Raskaaksi 2016

Siiseliini

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tammikuunmammat 2016
Kaipa sen on jonkun tämäkin ketju aloitettava =)

Eli tänne kaikki kirjoittelemaan, jotka haaveilevat pienen käärön syntyvän vuonna 2016 :love2
Jaetaan mietteet, ilot, surut ja tuntemukset ajatuksineen ja ollaan hengessä mukana :happy:

Olitpa sitten ensimmäistä tai viidettä yrittämässä niin on mukavaa kuulla millaisia lähtökohtia on ja mitä odotatte tulevalta raskaudelta ja onko yrittämisessä ollut vaikeuksia taikka "poppakonsteja" :wink
 
Onnee plussasta dannija :smiley-bounce022
Itsellä vielä odotellessa =) Viime kuussa olin itse rv. 4+5 kun tuli keskenmeno (juuri kun meinasin varmistus testin tehä).. Mutta toivotaan että tärppää tällä kertaa :wink
 
Täällä jännätään kans... hätähousuna menin tänään tekemään testin oletetulla rv 3+4 ja negaahan se näytti. Ajattelinkin kyllä apteekissa, että pöljä olen, mutta ostin 2 testiä sisältävän pakkauksen, niin olihan se toinen pakko tehdä heti... :happy: Toisen säästän sitten ens viikkoon, kun tiistaina olis oletettujen menkkojen alkamispäivä... karmeeta tää odottelu! Nyt vaan kaikki peukut pystyyn, että olis tärpänny... hirvee vauvakuume! :Heartbigred Toista lasta siis toivotaan ja esikoinen täyttää pian JO 5. Yritystä takana nyt parin kierron verran...
 
Toivotaan parasta :wink Itselläänkin toinen haaveissa (esikoinen täyttää 2v kesällä). Kuumeilu on kovaa!!
 
Heippa! Avasinkin jo toista keskustelua tuonne la tammikuu 2016 alle mutta kiva huomata dannija että löytyy jo muitakin plussanneita :happy:

Minä tein siis tänään testin ja 1.1 olisi näillä näkymin la :love017 Itsellä esikoinen täyttää elokuussa 2v ja toista ollaan yritetty elokuusta lähtien.
 
Iloset onnittelut plussasta :happy: uuden vuoden vaavii vaan odottelemaan :wink onko jo oireita ollut?
 
Enhän mä hätähousuna taas malttanut, kun noita testejä tuolla kaapissa lymyilee, niin olla testaamatta tänään(kin) ja kas, juuri silmällä erotettava punainen hailakka ja ohut viiva keskellä testi-ikkunaa... toivotaan että lähtee voimistumaan ja silmät ei tehny temppuja. On kyllä ihan selkeä ero täysin valkoiseen testi-ikkunaan käyttämättömässä testissä. :happy:
 
Itel viel ois pitäny tänää alkaa menkat.. Viime viikol huomasin et ku yski tai aivasti ni vihlas vasemmalle alavatsaan ja pe oli hermo kireel ni koski alavatsaan ja oksetti.. Väsymystä, nippailuu ja "elohiirtä" tuntunu.. Nyt ei oo ollu pariinpäivään mitään kummempaa, välil vihlasee vasemmalta.. La tein herkäl testin joka näytti haaleesti toisen viivan, kävin apteekista ostaa clearbluen 2 testii joista molemmista plussat.. Ei nyt vielä niin vahvat mut selkeet plussat kuitenkin. Eli alussa ollaan.. Veikkaan et nyt ois rv 4+1.. Toivotaan et jaksaa kyydissä loppuun asti!
 
Mies tuli just kotiin ja omin silmin todisti kans hailakaksi plussaksi. :) Huomenna apteekkiin ja uutta testiä kehiin. :wink
 
Iloiset onnittelut Eeeeliah ja dannija :) itsellä vielä testi odottaa hyllyssä.. toivottavasti tän viikonn lopulla/ensi viikon alussa olisi aihetta sen tekoon..
 
Tais olla molemmilla silmissä vikaa tai testissä. :sad001 tänään alkoi menkat... huomenna vasta piti.
 
Onnea jo plussanneille! :) meillä haaveissa myös pikkukakkonen. Haaveilin plussaa tammikuuksi, mutta menkat tekee tuloaan eli ensi kierrolla sitten pidetään peukut pystyssä!
 
Harmillista, että menkat alkoivat Eeeeliah :sad001

Tervetuloa mukaan ketjuun ja odottelemaan positiivista Mendinia :D
 
Täällä myös yksi kuumeilija. Esikko on kohta 11 kk, toinen saa tulla heti kun haluaa :) seurailen ainakin tätä ketjua :)
 
Mä kuumeilen kans!

Tänään piti menkat alkaa, muttei näy, ei kuulu :) Huomenna testaan uudelleen, hermo petti jo maanantaina, mutta tuli nega, eli toivottavasti oli vaan liian aikasta. Pahoinvointia ja alavatsan turvotusta on kuitenki jo ollu, eli kyllä oireet mätsää. Se vaan, että edellisen raskauden jälkeen kk-kierto on välillä ollu 45:kin päivää, enkä kyllä mitenkään jaksa noin pitkään odottaa testaamatta :rolleyes:
 
Takaisin
Top