Raskaaksi 2016

heidukka, meillä oli pre-seediä ja se on kyllä hyvää ja riittoisaa, se pikku tuubi kesti meillä melki 2 vuotta :grin plussaa se ei kylläkään tuonut. Nyt ollaan käytetty Concieve Plussaa ja se on kans hyvää, ei tartte koko ajan lisäillä yms. Sitä on ollut vasta muutamassa kierrossa, ei viellä plussaa silläkään. Mutta hyviä liukkaretia ovat, eivätkä ainakaan hankaloita raskautumista :)

Täällä en vieläkään ole saanut ovista kiinni joten aiemmat peiton heilutukset kävi harjoituksesta :joyful:
Ehkä pian,pian....kp 19/32-38. Hailuraa viivaa olen saanut ajoittain mutta se ei nyt nähtävästi mitään merkannutkaan kun viikon sitä näytellyt jo :happy090

Häh, nyt olen vähän ymmällään. Tänään kp 13/27, yleensä aina tällä päivällä ovistestit näyttäneet plussaa. Nyt ne on näyttäneet vain selvää mutta ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuista viivaa jo kolme päivää. Onkohan se ovis sitte tulossa vasta myöhemmin vai joko se meni, kun eilen oli vähän vahvemmat viivat kuin tänään, vai onko tämä sitten joku ovuloimaton kierto :sorry:

muoks. tikutin vielä äsken tälle päivää, ja nyt sain yhtä vahvat viivat, on se sieltä toivottavasti siis tulossa! Taidan tikuttaa vielä ainakin huomenna ja vietellä miehen makuuhuoneen puolelle :grin

Muokattu viimeksi:
Huomenta ja kiitos vastauksista. Kuinka pitkään se ovis kestää, et miten monta päivää tätä menkkajomotusta sitten kestää?? :) en oo ikinä ovista seuraillut tai muutenkaan kiertoa niin ihan uutta kaikki tämä :)

Nennu, ovis on yhtenä päivänä, mutta eri syistä erilaisia munasarjatuntemuksia voi olla useampana päivänä ovulaation ympärillä.

Kp8/dpo20
850d51884ef2a7edf9789fff52846d89

Onko tosiaan niin ettei ovistestiä kannata tehdä aamupissasta? Raskaustesti aamupissasta, ovistesti jostain muusta pissasta?

Aloitin itse testaamaan ekaa kertaa ovista ja negaa on näyttänyt. (Nyt kp13) Luin pakkauksen mukana tulleet ohjeet tarkemmin ja siellä sanottiin että paras aika testata on klo 10-20 välillä.... Käyn aika usein vessassa pienen rakkoni takia, joten mietin että onkohan jossain päiväpissassa riittävästi "ytyä" että saisi testiin plussan. :D

Pumpulii, yleisohje on klo 10-20 välillä, mutta monet täällä raportoi saaneensa o-plussan ekasta pissasta. En käy väittämään vastaan. Oma kokemus on, että vahvin tulos tulee iltapäivällä, vaikka pidätystä on ollut vain 2-3 tuntia.

Minä olen myös testaillut ovista aamuisin ihan vaan käytännön syistä. Mulla on ollut käytössä clearblue digitestejä ja tässä kierrossa sain ekan plussan

Voisko mun menkat sit vaikka alkaa et pääsee kunnolla yrittää, heitän roskiin varmaan nää sofin testit kun tein digin ja sanoi ei raskaana.

Alinah, jos näin on, että et todella ole raskaana - toivotaan hedelmällisempää uutta kiertoa. Digitestit saattaa käydä "hitaalla" eli eivät kovin aikaisin välttämättä anna plussaa.

Tiarella, pöh sille, että ovistestiksi tuo on nega - oletin, että toivoit plussaa :)
Joo :D sitä tässä ootan, mutta kun kokoajan haalee tai nega, tänään taas haalea. Ja 1 päivän päästä pitäs kalenterin mukaan olla ovis mutta saa nähdä tummuuko viiva

Kalenteriin laitoin negan oviksesta niin siirty 2 päivän päähän

Muokattu viimeksi:
Mulla muuten testit loppuu varmaan 2-3 jäljellä enää :/ ja jos kiinasta tilaan kestää noin 3 viikkoa että tulee, sieltä on mun halvin tilata :-) mutta toisaalta ehtii tulla uuteen kiertoon jos ei nyt raskaaksi tulla ja jos kerralla enemmän tilaan :-)

Tiarella, tilaa vaan niitä testejä, silläkin tavalla voit tehdä ne tarpeettomiksi :) (tulemalla tällä välin raskaaksi)
Mittaa aamulämmöt alkaen seuraavasta aamusta lähtien, ja kun huomaat noin 0,5 asteen nousun on ovis kenties tapahtunut.

Tiarella, nopeastihan se voi siitä haaleasta tummua plussaksi yhdenkin päivän aikana :)

Täällä eilen illalla sain ovistestiin tasavahvat ja nyt äsken tunnin pidätyksellä (hosuin :confused:) vahvemman kuin kontrolli, kp 14/27. Kohta lähtö illaksi töihin ja pitää yrittää tsempata ja pitää itseään hyvin hereillä, kotiin tullessa sitten peitot heilumaan, mieskin tietää odottaa kotiin :grin Oviskipuilua luulen tuntuvan aina välilä vasemmalla puolen, mikä täsmäisi kun viime kierrossa pisteli oikea puoli. Jospa sieltä tulis oikein hyvä munis joka pääsis tällä kertaa myös kiinnittymään :shy:

Tiarella, en viäkään tajua että miten sulla voi olla dpo 20 :grin jos ei ovista oo vielä ollu, kun dpot tulee oviksen jälkeen= days past ovulation eli päivät ovulaation jälkeen :) Mutta tilaa vaikka raskauskeijulta testit niin ne tulee 1-2 päivässä ja on aika edullisia ja hyviä tai sitten marketin pregcheck testejä.Ja tosiaan testi voi olla haalee ja seuraavalla kerrallla jo plussa, niin mulla kävi tässä kierrossa.

Noi PC:n ovulaatiotestit voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa ja itellä on muutkin toiminu aamupissasta vaikak suositus on ollu se 10-20 välillä :)

Tiarella, en viäkään tajua että miten sulla voi olla dpo 20 :grin jos ei ovista oo vielä ollu, kun dpot tulee oviksen jälkeen= days past ovulation eli päivät ovulaation jälkeen :) Mutta tilaa vaikka raskauskeijulta testit niin ne tulee 1-2 päivässä ja on aika edullisia ja hyviä tai sitten marketin pregcheck testejä.Ja tosiaan testi voi olla haalee ja seuraavalla kerrallla jo plussa, niin mulla kävi tässä kierrossa.

Noi PC:n ovulaatiotestit voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa ja itellä on muutkin toiminu aamupissasta vaikak suositus on ollu se 10-20 välillä :)
Lasken siitä edellisestä oviksesta sitä :D vai eikö sitä lasketa? :D

Takaisin