Pätkis85 minä olen aina aiemmin saanut nuilla liuskoilla vain tuollaisen "plussan" jos ei lasketa viime kertaa jossa oli kait kaksi ovista niin siinä tuli heti vahvempi viiva,mut oon nuo aiemmin pussaksi laskenut kun oon testannut lähes läpi kierron. ja varmistanut digillä vielä ja saanut plussahymyn vaikka ollut samanlainen kuin sinun viivat.
Sodapoppi: tervetuloa,toivotan että kierto alkaa tasaantua ja saatte oman pienen. Mitä tuohon mieheesi tulee niin kannattaa tosiaan antaa aikaa sulatella,varsinkin kun on näin isosta asiasta kyse,ja ei heti liian paljon intoilla, vaan kuumeilet isommin vaikka ennemmin täällä meidän kanssa,miehet kun yleensä tarvitsee enemmän sitä lämmittelyaikaa näissä asioissa,ettei tuu pakokauhu
Maiskukka: Haamulainenhan siinä,viivalle vahvistumisia täällä toivon teille!!!:)
Viima: Tosi hieno juttu että pääset lääkäriin ja ovat luvanneet apuja,helpottaa varmasti kummasti,toivotaan pikaista plussaa. Minua helpotti kummasti kun tiedän että pääsen myös perhesuunnittelukäynnille jos nyt ei tärppää.
Niemja: Ovistestit voi mielestäni näyttää haaleaa viivaa vaikkei ovis olisi vielä lähellä,tai ovisviiva saattaa ilmestyä myös ihan yhtäkkiä vaikka aiemmat olisi olleet negojakin,mutta minulla yleensä vahvenee kun ovis lähenee ja himmenee kun ovis mennyt ohi.
Kotimama: hienoa että kierto startannut,pikaista plussaa teille
Sandy ja
Minttukarkki tervetuloa ja vauvapölyä,puuh...
Sydänkäpynen: kuulostaa hyvältä oireelta,jospa tämä olisi kiertonne,pidän peukkuja
Laralle voimia!!!!!!!!! <3
Pipanat: siellä on ainakin kroppa hoidettu hyvin,olisi pikkuiselle oikein sopiva ensi koti siellä massussa,toivotaan pikaista tärppiä.
Kaikille muillekin tsemppihalit ja pikaista plussaa!!!
Tekstiä tänne tulee niin vauhdilla ettei meinaa perässä pysyä