Raskaaksi 2015

Ihanan ajattelevainen olet Kiivimami. :) Piristi kyllä mun aamua tuo sun viestisi, minkä laitoit meille jotka ei olla vielä plussattu.

Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille! :)

Itsellä tänään kp 28/26-28, eikä vielä ainakaan ole täti ilmestynyt.. Eilen aamulla tein rfsu:n raskaustestillä negatiivisen tuloksen, joka ei sinäänsä ihme ollut, kun ei minulla oo päivittäisiä raskausoireita ollut. Josko se täti ilmestyisi tänään illalla, niin loppuis tämä epätietoisuus.

ImageUploadedByVau Foorumi1420874980.175176.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1420874992.773341.jpg

Nega, kuten arvasin.

Liliina, tosi yksilöllistähän se on kuinka pahasti kierto häiriintyy kun pillerit lopettaa.
Ite söin reilu 10 vuotta pillereitä, en koskaan kyl yhtään liuskaa putkeen, ja kun lopetin niin ekoja luomumenkkoja odotteli toooosi pitkään. Olikohan jotain kp 70 jotain ku menkat lopulta alko. Sit seuraava kierto oli 30 päivää ja seuraava olis ollu 30-35 päivää mut olinkin jo raskaana. Nyt raskauden jälkeen kun menkat taas alko, nii eka kierto oli 30 päivää ja toka 34. Saas nähdä mihin nää tästä asettuu, jos asettuu...

Täältä taustalta uskaltauduin kirjoittelemaan..Olen kahden tytön (1 v 9 kk ja 6 kk) 33 v. äiti. Esikoisen jälkeen annettiin toisen tulla heti jos on tullakseen ja kahdet menkat ehti tulla kunnes tärppäs. Kuopus syntyi 7/14 ja sama meininki, kolmas saa tulla :) Nyt kahdet menkat tullu synnytyksen jälkeen. Varsinaista yritystä ei oo päällä, mutta kovasti kolmatta toivotaan jos luoja suo <3

Sarina: itsehän kirosin nuo rfsun liuskat kun tuntu ettei niihin saa viivaa millään! :D onnea ja vahvistumista!

Tervetuloa uusille :)

On: täällä kp27/29-? Dpo 12? Eli rv 3+6 :D onko kellään ollu vaivaa hiivatulehduksesta näillä päivillä? Siis.. ÄLLÖVARO! Mulla taisi se ultimaattinen kuivuus enteillä hiivaa.. Ja siis koskaan ei oo häpyhuulissa tuntunut mitään mut nyt klitoris ja häpärit arat..

Muoks. Ja taa tää ei oo ilmottanu uusista viesteistä kun en illan aikana kirjottanu mitään :o

Mä nyt vaan ihmettelen tätä et se on lähinnä just klitoriksessa ja häpäreissä??? Ei oo ikinä ollu muualla kun emättimen suulla..

Okei kiitti, eile illalla oksensin ja nytteki etova ja väsyny olo.. Esikoisesta kans yhtäkkiä vaan oksensin ja seuraavan päivän eto hulluna :o

Ens perjantaina pitäs menkkojen alkaa, ei vaan uskaltas ees aatella et oisin raskaana ko en kuitenkaan sitte oo :/

Se on vähä vmäistä kyl piinailla :( ite voisin periaattees testata jo maanantaina mut torstaille meinaan odottaa ni on varmasti joka kierron mukaan myöhässä (jos on..) onneks on töitä joka pv siihen asti ni ehkä jotenkin malttaa olla..

No onneks ens viikko vielä koulua niin on ajatukset muualla :) Voihan tää olla jtn mahatautiakin mut en tosiaan oksentanu ko sen kerran ja olo helpotti sillä paitsi heikotti hieman
.
.

Ma soin pillereita vuositolkulla kolme liuskaa putkeen, mut niiden lopettamisen jalkeen oli heti ihan saannollinen kierto, tosin muutaman kuukauden jalkeen kierrot venyi ykskaks ihan mahdottomiksi, mut sita se pcos teettaa..

Takaisin