Raskaaksi 2016

Noniin hyvä homma! :) Toivottavasti pongaat oviksen sitten ja saisitte heti vauvan alulle tällä kierrolla. :) Ei mulla menkkoja vieläkään näy. Tuntemuksia on kyllä ollut jo usemman päivän. Mullakin kierto ennen oli aina 29pv, toivottavasti se olis jatkossakin säännöllinen, sitten kun alkaa. Mullakin alkaa heti yritys sitten.
Montako päivää sulla nyt sitten tyhjennyksen ekasta päivästä meni kuukautisien alkuun?? mulla menossa nyt 34. päivä ekasta vuotopäivästä.:confused: huomenna hcg verikokeeseen aika.
 
Mulla oli 32 päivää tyhjennyksen jälkeen. Toivottavasti nyt alkaisi sullakin ja pääsisit kanssa heti yrittämään. Toivottavasti olisi negatiivinen tulos.
 
No toivotaan. Ja tuntemuksia on sen verran ollut, että pitäis varmaan pian tapahtua jotain. Luulen että verikokeet on ok, koska testit näyttänyt negaa jo pitkään. :)
 
Heippa, esikoinen toiveissa täälläkin :) marrasmasuissa keväällä kirjoittelin, mutta raskaus keskeytyi huhtikuun puolivälissä :sad001 ekassa ultrassa viikolla 8 todettiin kehityksen lakanneen heti alkuvaiheessa, kyseessä oli siis tuulimunaraskaus :/ tästä on nyt toivuttu henkisesti ja fyysisesti, ekat menkat oli pari viikkoa sitten ja nyt onkin kova yritys päällä :) pitkiä viikkoja kun odottelee alkaako taas kuukautiset vai pääsiskö testailemaan. .. :)
 
Waterlily85, mä muistankin että kirjottilit marraskuun ryhmässä. Toivotaan plussa tuulia :) ootteko kauvankin yrittäneet ennen kun tärppäsi?

Ninni22, odottavan aika on pitkä. Toivotaan että alkaisivat nyt äkkiä. Tekin pääsisitte yrittämään.

Pelottaako teitä kumpaakaan tuleva jos käykin samalla tavalla?
 
Tunnistin myös tuttuja nimimerkkejä täältä :) Norappi, tammikuussa päätettiin että nyt saa vauva tulla ja helmikuun kierrosta heti tärppäsi..päättyi vaan tosiaan sitten ikävästi :/ ja kyllähän se pelko uudesta keskenmenosta on koko ajan mielessä..tosin ei nyt enää niin vahvana kun vielä jokunen viikko takaperin..nyt vaan kovasti toivoo, että tärppäisi pian uudestaan :Heartred saatiin lupa yrittää heti km:n jälkeen, mutta mun kroppa ei tainnut olla vielä valmis ennen kuukautisia..Luulen etten ovuloinut km-kierrosta ollenkaan, koska kuukautiset oli niin oireettomat. .yleensä rinnat kipeet ym kuukautisvaivoja heti oviksesta lähtien..nyt tuntuu vasta olo normaalilta, joten kaikki peukut pystyssä tämän kierron suhteen :)
 
Kyllä pelottaa vähän, vaikka yritänkin ajatella, että seraava raskaus menee hyvin. Kyllä se kalvaa mielessä varmaan aina, varsinkin taas jos/kun menee ar-ultraan että onko siellä kaikki hyvin. Viimeksi siis ei ollut.

Ja mielessä käy sekin, että tärppääkö nopeasti. Viimeksi kuitenki tärppäs tokalla vai kolmannella kierrolla, eli aika äkkiä yrittämisen jälkeen. Entä jos nyt joutuukin kuukausia tai vuosia yrittämään.. Toisaalta ollaan aika sikiävää sukua, niin ehkä ei tarvitse sitä pelätä..
 
Niin ja Waterlily olen pahoillani keskenmenostasi :Heartred kohtalotovereita ollaan.. Puhuit tuosta, ettet ehkä ovuloinut km-kierron aikana, niin voiko olla niin? Koska mulla tyhjennyksestä on 34 pv ja en itsekään ole testillä tai tuntemuksilla huomannut ovulaatiota tänä aikana :S Ja kysynpä sultakin, että montako päivää oli väliä keskenmenon vuodon ekasta päivästä kuukautisvuotoon? itse niitä menkkoja odottelen..

Peukut sulle että nyt heti tärppäis tällä kierrolla! :happy:
 
Ninni, mulla oli tyhjennysvuodon ja kuukautisten väli 33 päivää...kkuukautiset poikkesi muutenkin vähän normaaleista. .tosiaan mitään menkkakipuja tms ei ollut ollenkaan ja alkoivat tosi niukasti! Sitten oli 3-4 päivää runsaampaa vuotoa ja sitten taas pari päivää niukkaa..kesti viikon..normisti mulla kestää viitisen päivää ja runsasta vuotoa max 2 päivää..tosin sairaalassa sanottiinkin että ekat kuukautiset voi olla vähän runsaammat, koska viimeistään silloin kohtu tyhjenee lopuistakin raskausmateriaaleista. ..peukut pystyssä, että sullakin pian kroppa toipuu ja pääsette tosissaan yrittämään :)
 
Heissan, mitäs tänne kuuluu? Pahoittelut km saaneille :sad001 Itselläkin on kokemusta tuulimunasta :sad001

Mulla on tänään ja eilenkin ollut aamulämpöä. Ja menkkajomotusta tuntunut nyt tämän illan.. Toivottavasti se ois ovis nyt tuloillaan.. :rolleyes:
 
Millier, toivotaan että olis ovis ja kyllä vähä siltä kuulostaakin! :wink Meetkö vaan tuntemuksilla vai teetkö ovistestiä?

Mulla alkoi nyt tänään kuukautiset tämän kkm jälkeen ja siis olen tyytyväinen. Voidaan yrittää tällä kierrolla maalisvauvaa. :)
 
Ninni, mulla oli tyhjennysvuodon ja kuukautisten väli 33 päivää...kkuukautiset poikkesi muutenkin vähän normaaleista. .tosiaan mitään menkkakipuja tms ei ollut ollenkaan ja alkoivat tosi niukasti! Sitten oli 3-4 päivää runsaampaa vuotoa ja sitten taas pari päivää niukkaa..kesti viikon..normisti mulla kestää viitisen päivää ja runsasta vuotoa max 2 päivää..tosin sairaalassa sanottiinkin että ekat kuukautiset voi olla vähän runsaammat, koska viimeistään silloin kohtu tyhjenee lopuistakin raskausmateriaaleista. ..peukut pystyssä, että sullakin pian kroppa toipuu ja pääsette tosissaan yrittämään :)

Waterlily, mulla nyt kävi niin että menkkajomotuksia on ollut jo useamman päivän. Tänään ne siis vihdoin ja viimein alkoi! 35pv tyhjennysvuodosta. On ollut kans tosi niukat, luulin jo että alkaako ne ollenkaan kunnolla:eek: saa nähdä kauanko kestää. Ennen kesti aina tasan 3pv. Kyllä tämä tästä. :rolleyes:
 
Tuntemuksilla mennään. Yritän ottaa rennosti koko asian suhteen enkä ala oviksia tikuttelemaan.. Liekö tämä sitten helpommin sanottu kuin tehty.. :D

Onnea menkoista! Pidetään peukut pystyssä josko sit tärppäis tässä kierrossa! :)
 
Mulla on ihan normaalisten menkkojen oloiset nyt olleet. Eilen tuli reilummin ja tänään aamusta nyt alkaa jo niukkenee. Saa nähä ovat yhtä lyhyet kun ennen. Mulla on yleensä aina 3-5 päivää kestäneet.
 
Hyvä juttu Ninni, että alkoivat nyt,eikä tarvinnut odotella pidempään :) mulla alkoi nyt tää tylsä odotteluvaihe kun ovispäivä on oletettavasti ollut alkuviikosta...tikuttamaan en vielä ryhtynyt, jotenkin en halunnut ottaa stressiä siitä saako sitä ovista tikussa koskaan näkymään :D testejä kyllä on kaapissa, joten jos nyt ei tärpännyt niin ensi kuussa otan sit nekin avuksi :)
 
Millaisia oireita teillä on oviksen aikaan? Mä en nyt tiedä ootanko menkkoja vai ovista.. Juilii selkää ja mahaa, jokseenkin märkä olo, aamulämpöä, tisseihin käynyt kipeää parin päivän ajan.. Menkat(tai siis tyhjennysvuoto) oli 18.5 ja pillerit lopetin 26.5.. Joten tuntuu, että aivan hyvin vois olla ovis, mut eikös pillereiden jälkeen pitäis se tyhjennysvuotokin tulla.. Äähh, oiskohan sittenkin pitänyt ostaa niitä ovistestejä :oops:
 
Kipase kaupassa ostamassa testejä jos pystyt. :) Mä en tunnista ovista. Siis ainoastaan liman eritys lisääntyy, mutta jos en tekis testiä, en tunnistaisi sitä ovulaatioksi. Siks mun täytyy aina tehä testejä. :) Ja oviksen ja menkkojen tuntemuksethan on aika samankaltaisia niin tottahan se on, että niitä on vaikea erottaa toisistaan, tosin sitten kun verta tulee.. :confused:
 
Täällä menoillaan nyt kolmas kierto ilman Nuvaringiä... kuukautisten pitäis alkaa viikon päästä ja tietenkin toivon että ne ei nyt tulis... hirveetä tää odottelu. Sain kaverilta turhaksi jääneitä ovistestejä ja onnistuin tikuttamaan oviksenkin ihan oikeaan aikaan ihan vaan kehon oireiden perusteella. Nyt TAAS jännätään...
 
Eeeeliah, odottava aika on pitkä! Karseeta ku joutuu jännittämään. :nailbiting: toivotaan plussaa testiin! :happy:
 
Pakko käydä välillä täällä kurkkimassa ja lueskelemassa kaikkia mahdollisia keskusteluita ym ym kiduttamassa itseään :D meillä on Eeeeliah suht samassa vaiheessa ilmeisesti kierto..mulla ens viikolla "menkkaviikko"...ja nyt ei pyöri mikään muu päässä, kuin onkohan onnistunut vai menikö taas mönkään.. turhauttavaa :D mahan nippailua on kyllä ollut viikonlopun aikana...toivon tietysti, että ne olis kiinnittymiskipuja..samanlaisia tuntemuksia oli koko lyhyen, edellisen raskauden ajan (tuulimuna)..Mutta silloin mulla kipeytyi rinnat heti oviksesta..ja yleensäkin mulla on rinnat kipeät viikon-pari ennen menkkoja...nyt kkm:n jälkeen eivät ole kipeytyneet..eivät siis sen jälkeisessä kierrossa, eivätkä nyt ainakaan vielä tässäkään kierrossa..se vähän huolettaa :sad001 olis pitänyt sittenkin käyttää niitä ovistestejä :P ei pysty nauttimaan oikein edes kesälomasta kun odottaa vaan ensi viikkoa.. :D
 
Takaisin
Top