PiPaNat
Kommentoinnin ninja
IceQueen mun mielestä vyöhyketerapiassa voi käydä vaikka imettää. Alussa ne kyselee et miks on tullu ja taustoja niin osaavat hoitaa sen mukaan. Minulla ainakin oli hormonaaliset pisteet todella kipeät vas puolella ( kuulema vas puolella on kipeät jos hormonaalinen toiminta tarvii buustausta ja oikealla puolella jos toimintaa on liikaa ja sitä pitää hillitä). Kait niissäkin hoitajissa on eroja mutta varmaan jos on jo jonkin aikaa hommia tehnyt niin jotain osaa! Asutko pk seudulla? En muista
Jos, niin voin antaa vinkin..
Osteopatia on toinen mikä voi auttaa raskautumisessa. Minulla mm on edellisestä raskaudesta jäänyt kohdun pohjan kalvot jännitykseen joita nyt siellä auotaan. Vyöhyketerapiassa ei tätä olisi nähty. Siks olen käynyt molemmissa
Osteopatia on toinen mikä voi auttaa raskautumisessa. Minulla mm on edellisestä raskaudesta jäänyt kohdun pohjan kalvot jännitykseen joita nyt siellä auotaan. Vyöhyketerapiassa ei tätä olisi nähty. Siks olen käynyt molemmissa

Aiemmin ei oo ollu tissit kipeet, joskus nuorempana on ollu ennen menkkoja tällaista oiretta, mutta nyt ei oo vuosiin ollu. Ja nyt on tissit kipeet! Pelkään vaan että tästä innostun nyt liikaa