Raskaaksi 2016

Marsa80 pahoittelut kp1sestä :cool:

Dossierille testionnea! :)

Mua sattuu niin kovin alaselkään ja kylkiin että oisin buranan tarpeessa! :o jos kipu ois enemmän kyljessä ni epäilisin virtsakiviä, mulla oli ekaa kertaa elämässä niitä kun viimeks olin paksuna +20 rv. Kivet esti virtsan pääsyn pois munuaisaltaasta ja altaan laajeneminen aiheutti sen jäätävän kivun.. Ovistesti oli jo aivan tosi haalee, mut niin oli kyllä testipissaki, alle tunnin pidätys . Voiko sitä testitulosta pitää edes luotettavana? Ja onko oviskipuja tapana olla lh huipun jälkeen? :o

Sain tosiaan ensimmäistä kertaa tikutettua oviksen ja peittoakin tuli heiluteltua ahkerasti. Nyt tuntuu että nää viikot menee niiiin hitaasti, ootan vaan että pääsis testailemaan jo :woot: Jännittää kun ekaa kertaa ties milloin on ovis jos se nyt ois vaikka pikkuinen tarttunu mukkaa :rolleyes: Dpo 3 :grin

Heidukka meillä onki piinapäivät samaan aikaan, tuun pari päivää jäljessä :grin

Onkohan täällä muita kenellä greippi(mehu)kuuri olisi aiheuttanut ihan "vääränlaisia" tuloksia?
Aloitin juomaan greippimehua ja syömään greippiä kp 1 tässä kierrossa, kun olin kuullut siitä niin paljon hyvää; limat lisääntyy, lisää estrogeeniä kropassa, siittiöiden helpompi kulkea munasolun luo jne. No nyt kp 14 (kalenterin mukaan ovis olis huomenna kp 15) eikä limoista tietoakaan! Seksi on vaikeaa kun tuntuu hiekkapaperilta alakerrassa eikä muitakaan normaaleja ovisoireita! Olen nyt 8 kk ajan seuraillut omia kiertojani ja aina ollut kunnon ovislimat monta päivää ennen ovista, nippailut yms ja nyt ei mitään. Ovistestejä tehnyt nyt 3 päivänä eikä edes haaleaa viivaa.. Jos ei tästä kierrosta tärppää niin saa kyllä greippimehu jäädä kaupan hyllylle. :D
ImageUploadedByVau Foorumi1472809954.157821.jpg

Ja onko oviskipuja tapana olla lh huipun jälkeen? :o

Se mitä minä oon joka paikasta lukenut niin oviskipujen perusteella ei kannata kauheasti paikantaa oviksen ajankohtaa koska ne kivut voi tuntua ennen, aikana tai jopa jälkeen oviksen.

Mulla tuntuu oviskivut aina lh huipun jälkeen.

Pumpulii. Mulla ainaki greippimehu teki just tota, että kuivemmaks meni paikat.. Loppu se kokeilu yhteen kiertoon.

Meillä on yk6 ja viimeinen yritys menossa. Jätin jo Royal geleet ja foolihapot popsimatta. Kolme kiertoa niitä kokeilin eikä mitään apua eikä tehoa muutoin ku että ennestäänki runsaat kuukautiset muuttui vielä runsaammiksi :shifty:

Jos ei nyt tullu tärppiä niin sitte siirrytään tjottailuun. Ei tää yrittämällä yrittäminen tuota ku itelle pahaa mieltä ja miehelle paineita.
Kp17/30, Dpo2.

Marsa80 pahoittelut :sad001 ehkä ensi kierto on teidän!!!
Babe tee testi ja ilmoita tulos :angelic: minulla näytti niillä päivillä jo plussaa esikoisensa eikä ollut kummempia oireita!
Tiarella Täällä samaa... kp 21/32-38. Hailuraa ajoittain näyttää, välillä ei mitään :shifty: oikein ärsyttää! Kökkö edes ovis tulee Tässä kierrossa sitten ollenkaan :sad001... Noo tikuttelu jatkuu!!

Plussa tuulia kaikille :love7

Pullanmuru millaista testiä käytit?

Ja mihin aikaan päivästä teit testin? Oliko ihan selkeä plussa jo niin aikaisin?

Dossierille testausonnea!!

Pahoittelut niille jotka ovat tädin kohdanneet, mälsää!

Ovistelijoille tärppionnea!

Ovis oli ja meni alkuviikosta, nyt dpo 3. Hyödynnettiin hyvin!! Mä tässä teen jo vähän surutyötä yrityksen lopettamisesta. Kaksi vuotta on veivattu tätä kolmosta ja kovasti toivoin, et näin pitkään ei ois tarttenu yrittää. Alunperin puhuttiin miehen kanssa, et annetaan kolmannelle lupa tulla heti kakkosen jälkeen, mut lopetaan yritys jos lapsille tulis yli kolmen vuoden ikäero. No, nyt on yksi kierto tämän jälkeen ja sit se kolmen vuoden raja ois täynnä.

Babe tein ihan Yapteekin omalla testillä ja ihan Selkee viiva tuli :) Seuraavana päivänä tein clearin digitestin ja näytti myös 1-2 raskaana.

Roze kiitos selvennöksestä :) kivut loppu tossa klo 14 pintaan, onneksi ni ei tarvinu töissä niiden kanssa kärvistellä :confused:

Nonni, elämäni ensimmäinen raskaustesti tehty ja negaahan se näytti niin kuin arvasinkin. No uutta testiä vaan kehiin jos täti ei ens viikon keskiviikkona kurvaa kylään.

Babe, Sinulla kuitenkin vielä muutama päivä aikaa kuukautisiin, eikö? Oireettomuus voi tosiaan olla oire. ;) Itselläni apteekin testi antoi todella hailakkaa viivaa vaikka menkat olivat jo myöhässä ja herkimmät testit olivat räikeästi plussaa, eli ei ole kovin herkkä. Toivotaan että plussaisit. ♡

Heippa, en ole pieneen aikaan tänne kirjoitellut, syy siihen on ollut se ettei meillä ole tapahtunut mitään erikoista ja en ole halunnut pilata ketjun tunnelmaa murehtimalla omia asioitani.

Mutta nyt alkaa tapahtumaan. Lääkäri laittoi meille lähetteen ICSI:hin. Se on meidän ainoa ja viimeinen keino saada oma yhteinen lapsi. <3

Parin kuukauden päästä tulee kolme vuotta täyteen siitä kun annoimme vauvalle luvan tulla. Empä arvannut silloin miten vaikea matka tästä tulisi.
Onneksi nyt on mahdollisuus saada päätökseen tämä lapsen yrittäminen, toivottavasti tämä päättyisi hyvin.

Jos jotain juuri yrittänyt kiinnostaa lukea hieman vaikeamman kautta samaan päämäärään tähtäävän matkaa, nii blogissani on enemmän juttua meidän yrityksestä.

https://muurahaisenunelma.wordpress.com/

Muurahainen kp 21/31, yrityskierto 31

Joo ei toi nega mitenkään yllätyksenä tullut. Mulla tosiaan vielä noin neljä päivää uuteen kiertoon. Oviksesta kulunut noin 9 päivää. Testasin apteekista ostetulla elivo raskaustestillä joka on 25mIU/ml. Ollaan kyllä jo useampi kuukausi yritetty mutta tää oli tosiaan eka kerta kun testasin. No, toivoa ei menetetä ennen kuin täti tulee kylään. Vois kyllä jättää tällä kertaa tulematta.

murkku, ihanaa että pääsette icsiin, toivottavasti kaikki menee hyvin ja ensi vuonna saisitte ihailla pitkän toivomisen tulosta :love7

Babella ei ole vielä mitään hätää, harvoin plussat näkyykään vielä noin aikaisilla dpo:lla :wink

Kiitos Villisilmä! Täytyy nyt vaan malttaa vielä nämä viimeiset piinapäivät taas. Helppoa se ei todellakaan ole. Mutta tosiaan siinä mielessä toiveikkaana olen että myöskään mitään menkkaoireitakaan ei vielä ole

Ihania uutisia Murkulta Paljon onnea ICSI:hin

Villisilmä, toivotaan todella. :)

Toiveista kun puhutaan, aloin tossa pohtimaan, että toivon todella että tämä on viimeinen vuosiketju johon kirjoittelen. Olen siis kirjoitellut Raskaaksi 2014, Raskaaksi 2015 ja Raskaaksi 2016 ketjuihin.
Tämä saa luvan olla viimeinen haaveilu ketjuni :)

Ihanaa muurahainen, oon niin onnellinen teidän puolesta että pääsette sen kortin vielä katsomaan, tuokoon se teille vauvan ♡ oon hengessä mukana ♡

Takaisin