Raskaaksi 2016

Kiitti vinkeistä Katjusha! Vehnänalkioöljy kyl kiinnostaa, geleetä täytyy miettiä vielä. Ei niistä varmasti haittaakaan olisi. Syön kyllä monivitamiineja, mut foolihappoa saisi varmasti syödä enemmänkin.

Mulla ei esikoista yrittäessä ollut käytössä mitään. En tiennyt oviksesta mitään, vaan olin ihan lapsenuskossa, että kyllä tärppää, kunhan vaan jaksaa yrittää. No eihän se aina niin mene ja lopulta kahden endoleikkauksen jälkeen luovutin ja luovutettiin, et meille ei varmaan tuu yhteisiä. Luovuttaminen (ja endon leikkely) auttoi ja esikoinen sai alkunsa. Kuopuksen kohdalla tikutin ovista, kokeilin preseedia ja koska tunnistin oviksen, lopetin molemmat ja söin vaan monivitamiinia. Meidän piti aloittaa lapsettomuushoidot, mut sit tärppäsikin ja kuopus tuli. Nyt yritän parhaani mukaan olla stressaamatta ja keskittyä vain olevaan. Jos meille ei enää tule pikkukolmosta, ehkei niin ollut tarkoitettukaan :)

Gitgat sulla on ollut paljon koettelemuksia! Toivottavasti nyt kaikki menee nyt hyvin :)

Ihanaa lukea, että moni on jo raskautunut ja pieniä syysvauvoja on paljon tulossa! Omakin kuume nousee tätä palstaa lukiessa. Omassa arjessa se kuume helposti jää taka-alalle, kun ei esim. omalla työpaikalla ole lapsia haluavia. Surullista on myös lukea muiden epäonnesta. Meillä esikoinen sai alkunsa "varmojen päivien" välissä, niin tämä yrittäminen on ihan uutta.

Itse myös imetän, mutta kuukautiset tulee. En tiedä sitten, onko ovulaatiota. Kiva lukea, että imetyksenkin aikana on tullut raskautumisia. En haluaisi vielä täysin lopettaa imetystä, vaikka tyttö on jo 1v8kk. Jotenkin toivon, että esim. uusi raskaus lopettaisi imetyksen. Ehkä pitää ostaa ovulaatiotestejä että tietäisi tapahtuuko sitä ollenkaan. Huomenna kalenterin mukaan pitäisi olla ovis...

Manski kp. 11. Yk. 1.

Manski, haluaisitko siis että imetys jo päättyisi? Raskauden takiahan ei sinänsä tarvitse imetystä lopettaa, ellei itse tai lapsi näin päätä.

Voihan nyt. Eilen sit pvät 24 kierukan poistosta, alko tiputtaa ja tänään tulee jo ku hanasta.. Taitaapi olla sitte kp2 tänään. Plää :rolleyes:

Gitgat, tervetuloa tänne kuumeilemaan, toivottavasti tärppää pian! :)

Onnittelut Mantelille, plussauutisia on aina mukava kuulla!

Tervetuloa uudet kuumeilemaan ja pikaista raskautumista!

Ovis oli ja meni, ehkä perjantaina. Nyt pitää vielä pari viikkoa jännäillä. Hassua, miten sitä aina odottaa plussan ilmestymistä, vaikka järki sanoo ettei meikäläisen raskautumisnopeudella tarttis ihan lähikuukausina kahta viivaa toivoa.. No, jokainen kertahan on mahdollisuus...

Heippa kaikki.. nyt on jääny vähän jälkeen kun viimekuussa oli pettymys jotenkin tosi kova tädin vierailusta.. yritystä jatketaan mutta koitan olla ajattelematta ettei ressi ainakaan pilaa mahdollisuuksia.
Noin 450 viestiä jäljessä siis pikkuhiljaa perille taas tän ketjun tapahtumista

Hirmu kp14 yk7

Niin enhän mä pysty olla pois :)
Onnea plussanneille!Ja voimia surua kohdanneille!
Ja tietenkin tsemppiä jännääville!
Rbck:Me taidetaan mennä melkein samaa tahtia.Mulla kierukka poistettu samana päivänä kun sullakin ja tänään vähän tiputtelua eli saa nähdä muuttuuko kunnon vuodoksi.
On:Eli haamuviivan minkä näin oli varmaan vaan omaa kuvitelmaa tänään tiputtelua että saa nähdä alkaako tästä kunnon vuoto.Toki hiukan harmittaa mutta jos tästä nyt kierto käynnistyy onpahan helpompi seurata eikä tarvi kokoajan testailla.

Kiitos PiPaNat ja diabolicat vastauksista :) Kaakkois-Suomessa asun, ei oo vyöhyketerapeuteista kokemusta ja hirveen vaikee ettii ku ei tuo netti kerro mihin mennä. Mut vyöhyketerapia on harkinnassa kun ei nyt näytä mitään tapahtuvan kierron käynnistymisen suhteen. Kolme viikkoa sit oli jotai nipistelyä ja kaks viikkoa sit jotai kramppailua parin päivän ajan mut 5 päivää sit ja 3 päivää sit testattu negat. Eli odotellaan.

Tervetuloa Manski :) Onks siulla miten pitkää tullu kuukautiset nyt imetyksen aikana? Onko miten säännöllinen kierto? Oon olettanu et jos kierto on säännöllinen ni sillon ovulaatio yleensä tapahtuu. Miulla kova usko siihen et imetyksen aikana raskautuu kunhan se kierto tästä ensin käynnistyis, tavoite siis jatkaa tuon 1 vuotiaan imetystä vielä jonkun aikaa ja siinä samalla tulla raskaaks :)

Muokattu viimeksi:
Kävin tänään gynellä outojen alavatsakipujen takia.. Tällä hetkellä siis kp 25/21-22. Mitään outoa ei näkynyt ja kaikki munasarjoissa oli hyvin. (Ultrattiin alakautta) myöskään raskautta ei näkynyt, hyvillä mielin siis ens kiertoon.:) ny vaan odotellaan tätiä.

Tällä nega testattu, joten oli luultavasti viallinen tai kiinnittymisyritys. Mutta nyt on pakko hehkuttaa. Soitin tänään neuvolaan, ja sain ajan ensi torstaille. Lääkäri sanoi että luultavasti aloitetaan hormonit ja torstaina katellaan mitä muuta sit tehään/aloitetaan. Nyt on hyvä mieli, ja tuntuu siltä että ehkä meille tän vuoden puolella se pieni suodaan.:happy:

Tervetuloa uusille ja vauvapölyä kaikille:p:Heartred

Tervetuloa uudet. :)

On: käviköhän tässä nyt niin että ovis oli tuossa kp13 kohdilla mutten vaan saanut huippua kiinni? Meinaa tän päivänen testi on kans hailakka...

Kuvassa testit on kp12-16. Uusin on alimpana.

No testaan vielä pari päivää. Jos ovis oli kp13 niin hukkaan meni... Talletukset ollu kp6, 8, 9 ja 15.

Liitteet

• _20160104_164250.JPG
    _20160104_164250.JPG
    626.1 KB · Katsottu: 203
Kiva kuulla, että imetysaikana jotkut oikeastikin raskautuvat :D olen siis tietoinen, että imetysaikana voi raskautua, mutta ei välttämättä niin helpolla tule. Ajattelin nyt ainakin muutaman kuukauden katsella rauhassa miten kierto pysyy ja raskautuuko tässä vai ei. Ja sitten tarvittaessa hankin ovulaatiotestejä. Imetystä en oma-aloitteisesti ajatellut ainakaan toistaiseksi lopettaa :)

Diabolicat: Itse lopettaisin imetyksen vaikka heti, mutta tyttö ei ole osoittanut merkkejä, että haluaisi lopettaa. :) Toisaalta nyt jouluna on meidän perheessä ollut vatsatautia, mutta tyttö säästyi siltä ehkä imetyksen vuoksi. Toivon siis että lapsi itse lopettaisi eikä mun tarvitsisi pakottaa :)

Icequeen: mulla oli kierukka, joka poistettiin marraskuun alussa eli kierrosta ei ole selvyyttä. Kahdet menkat on ollut: ekat ihan valtavat ja nyt joulun aikaan normaalit. Toivottavasti sulla olisi kierto käynnistynyt/käynnistyisi pian!

Tää tulos tunnin pidätyksellä ku ei enempään pysty..
Saas nähä saanko tarjota isännälle kunnon plussakahvit ennen töihin lähtöä..

Takaisin