Raskaaksi 2016

Menkat ei edelleenkään alkaneet kierukan poiston jälkeen.Ja musta on tullut testien suurkuluttaja ja äsken tein testin ja en tiedä kuvittelinko vain vai onko testissä haaleaakin haaleampi haamu.Siis tosiaan niin hennosti havaittavissa että voin vaan kuvitella sen siihen mihin pitäis viiva tulla.Mutta kääk iik!Hiukan jännittävät päivät!Yksi testi enää varastossa lisää tulossa mutta varmaan vasta loppuviikosta en tiedä koska uskaltaa uudelleen testata. En uskalla nyt liikaa iloita vielä vaan jännityksellä odottelen tilanteen kehittymistä :) Ja en oo koskaan nähnyt mitään viivaa testeissä muutakun jos oon ollut raskaana vaikka kuinka ois vääntäny ja kääntänyt testiä.Onko muuten mahdollista et ovis tekee r-testiin plussan?

Lista asiassa kans samaa mieltä, nyt joutuu koko ajan päivittämään... Mää lopetan ton ovistestailun, se on ihan pertsiistä enkä ymmärrä mitä se näyttää kun vaihtuu päivien mukaan puolelta toiselle! :smiley-angelic008Se vaan ressaa entistä enemmän, joten ei oo mun juttuni! :smiley-ashamed005

Ymmärtääkseni raskaustestiin ei voi oviksesta tulla plussaa mutta ovistesti voi näyttää raskaudenkin. Korjatkoon joku jos olen väärässä! :p

Aiemmin tässä ketjussa muistaakseni oli tuosta rtestien haamuilusta oviksen aikaan että olisi mahdollista saada haamu rtestiin oviksen aikoihin kun hcg silloin ilmeisesti kohoaa hieman myös. Oli joku kuvakin aiheesta.

Oli mahdollista oviksen aikaan tulla r-testiin haamu, joku pisti kuvan johki ryhmään siitä hormonien erityksestä!

Joo oon ehkä myös nähnyt.No raskaus olis paras vaihtoehto mutta myös ovis olis hyvä et jotain edes tapahtuu ja onpa tallettelutkin tehtynä.Että jos ei nyt muutaman päivän päästä tuu plussa niin sitten odotellaan kuukautisia tai plussaa parin viikon päähän.Jos ei nyt plussaa niin menkat helpottaisi huomattavasti kun pystyn helposti olla sen 4vko menkoista testaamatta mutta nyt kun ei niitä oo ollut testailen muutaman päivän välein.
Ja teksti vaikuttaa ehkä et olis ok jos en oo raskaana mut yritän vaan olla optimisti ja olla sen kummemmin iloitsematta vielä.Plussa olis enemmän ku tervetullut :)

Voisko joku lisätä minut tuohon yrittäjät osioon? Yritystä 5/15 alkaen:happy:

Nyt tartteisin vähän apua naikkoset. Tänään alkoi mun vhh ruokavalio ja siihen kylkeen vielä kaikki lisäravinteet. Mitä suosittelisitte?
Siis geleen ja foolihapon kaveriksi.:sorry:

Meillä vähän mietitään pitäiskö jatkossa mennä enemmän tulee jos on tullakseen tyylillä... Oli vähän suunnitelmissa että tää kolmas lapsi sais kyllä syntyä johonki muuhun ajankohtaan ku loppu vuoteen. Nyt alkaa jo aikalailla olemaan niin että jos ens kierrosta tärppäis olis laskettu aika lokakuussa.

Toisaalta en tiedä onko varaa hukata yhtääkään kiertoa kun ei vieläkään oo tärpännyt.

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti
yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yk9
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yk3
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

Pätkis mulla on täysin samat fiilikset!! vielä kun molemmat lapset on syntynyt vuoden loppu puoliskolla, vaikka eihän sillä sinänsä ole kyllä mitään merkitystä! Mutta silti... vaikeeta tulee olemaan ettei tarkkaile kroppaa ja malttaa olla mm ovista tikuttamatta. sen verran olen jo päässyt etten tiedä mikä kp on menossa, mut oviksen ajankohdan siedän suunnilleen. Toki se ei auta kun olen just sillon reissussa :rolleyes:

Itte kans tähdätään sinne alkuvuoteen paremmin, nyt ollaan sinne asti tjot meiningillä..

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti
yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yk9
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yk3
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

Pakko viel laittaa.Ei nyt enää tulkintakelpoinen periaatteessa testi mutta tuntuu et siitä hävis se pienikin viiva mitä oli tai sitten tosiaan vaan kuvittelin.Tutkailin oikein vielä testiä niin se näkemäni viiva oli kaikenlisäksi millin sivussa siis siitä missä sen pitäis olla.Et aikalailla toivo menetetty tuon testin tulokseen :( Kiire ei ole ja yritystä vähän vasta takana että eikun vaan eteenpäin ja edelleen odottelemaan menkkoja.
Niin ja mä oon myös ajatellut että haluan alkuvuodesta syntyvän ja edelliset mennyt aika lähelle vaikkei nyt niin suunniteltu ja tosiaan vuosien aikana todennut että ei oo aina niin yksinkertaista niin eipä nyt juuri väliä koska syntyisi.

Oon syntynyt joulukuussa ja musta sillon on ihan hyvä aika syntyä. :> Oon kyllä ilonen jos toisen saan riippumatta siitä millon syntyy. Mitä nopeammin sen parempi. :p

Eikö kukaan halua auttaa tietämään onko nyt kp 1 vai 2? Menkat alkoi eilen kuuden ja seitsemän välissä iltapäivällä.

Musta tää on kivempi että on yk:t niin ei lista katoa. Tulin mukaan 2015 ketjuun syksyllä enkä muista nähneeni siellä koko listaa...

Lisäsin Viima sut listaan.

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti
yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yk9
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yk3
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2
Viima♡
5/15 alkaen

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti
yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yk9
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yritystä 10/15
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

Päivitin nyt omalta osaltani tuon yrityksen aloituksen ykn sijaan. Toivottavasti ei mee nyt pieleen lista :D

Hei,
Täällä ilmoittautuu yksi 24v kuumeilija lisää. Hormonikierukka poistettu 8/15 ja siitä asti menty tjot-meiningillä. Ovulaatioita en oo vielä lähtenyt tikuttaa, mutta womanlogin oon ladannut ja sieltä vähän tarkastellut suuntaa antavaa. Entuudestaan löytyy poika 09/10. Tällä hetkellä menossa kp 25 ja kierrot on olleet 24-31. Tänään jo yritin vähän testailla rfsu:n ja pregchek:llä, mutta ei mitään mainittavaa muutosta. Eli jännäillään! :angelic:

Joku voi halutessaan lisätä listaan:

iijamariija tjot/yk 4

Takaisin