Raskaaksi 2016

Huomenta kaikki ja oikeen hyvää alkanutta vuotta!

Mukava lukea teidän juttuja :)

Omasta tilanteesta, päädyin laskeskelemaan 'kiertoa' kierukan poistopäivästä eteenpäin, 7.1 siitä onki sit se 28pvää. Jännä nähä mitä ensiviikko tuo tullessaan.

Ihan kamalaa ku jo tämä 3vko ilman ehkäisyä ja niin monet kuvitellut jutut ja sinne tänne ihmetellyt päivien numerot ja muut sekottaa nuoren naisen pään ihan kokonaan :D

Kait tämä tästä rauhottuu vielä. Ja järki kuitenki läpi huutelee että pitkä voi olla tie edessä yrittämisen suhteen ymym.. No, kerrankos sitä ensimmäistä kertaa alkaa tähän ;)

Joskus 21.12 tienoilla r testi anto maailman haaleimman haamun? tms mut ovistesti myös näytti puolivahvaa viivaa. Siitä viikon päästä oli ihan uudet levelit 'menkkakivuissa' yhden illan verran (ilman niitä menkkoja kyllä siis). Et jos on jo matkaan lapsenalku tarttunut ni ihan onnistuneesti oon kuitenki ollu tuntemuksissa kärryillä, mut jos ei ni menköön ekan hormoonittoman kierron oikkujen piikkiin..

Ugh, olen puhunut :D

Rbck yk1

Vaveli16 Menkat alko täällä viimeks (sillon vielä ku se kierukkaki oli) 23.11 ni kyllä tässä kolmessa viikossa oon varmaa kymmenen tikkua pissinyt :D Mut kylläkin ihan testaamisen ilosta.. Varsinki ku ajattelee et vasta tosiaan poistosta nyt se reilu 3vk :D

Loppiainen kyllä vähän jännittää ja olis ainaki viimestää sillon se oikee (ehkä...) kierron loppupää :P

Mamma_88, pahoittelut kp1:stä :(

On: vielä reilu viikko tarttis odottaa, että pääsee testaamaan...

Muurahainen kp 18, dpo 6, yk 23, testaa 10.01

Kylläpä täällä on kirjoitettu kauheasti!!!

Sen verran kommentoin että minullekin on ihan sama milloin vauva tulee..vaikkakin ne kauheat pakkaset ja vastasyntynyt minkä kanssa ei pihalle pääse ei toista kertaa kauheasti houkuttele. Mutta jos nyt lähdetään pakkasella synnyttämään, niin en valita.

On. Nyt menossa kp 4/27 ja vuoto näyttäisi olevan jo lopuillaan. Ovistestejä ajattelin alkaa tekemään jo kp 10 niin ei pääse toivottavasti livahtamaan ohi..

Varmaan vähän hölmöä, mutta onnistuin kehittämään itselleni kauhean paniikin synnyttämisestä vaikka vielä ei pikkuista ole matkassa. Pojan synnytys oli sen verran hurja, että meinasin jo perua koko yrittämisen Pitää nyt vain olla ajattelematta asiaa kun ei vielä ajankohtainen ole..

Mamma, pahoittelut tädistä :(

Rbck, toivottavasti kiertosi ei ole aivan sekasin nyt, vaan saisit plussan pian testiin! :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä, olkoon ne viimeiset tänä vuonna!

Muistan itsekin hiiltyneeni pari vuotta sitten, kun lehdissä oli juttua ihmisistä, jotka "tekivät" kesävauvoja ja halusivat todella paljon tähdätä lapsen syntymän nimenomaan lomakaudelle. Toisaalta onhan meillä monilla ainakin jossain vaiheessa yritystä varmaankin ollut jotain preferenssejä vaikkapa syntymäajankohdasta, lapsen sukupuolesta jne. Ei se tarkoita, että eri aikana tai eri sukupuolta oleva lapsi ei olisi erittäin erittäin toivottu ja rakastettu. Eri asia tietysti olisi, jos esim. loppuraskaudessa lähdettäisiin jollain kikoilla aikaistamaan tai myöhentämään synnytystä toivotun ajankohdan saavuttamiseksi, mutta mielestäni on aika harmitonta jättää jokin kierto yritysvapaaksi. Eihän se ole toisilta pois! Eikä tarkoita sitä, etteikö arvostaisi mahdollisuutta lapsen saantiin ja tuntisi suurta myötätuntoa niiden puolesta, kenellä se ei ole joko ollenkaan mahdollista tai arpaonni ei vain ole pitkään ollut myötämielinen.

Nojoo, ehkä hieman oma lehmä ojassa synninpäästön suhteen, sillä itse pidin marraskuun taukokiertoa yksien juhlien takia :) En siis missään tapauksessa pidä yleisesti ottaen juhlimista tärkeämpänä kuin lapsen saantia, tietenkään, mutta yritys vielä sen verran alkutaipaleella, että taukoratkaisun tein. En halunnut juhlapäivän aamuna miettiä, että uskallanko juoda vai en ja sitten todeta parin päivän päästä, että ihan hyvin olis voinu, koska täti tuli vaan myöhässä.

Eikös tuon listan kanssa voisi muuten mennä niin, että jokainen laittaa omien mieltymysten ja päivityshalukkuuksien mukaan yrityksen alkuajankohdan tai sitten yk:n tai vaikka molemmat? Win-win? :)

Täällä alkaa muutaman päivän päästä suuri jännäilyaika, iiks..
Syksyinen: dpo7, kp21/27, yk 3

Niin minä en ainakaan halunnut arvostella, mielenkiinnosta kysyin mikä vika loppuvuodessa. ☺ Ite oon opettaja, meillä huonoin mahdollinen sauma olis kesäloman alkuun vauvan syntymä. Noita lomia kun ei voi pitää muina ajankohtina, niin ei siinä tapauksessa voisi lomilla "pitkittää" vanhempainvapaata. Vaan eipä tärpännyt kesävauvakaan ei. :D

Joo sama se mulle sinänsä mutta ajattelin heitä ketkä ei itse pysty muokkaa niin heidän päivitykset voi helposti jäädä tekemättä. Mutta toisiaan kaikki saa itse päättää miten haluaa asian ilmaista :)

Kiitos Syksyinen kun laitoit mut listaan :happy:

Itse pistin tilaukseen nyt sen tyttövauvan kun meillähän on jo kaksi poikaa. Kummatki syntynyt syksyllä. Eka syntynyt elokuussa ja toinen lokakuussa niin ajattelin että nyt sitten pitää saaha syyskuulle niin on sitten peräkkäiset kuukaudet. :hilarious:

^^ihan sarkasmia oli toi. Eipä oikeesti sillä oo mitään väliä millon syntyy kuhan vain tulisi joskus se vauva. Kyllä mekin salaa toivotaan tyttöä mutta jos se olisikin poika niin silti yhtä rakas ja tervetullut lapsi se olisi meille :Heartred

Muokattu viimeksi:
TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yk9
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yritystä 10/15
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä
PikkuMinski yk28
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yk9
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 6
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

Muutin oman yk:n..

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä
PikkuMinski yk28
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 6
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
AstaE yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

Ainahan sitä saa haaveilla ja suunnitella. :) Harvemmin asiat kuitenkaan menee täysin sen mukaan. Mitä pidempään raskautuminen kestää sitä vähemmän on merkitystä mihin aikaan vuodesta lapsi syntyy yms.

Nyt oon vähän ihmeissäni ovistestien kanssa. Onko tuo alin testi jo positiivinen? Se on tehty eilen klo 15. Tuo ylin testi on tehty tänään puoli tuntia sitten ja on kyllä tosi hailakka. Eli menikö ovis jo? Yleensä mulla ovisplussa tullu kp16-17. Tänään on kp14. Hmmm... No testaan vielä huomennakin....

Liitteet

• _20160102_154223.JPG
    _20160102_154223.JPG
    451.5 KB · Katsottu: 183
Kannattaa testata kun ei tuo alempi näytä viel siltä että olis ovulaatio :) yleensä se toinen viiva on yhtä tumma tai tummempi kun kontrolliviiva.

Hurjasti tullut tekstiä parissa päivässä! Kaikki on nyt luettu, pahoittelut tädin kohdanneille
Peukut ovistelijoilla ja pian testaajille!

Pätkiksen o-testi ei munkaan silmään ole vielä +

Ovis oli jomotteluista päätellen eilen, talletuksia on harvinaisen hyvin saatu tehtyä! Mä tunnustan, et haaveilin taas kesävauvasta, mut haaveiksi jäi.. Viimeksikin toivoin kesävauvaa ja sen sainkin, tosin toiveisiin unohdin lisätä syntymävuoden.. Nytpä vahingosta viisastuneena toivon pienokaista vuodelle 2016! :thumleft

Takaisin