Raskaaksi 2016

Nyt on käyty ostamassa macaa! Ostin kapseleina, helpointa napata napit naamaan aamulla muiden ohessa. :)

Tänä aamuna kahvi ällötti, mutta menkka jomoja alkanut tuntumaan alavatsalla. :( perjantai aamuna sorruttava tekemään testi, jotta tietää viettääkö juhannuksen mehulla vai viinillä. Kp21/24-29

Janniliini mulla esikoisesta ällötti kahvi alkuraskaudessa. Sit loppuraskaudessa pystyin vähän juomaan. Nyt mulla taas ällöttää. Testejä pitäis tulla postiin tänään tai viimeistään torstaina. Tein siis aiemmin testejä ja ne kaikki näytti sellasta haaleeta epäselvää viivaa. Aattelin vaihtaa merkkiä ja testata niillä.
Nyt on perjantaista asti ollu lämmöt koholla ja jos jonkinmoista oiretta. Saa nähhä :)

Miten te käytätte sitten macaa? Jos miettii muuta kuin kapseleina, itellä toi pillerien popsiminen on aika tuskan takana :D vuoden sisään oon alkanu pystyy nielasemaan esim kokonaisen panadolin mutta en kyllä mielellään mitään pillereitä ota,tuntuu niin inhottavalta. Oon outo :D

Minullakin enkeli-pojan raskaus aikana kahvi ällötti. Ja join tuolloin vain teetä. Mutta muuten en oireillut erikoisemmin, raskauden huomasin vasta plussa testistä, kun menkat oli myöhässä ja ultrissa vasta uskoin todeksi. Nykyään vaan tuntuu että alkaa ihan kuvittelemaan kaiken maailman oireita kun vaan haluaa niin kovasti olla raskaana.

Mintukka, seurailinkin vaihvikkaa toista ketjua jossa oli kuvia testeistä joita teit, toivotaan että uudet testit toisivat mukana positiivisia uutisia. :) onko sinulla jo mikä kp menossa? :)

Tiiamariia, moni käyttää macaa aamupuuron seassa, smoothiessa, jogurtissa ja yms. :) tällöin ei pahaa makua huomaa, pelkkään veteen sotkettuna saattaa jäädä juomatta..

Tääl taas menossa se aika kk ku menkkojen pitäs alkaa huomenna :O eli kp 27/28 ja dpo 13... Alamahalla tuntemuksia,liekkö alkavista menkoista vai...ja väsymys...(univelkaaki vähä) :D ja myös huimausta ollu parina pvnä ku nousee ylös ja haluttaa edellee,vaik eihä ennen menkkoja nii pitäs...ihmeellinen on ihmiskeho...no huomennaha ton näkee...
Tsemppiä kaikille!!! :D

Muokattu viimeksi:
Janniliini kp 36 on tänään. Huomiseks ootan menkkoja alkavaks ku edellinen kierto oli 37. Synnytyksen jälkeen on ollu kierrot mitä sattuu ja hankala sanoo et venyykö tää vielä pidemmälle vai mitä.

Kp 1 :(. Noita luontaistuotteita otan käyttöön nyt minäkin. Lisäksi päätin, että tää kaipaukseen käpertyninen saa nyt riittää ja lähden juoksulenkille ja myöskin palautan viinilasilliset mun ruokavalioon (hillitysti, tietysti!) . Nää kaks asiaa jätin pois syksyllä, kun en ahdistukseltani jaksanut lenkille enkä uskaltanut juoda, jos vaikka olisinkin raskaana. Sen jälkeen mun stressitaso on vaan noussut suoraa nousua ja sillä seurauksella, että mun kierto on ihan sekaisin. Tää kierto oli 18 päivää!!! Mulle siis seuraava askel on nyt rentoutua!
Tässä kierrossa vielä piinaajille plussatuulia ja tsemppiä odottamiseen!

Tiiamariia, mä tein Puhdistamon vihersmoothiesta, premium-macajauheesta sekä hedelmistä ja vihanneksista aamu-smoothien koko pitkän talven. Erikoisemmatkin maut menee, kun pistää hyvän coctailin, myös vehnisöljyn :)
Myfo, just niin, tee itsellesi mieleisiä asioita, hanki endorfiineja eri keinoin!!

Mää en oo elämästä alkoholin lisäksi mitään jättäny, ja päätin myös että en jätäkkään. ainut mitä tässä on edelliseen elämään erilaista on tää tikkujen kanssa jännittely ja foorumin lähes pakonomainen selailu! :p En taho että tästä tulee pakkotila, niinku itellekki helposti tulee. :oops:

Moni elää jännittäviä aikoja näköjään! :) Täällä on tänään voitu todellakin pahoin, meinasi autossa oksu lentää hihii! :nailbiting:

Mä yritän olla ottamatta mitään oireita enää raskausoireista.. tänääki aamulla oli huono olo vaikka vasta kp8 :D pitäis yrittää ottaa rennosti ja nauttia elämästä, ehkä se jossai kohtaa sit tärppää.

Plussatuulia kaikille <3

Tosiaan pitäis yrittää olla rento ja nauttia tästä hetkestä! :) tänään vietin kesälomaa torilla, risteilyllä ja kävin kesäpuutarha ravintolassa syömässä ja join viiniä ruuan kanssa. :) ja poltin selän. :( kun on paljon tekemistä niin ei kerkeä "oireita" kyttäilemään. :)

Plussia kaikilleee!!! <3

Maanantaina alkoi menkat ja aloitin myös royal geleen silloin. Nyt on sit menkat vissiin loppunu ku koko yönä ei oo tullu yhtään vuotoa. Kesti kaksi päivää ku normaalisti mulla kyllä kestää menkat sen 5 päivää... Woooooot?? :anyone

Testasin 3 negatiivista. Mä oon ihan pikkasen kyllästyny tähän omaan kroppaani ja sen oikkuihin nyt... :bored:

Mashnu, no onpa ärsyttävää. Jos vuoto todella jäi nyt sitten tähän - se vaikuttaisi että limakalvo oli todella ohut ja siksi paljon mitään ei vuoda pois. Voisin kuvitella, että saat Geleestä apua limikseen. Vaikka kukaan ei rakasta runsaahkoja kuukautisia, on se kuitenkin merkki, että siellä on ollut hyvää limakalvoa alkion tarttua.

No sehän tässä ihmetyttää ku yleensä mä vuodan ku pistetty sika suoraan 3 päivää ja sit pari niukempaa päivää perään :wideyed:
Menkat oli viikon myöhässä ja lopputulos 2 vuotopäivää? Noh, katsellaan... Syön tota geleetä nyt sinne ovikseen asti, ja foolihappoa oon syöny koko ajan. Ja tilasin siittiöystävällistä Conceive plus-merkkistä liukuvoidetta. Kaikki keinot käyttöön nyt. Ei oo aikaa nyt 7 vuotta lasta tehdä niinku ekan kanssa kävi.

Hmmm...ei näy menkkoja vielä :O mahaa kyl nippailee,joten saa nähä mitä päivä tuo tullessaan.... Iha vähä jos jänskää :O what happening.... Kyl on ollu päivän tarkat menkat aina...kp28/28 dpo 14.....

Takaisin