Kiitos kaikille pillerinjättökokemuksiaan jakaneille.
Mä koen jotenkin melkein rentouttavaksi näiden teidän juttujen lukemisen, oma seinillä juokseminen vähän helpottuu. Kun on tähänastisessa elämässään lähinnä ajatellut suunnittelemattoman raskauden ehkäisemistä ja kuullut niitä tarinoita, kuinka yksikin kerta ilman suojausta voi johtaa raskauteen, niin tietysti sitä nyt, kun oikeesti on tieten tahtoen jättänyt pillerit pois, on olevinaan jotenkin ihan varma olo, että totta kai se ekalla yrityksellä tärppää; Ollaan jo valmiiksi suunniteltu tulevaa ruokalistaa niin, ettei siinä olisi mitään sopimatonta, värjäsin tukkani "viimeisen kerran" viimeviikolla, kun en tahdo ylimääräisillä kemikaaleilla kroppaani tukkia, jopa vaihdoin kaikki kosmetiikkatuotteeni luomuversioihin ja haettiin säästöpakkaus kertakäyttökäsineitä ja käsidesiä, kun taloudessa noita kissojakin on

Kahvin juontia pitäisi ihan tosissaan vähentää (mun kahvinjuontini ei ole ihan vähäistä). Huh, näin luettuna kuulostaa vähän överöinniltä, mutta näin tässä on jotain todellisuuden makua, siis ihan oikeasti, jotain on muuttumassa, jotain on tapahtumassa.
Mutta tosiaan, ihana lukea täältä foorumilta niin jalat maassa olevia juttuja, vähemmän sekoamispisteitä minulle.