Raskaaksi 2016

Hei kaikille! :greet025

Minäkin uskaltaudun viimein mukaan, olen jonkin aikaa jo foorumia lueskellen seuraillut. Omasta taustasta sen verran että ollaan miehen kanssa nyt esikoista yritetty 05/14 asti tuloksetta. Taitaa siis olla yk 20 tällä hetkellä meneillään. Hoitoihin ollaan hakeuduttu, nyt ensin kokeiltiin 3 kiertoa clomeja, joista viimeinen kierto nyt menossa. Ei vaikuta olleen hyötyä, tuntuu että kierto vain enemmän sekaisin näiden clomien aikana. :banghead: Kahteen viime kiertoon en saanut ovista bongattua clearbluen tikuttelusta huolimatta. En siis tiedä eikö sitä ovista ole oikeasti tullut vai eikö se vain näy testissä, olen kuullut että clomit voivat ilmeisesti näin tehdä... Onko jollain kokemusta? Ultrassa mulla on siis todettu erittäin lievä pco, miestä ei ole vielä tutkittu, eikä minuakaan vielä tarkemmin. Nämä varmaan seuraavaksi edessä. Kierrot olleet aina kovin epäsäännöllisiä ja luomukierroissa tämä myös vaikeuttanut oviksen bongaamista ja hyödyntämistä.. :rolleyes: Nyt talleteltu varuiksi joka toinen tai joka kolmas päivä kierron keskivaiheilla.

Toivottavasti 2016 olisi myös meidän vuosi! Paljon plussia kaikille! Ja onnea sen jo saavuttaneille! :hello2

Juliet, kp 29/29-45, yk 20

Tervetuloa joukkoon mukaan Juliet! :happy: Mutta sovitaan ettei viivytä täällä kauaa! Eli plussa onnea sinnekkin! :)

Tervetuloa uusille :)

Täällä dpo 11 ja minä malttamattomana tietenkin iltapäivällä tein ekan pregcheckin. Jonkunsortin haamu(?) tai viivan paikka(?) mielestäni näkyy, onko muilla testiä käyttäneiltä kuinka viivan paikka näkynyt? Kuvaan vaikea saada mutta laitan liitteeksi. Joka tapauksessa ylihuomenna uutta testiä jos nyt huomisen malttaisi olla testaamatta... Oireita kyllä on, alavatsaa juilinut 5 päivää ja tissit arat...
ImageUploadedByVau Foorumi1451246001.069679.jpg

Lilium, yk1, dpo11, kp25/29

Mut voisi päivittää tohon listaan (en kännykällä oikein onnistu kopioimaan sitä tähän). Eli yk? koska yritystä on ollut 1-2/15 alkaen ja välissä jo 2 km:a...eli en oo laskenut. Viime km:sta yk2.

Tänään dpo7-8 (laskurin mukaan, kun en tikuttanut) ja tänään ollut jänniä alavatsatuntemuksia...ja selkeästi tuolla kohdun seudulla. Neljä raskautta (joista 3 km) takana, joten jotain voisin tästä tuntemuksesta veikkailla :) No testailut sitten vasta 2016 vuoden puolella...

Lilium, kyllä tuosta juuri ja juuri viivan erottaa, toivotaan että vahvistuu! :) Kerro sitten kuinka kävi!

Helinäkeijulla ja ansakilla kumma tilanne, sais molemmille tulla plussat!

Uusille tervetuloa, toivottavasti visiitit olis lyhyet :)

Täälä ihan kumma kroppa. Luulin siis että menkat alko kp21, mutta tuliki vaan päivän veristä vuotoa. Alamaha kipuilee. En nyt tiedä voisko olla sittekki jonkin sortin kohtutulehdusta vai mitä, lähete crp:hen on mutta palailen vasta ensvuoden puolella kotia että niihin pääsen.. Tuskin menkat voi nimittäin päivää kestää? Tai kierto on sekasi. Ovis olis limoje perusteella ollu viikko ekojen menkkojen jälkeen, sillon en tikuttanu, mutta viikko limoista tikutin ja nega oli. Ja siitä vajaa viikko nii tuli päivä verivuotoa. Raskauteen en usko, seksiä oli mutta keskeytetyllä mentiin..

Mites muilla imettäjillä kierto lähti käyntiin?

Niemja kp 25 tai 4?

Blaah, olin pari päivää varma, että nyt olis nakki napsahtanut. Nyt ei ole enää oloja, menkkoja odottelen torstaille.. mulla alkoi niemja kierto palautua, kun kiinteät aloitettiin. Eli kun vauva oli 4kk. Eka kierto pitkä, nyt 28-30pv. ☺

Mulla alkoi menkat vauvan ollessa 11 kk. Pumppasin 1v 1vk mut maidon tulo lähti hiipumaan 8 kk jälkeen ku jouduin palauttamaan sairaalapumpun ja tissit oli enää oman sähkörimpulan varassa, joka ei soveltunut täyspumppaukseen. Vuoden iässä maitoa tuli enää niin vähän että lopetin kerrasta.

Nyt tuo vauva on 2,5v.

Joo, sovitaan vaan Ansaki! laughing7

Helinäkeiju: mun kaverilla r-testi näytti plussaa vasta kun menkat oli viikon myöhässä, eli dpo joku 21. Sitä ennen negaa vain. Eli mahdollisuuksia voi vielä olla, toivotaan parasta! :happy11

Itellä ollu tässä ja viime kierrossa omituisia välituhrutteluja, jotka aiheuttaneet ylimääräisiä sydäntykytyksiä kun semmoisia ei ole koskaan ennen ollut. Todennäköisesti noista clomeista kuitenkin johtuu...:dontknow Onko kellään muulla clomeja käytössä nyt tai aiemmin? Aiheuttiko kummallisia oireita?

Kaveri sai tietää vahinkoraskaudesta 5 kuukaudella. Raskaustestit kuulema näytti negatiivinen. Tästä kyllä yli 10 vuotta.

Sydänkäpynen musta tuntuu ihan samalta että tulee isompi stressi jos yrittää rajoittaa omaa haaveilua ja toiveita vauvasta ! :D

Muurahainen tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! ;)

Hileinen tervetuloa mukaan ja toivon että saatte pian oman nyytin! :)

AstaE:lle kanssa pikaista plussaa toivon! ;)

Helinäkeiju onpa outo kierto :( toivottavasti kohta selviää suuntaan tai toiseen!

Juliet tervetuloa mukaan ja toivon teille pikaista plussaa! ;)

On. Täällä ei oo vielä ovistuntemuksia ja ajattelin sitä alkaa vasta tiistaina testailemaan, luulen että se on uudenvuodenpäivänä :D mutta saa nähdä! Mun hyvä ystävä synnytti 25.päivä ihanan tyttövauvan josta tuli mun ensimmäinen kummilapsi :) jotenkin ehkä siitäkin johtuen tuntuu vielä isompi halu tulla raskaaksi :/ tai kasvaa joka yk:lla! No toivotaan että tää on meidän kierto<3

Jopsu kp 7/25-28 yk 7

Takaisin