ninukki yk13
Piipaa yk11