Voi ei... ihanat, mä en tiiä miten voisin kiittää tarpeeksi että sain näin paljon täältä tukea! Mä en voi lähtee täältä ikinä, sen verran teitä jokaista arvostan koko sydämelläni ja sielullani <3 KIITOS.
Tosiaan.. olin todella äkkipikainen kun tuon viestin pistin tänne.. mutta tosiasia on siis se että miehelle on nyt lyöty luu kurkkuun. Omasta mielestään hän on vaan heittänyt huonoa huumoria kännissä muijille MESSENGERISSÄ.. eli hän ei ole fyysisesti ollut kosketuksissa kuulemma. Puhuin jokaisen näiden sori kielenkäyttö! horojen kanssa ja ne väittää että ovat vaan kavereina heittäneet läppää ja osa ei edes tiedä että on suhteessa koska eivät oo niin hyviä kavereit kuitenkaan että kyyläisi mun miehen olematon face-profiilia..
Oon haukkunut ja pistänyt kova kovaa vastaan tänään aika rajusti että sieltä tuli seuraavanlaista: antabuskuuri, parisuhdeterapian ja oman terapian hyväksyminen ja sinne meneminen, rehellisiin töihin meno, oma asunto, ei nettijuttuja enää kenenkään kanssa "huumorilla" mutta mä en voi luottaa siihen enään.. Annoin sille 4kk aikaa näyttää miten asiat on ja jos muutos ei ole ilmiselvä niin sen jälkeen poistan sen mun elämästä. Lapsi ei tarvitse paskaa isää.. paska mikä paska! Karma taitaa kostaa.. koska mä olen tehnyt tolleen netissä mun edellisessä suhteessa mutta olin 16! Hei haloo herra on pian 23. Miehellä on vaikea lapsuus ja nuoruus.. aikuisuus.. mikäli sellaseks voi kutsua, hän on saanu sellasen kuvan että pettäminen ja viinan juonti, karkailu ja valehteleminen on OK. Miestä on lytätty, vähätelty, laitettu lasten kotiin ja pahimmillaan kielletty omassa suvussa.. Mutta mitää tekosyitä EI OLE. Mies jäi kiinni ja mä luin kaiken, aivan kaiken.. se tyhmä antoi mulle salasanan yhtä juttu varten ja sit mun oli pakko katsoa ne viestit.. Ymmärrän että ne ei ollu tarkoitettu mun silmille mutta oikeesti!