Tervetuloa kuumeilemaan Lucy ja Gnome :) Odottavan aika on pitkä, sen meistä jokainen tietää
Mutta ennemmin tai myöhemmin (toivottavasti ennemmin) odotuksemme palkitaan ihanimmalla mahdollisella palkinnolla <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä yksi onnellinen. Ensimmäinen testi näytti jo perjantaina plussan, mutta en uskonu ni piti eilen tehdä toinen ja plussa se oli :) meillä on yritystä takana jo vuosi, joten on aika odotettu.
esikoinen tulossa siis. nyt toivotaan että kaikki menis loppuun asti hyvin, keskenmenon riski on mulla aika suuri. Rv on nyt 4+6.
Eipä oo tammivauva siis tulossa. Ärsyttää, kun oli kaikki samat oireet kun viime raskaudessakin, pahoinvointi, palelu, alavatsan arkuus, väsymys. Sit kun vauvakuumeissaan voi toki kuvitella asioita, mutta mä en näitä kuvitellu, joten olisko vaan ollu varhainen keskenmeno. Mieluummin mä sen tietysti näin ajoissa otan kun vasta sit myöhemmillä viikoilla. No, ehkä sit helmivauvaa pakertamaan :)