Raskaaksi 2015

Huomenta :)

Nyt Silv jo se testi , mä en malta oottaa sun plussaa :)

Kiivi kyllä se siitä :) Jos miehessäs on kasvun varaa toivon sen tapahtuvan nyt ! Sä pärjäät kyllä varmasti päädyt mihin tulokseen vaan:Heartred
Meillä oli silloin mun edellisen miehen (lasten isän kanssa) outoja tilanteita enemmänkin. Mutta tämä eroon johtanut oli hänen ihastuminen työkaveriin. Sain sen selville niin että tämä naikkonen soitti exälle ja mä vastasin. Lopullinen niitti oli kun ambulanssi tuli pienemmän tyttöni vuoksi yöllä meidät hakemaan ja exä oli tän naikkosen kanssa humpalla ja en saanut sitä kiinni, aamulla sitten soitti ja väitti ettei voinut olla niin hätä että ambulanssi piti soittaa...( kaksi yötä tytön kanssa sairaalassa ja vanhempi tyttö mun parhaan ystävän luona kun isä ei halunnut huolihtia) Sitä en sitten enää sulattanut ja äitienpäivää edeltävänä iltana muutettiin tyttöjen kanssa uuteen kotiin. Muistan vieläkin sen pelon ja epätoivon , että miten sitä pärjää ja hyvin pärjättiin ! Exäkin vinkui meitä takaisin kun ei se elämä ihastuksen kanssa maistunutkaan, mutta sen kortin olin jo nähnyt.
Nyt on ihana mies joka on tyttöjen kanssa kuin omiensa :Heartred

Ohhoh anteeksi pitkä tarinointi :oops:

Mukavaa kirpeää pakkaspäivää ihanat !!
Pahoittelut tädeistä !! Plussaa toivon jokaiselle !!

Tittididii!! Piruuttani katoin tilille fiiliksellä "ei siä mitään kuitenkaan ole mut katotaan nyt..." Ja tadaa, palkka on tullut tilille viime yönä! :D taidan siis mennä miehen mukaan kaupoille! Ja peeäs, saan mun persehousut postista jo nyt! ;)

Kiivi itse olen joskus aikoinaan tullut petetyksi ja en uskonut ollenkaan kun mies sanoi et vain pussailtiin tai no ehkä aluksi olin sinisilmäinen mut kyl totuus paljastui, mut työtä se minulta vaati. . Olen sitä mieltä et kerran pettää aina pettää. Anteeksi jos viesti kuulostaa oudolta, mut haluun sun parasta ja melkein voin sanoa ÄLÄ usko kaikkea mitä yrittää kusettaa!! Sori viel oon kenties hieman katkera:D mut sinä pärjäät vaik aluks tuntuu et seinät kaatuu päälle. Voimia.

Kiiville tsempit myös täältä <3 Tuo pariterapia voi avata molempien silmiä ja parantaa tilannetta, mutta aina pitää muistaa ajatella myös itseään ja omaa jaksamistaan. Huonoon suhteeseen ei kannata jäädä.

Plussatuulia puhaltelen täältä kaikille! Uskon siihen että jokainen vielä pienen saa syliinsä, tavalla tai toisella. Itsellä taustalla kaksi km ja kolmas raskaus näyttää tuottavan pienen syliin asti :) Liika stressaaminen ja asian ajattelu ei meillä tuottanut plussaa testiin. Tällä kerralla olin jo "luovuttanut" niin eiköhän se ylläriplussa tullut ja ilo ollut vielä suurempi kuin tämä pieni tarrautui kunnolla kiinni.

ON: täällä menossa rv 17+2 ja joitain liikkeitä olen jo tuntenut. Edelleenkin odottelen kunnon potkuja :) Rakenneultraan on vielä kolmisen viikkoa aikaa ja tuntuu et taas aika matelee vaikka nopeastihan tämä lopulta kuluu :D

Voi diku olet ihana <3 :) mä huomenna testaan jos jää tänään lukema kp31/30 :D mulla on testit uudella asunnolla en vaan käsitä miksi mies pakkasi ne sinne :D täytyy käydä sit hakemassa ne jos onni potkasee :)
Outoa on se että ei ole oikein mitään menkka tuntemuksia... :o ei ole rinnat kipeät niin kuin yleensä, ei koske alaselkään tai mahaan...
viime yönä koski todella kovaa oikealle puolella ala mahaan ja ala mahasta munasarjaan..

Lume ja silv!!! Mä ootan teijän plussia :)

Täälläkään ei vielä täti tullut mutta varmasti tulee heti kun tän laitan tänne :D tänään kp28/23-30 mutta terojen mukaan tänään viimeistään pitäis alkaa. Alkais sitten jo niin sais alkaa letroja popsimaan. :)

Muurahainen :D <3 mä en uskalla innostua ennen ku on ilta ja huominen aamu ja ne ei oikeasti ole alkanut :) varmaan kun lähen kaupungille ja ei ole sidettä ja vielä stringit jalassa ni varmasti alkaa :D prkl !!!!

Heh lume :D ei kai, onhan ne monet tietämättään raskaana vaikka kuinka pitkälle! :)

Tein pientä "taustatutkimusta" tuolla yhdellä jenkkisivulla jonka larissa meille joskus viime syksynä linkitti, 100 ensimmäistä kuvaa dpo 14 tehdyistä testeistä, niin 45 negaa/ haamujen haamua tms ja 55 SELKEÄÄ plussaa :D ....ei yhtään tylsää? :D

Paitsi nyt kun nousi sängystä ni joo alaselkään pakottaa ja lämmöt on alhaalla, siltä ne on tulossa :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin