Raskaaksi 2016

Pipanat: Näin mäkin sen aavistelin :) voi olla, että toi jalkojen kutina johtuu ihan täst yllättäväst pakkasesta. Mulla aina iho sillon kuivahtaa. Ooi, täällä alko kauhee lumimyräkkä just!! Jeeee

Mitäs ovistestejä teillä on käytössä? Oon käyttänyt eniten cb digiä mutta ovat aika kalliita joten olen siirtynyt liuskatesteihin. Viimeksi oli rfsun ovistestit, muuten ihan ok mutta usein keräsivät sitä väriä jotenkin oudosti sen testiviivan reunaan mikä sitten vähän hämäs sitä testin tulkintaa. Joskus vuosia sitten käytin pc ovistesti liuskoja mutta en ole niitä nyt pitkään aikaan löytänyt täältä kaupasta. Netistä niitä vissiin sais.. Mutta onko tiedossa mitään muita suht hyviä mutta edullisia liuskoja?

Siis kääk!Minäkin oon käyttänyt one stepin testiä voiko niissä viel vikaakin olla?Mikä on tuo pc ja mistä niitä saa?T.ajattelee epätoivoisesti että vois sittenkin olla raskaana(Oireita ei kyl oikeen suuntaan eikä toiseen) Ja netistä mielellään tilaan :)

Vaveli, pc on siis pregcheck ja niitä myydään tuolla marketeissa esim prismasta löytyy :)

Vaveli jospa siellä on kanssa sittenkin pieni matkassa,ja meillä vaan vialliset one stepin testit kun eivät näytä minullekaan mitään viivaa raskauteen vaikka ovistestit loistaa punaista.ootko kokeillut ovistestiä,mitä siihen tulee??
Jopsu ihana kun joku muukin jännää,aamulla taas testaan liuskan ja maanantaina viimeistään haen apteekista erimerkin testin jos ei näytä vieläkään mitään.

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Mrsc yk 9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Mileim yk2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1
diabolicat

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16

Päivittelin oman yk:n.
Yk 2, kp 15 :)

Ei oo ovistestejä kun tosiaan vasta 2vko sitten kierukka poistettu mahdollisuus olla raskaana siis muutenkin aika pieni mutta mahdollista Toki.En ole edes koskaan käyttänyt ovistestejä.Jos alkaan liikaa ajatella asiaa niin en raskaudu.
ja nyt jo aletaan pian taas olla siinä et liikaa ajattelen.Vaikka kyllä ajatus että tulee kun on tullakseen.
Ja oireita ei oikein oo kumpaankaan suuntaan.Välillä tuntuu ihan pienesti sellaista menkkatuntemusta mutta vaan vähän ja niin ollut kyllä molempien edellisten raiskauksien aluksi.Ehkä täytyy tilailla tai ostaa muita testejä.En vaan tykkää käydä omalta paikkakunnalta ostamassa koska en halua et tulee tuttuja vastaan :nailbiting:

Minä oon tilannut ovistestit raskauskeijusta. Olisko noita one step. Toimii hyvin, edullisia ja nopea toimitus!

Minäkin oon vähän miettinyt tuota että ajattelenkohan mä liikaa tätä raskautumista ja kroppa on jossaki stressi/jännitystilassa eikä siks tärppää.

Tsemppiä kaikille piinailijoille, jospa ne plussat sieltä piirtyvät lasiin ja vahvenevia päivien edetessä :)
Täällä ollaan kans tyytyväisiä Raskauskeijun ovistesteihin. Itse valitsin pyikkomallin, koska testaan iltapäivisin (töissä)
Joo, asian liika ajatteleminen tuo haasteen plussan odottajalle. Mutta en silti tuomitsisi itseäni tärkeän asian ajattelemisesta. Vaikka keksisi muuta, ajatuksiaan ei voi 100% ohjailla, tai kai voi mutta hyvin raskaaksi käy :)

Noh kirjoitan nyt vielä kolmannen kerran tänään :D Eli tutkin asiaa niin ne mun testit onkin varmaan sofi-merkkisiä.En muista minkä merkkisillä oon aikanaan testaillut ensimmäisestä kahdesta plussat.Sen muistan että netistä tilasin juuri liuskatestejä.Noh kai tässä täytyy uskoa ettei ole raskaana ennekuin se 2 viivaa testiin ilmaantuu mutta ehkä olisi hyvä olla kahden merkkisiä testejä.
Ja tuosta kun sanoin ettei ajattele asiaa.Tosiaan kun esikoista yritettiin niin kirjoittelin myös kylläkin eri palstalla mutta kun pidin taukoa palstoilta ja piti olla kierto mistä en tule raskaaksi(olin luullun oviksen aikaan reissussa)niin tulinkin silloin raskaaksi.Toisen kohdalla oli koko kierron vahva fiilis että olen raskaana,mutta en meinannut uskoa itseäni ;)

Vielä katjushkan teksti tuli kun kirjoitin.Joo eihän tosiaan täysin pysty olla ajattelematta mutta lähinnä saa ajatuksia vähän muualle :)

Vaveli16, itse olen todennut noi sofin testit oikein hyviksi. Nyt oon muutaman viimeisen kierron niitä käyttänyt sekä ovis, että raskaustestejä. :)

Kiitoksia tervetulotoivotuksista! :)

On: tänään tosiaan clearbluen kaksoishormooni testi pläjäytti ruutuun pysyvän hymynaaman, eilen vielä vilkkui. Nyt sitten jännäillään taas pari viikkoa, että joko jo olisi meidän vuoro? :) positiivisin mielin eteenpäin! :)

Muurahainen kp 11, dpo -1, yk 23

Tuohon raskautumisen liika-ajatteluun: ite oon todennut et on paljon pahempi jos stressaan sitä että ajattelen raskautumista, toivon sitä ja haaveilen siitä kuin se että vaan suon itselleni ne toiveet, ajatukset ja haaveet. Isompi stressi mulle tulee siitä jos yritän väkisin rajoittaa ajatuksia ja tunteita.

Uusille tervetuloa tosiaan ja pikaista plussaa :)

Tsemppiä helinäkeiju!

Ansaki: jos lasket siitä oletetusta toisesta ovulaatiosta, niin milloin pitäis tädin tulla?

Täällä on piinapäivät alkaneet, kovasti yritän kuulostella kroppaa, tuntuisiko mitään, mutta taitaa jylläävä flunssa peittää alleen kaikki tuntemukset. Kesken menneessä raskaudessa olin jo monta päivää ennen testiä melko varma raskaudesta, joten olettaisin nytkin huomaavani jotain.. toistaiseksi aika hiljaista ollut, paitsi eilen oli useampi voimakas repäisykipu oikean munasarjan kohdalla.

Mantunen kp 25/28 dpo 10

Tuo liika-ajattelu on varmaan kans henkilökohtainen asia toiset kokee erilailla ja toisille toinen parempi toisille toinen :)
Ja en minäkään pysty toki täysin olla ajattelematta aina se vähän mielessä pyörii.Mulle vaan tekee et ajattelen liikaa kun kirjoittelen palstalla.Mut silti on kiva täällä vaihtaa ajatuksia.Poistun jos alkaa siltä tuntua et liikaa mielessä enkä raskaudu.
Toivotaan kaikille plussa mahdollisimman pian joko jo tämän vuoden puolella tai alku vuodesta 2016 :)

Mmmhhh,nega taas onestepissä..ja kerkesin kaataa pissat ennenkuin muistin koko ovistestit(kun vieraita kylässä ja vaan tuijotin r-tikkua salassa),noh täään iltapäivällä teen ne ovikset että mitä ne sanoo.. ja käyn ehken kaupasta kunnon r-testin... nyt kyllä jo mietityttää...lämmöt on koholla kyllä edelleen.
Helinäkeiju dpo 15

Helinäkeiju, on kyllä erikoinen tilanne sulla, laitathan ovistesteistä kuvaa tänne kun oot tehnyt ne. Saa siitä raskaustestistäkin laittaa :)

On: alavatsaa kivistää ja vihloo, kyllä se ovispäivä on tänään, ei epäilystäkään ja mikä ihaninta, tunsin että tässä kierrossa munasolu irtoaa terveeltä puolelta, voi kunpa nyt vihdoin tärppäis!

Muurahainen kp 12, dpo 0, yk 23

Takaisin