Raskaaksi 2016

4e42b2e1e9a30a7baf546678b9841fe6

Tänä aamuna tuli niin nega että...
Menkkajomoilut jatkuu edelleen ja pissalla joutuu ravaamaan..
Mut viimeks tuli plussa vasta rv5..
Tällä hetkellä en tosin tiedä kierrosta yhtään mut eikös niin kauan oo toivoa ku ei oo vuotoa :)

Maiskukka, ihan ku tossa apteekin omassa jotain näkyisi, vahvistumisia sille! :)

On: eilen illalla oli kovat menkkajomot ja poltot, nyt ne on onneksi poistuneet jo. :)

Muurahainen kp 19, dpo 7, yk 23

Toivottavasti alkais vahvistuun..

Nää menkkajomot vaan antaa toivoa ja pettymys on varmasti täällä suuri jollei viiva vahvistu mut oon koittanu asennoitua että muutama kuukaus voi menee ennen ku tärppää...

Viima: minä näen väriäkin sun testissä :) ylemmässä siis. Vahvistumista!!
Maisukka: tos apteekin omassa olisin jtn näkeväni eikä apteeki testi turhia näytä joten toivotaan parasta :)
On. Olen vähän sivusilmällä seurannut. Tänään kp 21/30-35 dpo 1. En usko että tästä kierrosta tärppi käy, kolme kemiallista ollut peräkkäin ja nyt tässä kierossakin ovulaatio tuli aika myöhään :/.

En sitten malttanut vaan taas aamulla testattu nega tai olin taas näkevinäni jonkun viivan jopa hiukan väriä mut mies ei nähnyt mitään että ehkä ne mun viivalasit vaan.Menkkajomoja pienesti täälläkin.Että odotellaan testitkin loppu että voi mennä ens viikon loppuun ennenku uusi testi ehkä ihan hyväkin niin.Voi olla että olisi hyvä pitää pieni tauko myös täältä ja koittaa olla ressaamatta katsotaan pystynkö.

Mä taidan uskaltautua myös mukaan kuumeilemaan tälle vuodelle :) Virallisesti yritys olisi tarkoitus aloittaa helmikuussa ja varmaan vasta silloin päästään tositoimiin kun on ollut vähän hiljaiseloa viime aikoina.

Toiveissa olisi siis pikkukakkonen. Esikoinen on nyt 8kk ja hän syntyi pari kuukautta etuajassa, joten omat haasteensa voi olla tulevassakin raskaudessa on. Ennen esikoista mulla oli takana pari keskenmenoa. Ehkäisyä meillä ei oo ollut käytössä esikoisen jälkeen, joten suurinpiirtein tiedän et kierto on vaihdellut 28-31 päivän välillä. Yhdet menkat odottelen vielä ennen helmikuun häitä ja sit rupeen tarkemmin kiertoa laskemaan :)

Yritän käydä kuikuilemassa teidän kuulumisia! Palstailu on jäänyt vähän vähemmälle esikoisen synnyttyä :)

Vargynja, jos nyt vielä vähän sekottaisin lisää tuon kp1 suhteen; miulle lapsettomuuspolin lääkäri sanoi ett sitten on kp1 kun vuotaa ihan koko päivän. Eli jos vuoto alkaa klo13, ni seuraava päivä on kp1 vasta.
Eli kovin on erilaisia määritelmiä myös eri lääkäreillä! :D

Viima, mie en kyllä väristä menisi sanomaan tuossa siun testissä mut jotainhan siinä kyllä on.

Pahoittelut negoista ja tädeistä! :(

Joku joka päivittelee nii mulle voi laittaa tjot 12/15 :) piti testata aamulla mutta poika yllätti niskapaskoilla (toimii maha kerran viikkoon) nii jäi testaus :D pitää kattoa jos päivästä testaan, turhaa se kerta joka tapaukses on.

Mantelille onnea plussasta ♡ viimallaki jotain näkyy!

Uusille tervetuloa ♡

Niemja kp 31?/??

Nyt pitäisi kaikkien olla mukana listalla. Toivottavasti ainakin, ettei oo käyny niin, että oon sotkenu pakkaa vielä vähän lisää :) Vaihtelin myös joidenkin paikkoja, jotta järjestys olisi jotenkuten looginen. Niemjalle päivitetty aloitusajankohta-tjot.

Mantelille onnittelut plussasta!! En vielä laittanut sua plussanneeksi, kun aattelin, että haluat varmaankin itse tehdä sen :)

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti
yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Junibea yritystä 07/14
Hileinen yk 16
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Toinenpikkuinenko yk 4
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yritystä 10/15
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16

Tervetuloa joukkoon sorjaan, uudet! Toivottavasti päästään kasvusuuntaan pian :)
Katjusha 3 dpo

Tyylipuhdas nega oletetusti testattu, vois se täti vaan jo tulla! Pelkään ettei se kierto käynnistynykkää vielä :/ no, torstaina on vyöhyke nii pyydämpä sitä jos se sais sen käynnistymään.. Eikös Pipanat saanu siitä avun?

itsekkäästi itsestäni: tyhjentyminen mulla nyt sitten alkoi itsekseen, mutta oon vaan lähinnä helpottunut, koska edelleenkään tämä lääkäriltä toiselle hyppääminen ja aikojen odottelu on ollut rasittavaa ja tuntunut ikuisuudelta. Onneks oi onneks kävin varhaisultrassa ja oon osannut jo odottaa tätä, voin vaan kuvitella millainen shokki tää verinen vuoto muuten olis. Nyt on kuitenkin ollut pari viikkoa aikaa sisäistää asia ja valmistautuakin siihen.

nyt alkaa sitten sen odotus, että koska vuoto loppuu ja voi alkaa uudelleen yrittämään..hieman pelonsekaisin fiiliksin sitä kuitenkin odotan.

Onnea plussista ja toivotaan että viivat vahvistuu, muille onnea yrityksiin :)

Onnea Manteli!

Tervetuloa myös uusille!

Pahoittelut negoista ja tädeistä :(

Onkos kuka seuraavaksi testaamassa jotta saatais plussa-aaltoa taas kehiin? :)

Puhvis kp27/34-? Yk9

Muokattu viimeksi:
Takaisin