Raskaaksi 2015

miuk, ystävälläni kävi samoin. Esikoista odottaessa hänellä oli reilusti yli 10 kiloa ylimääräistä (hänen mielestään) ja raskauskilojen lisäksi tiputti sen kun imetti ja kävi vaan usein vaunuilemassa. Loppuviimeksi ihan alkoi juoksemaan kun vauhtiin pääsi! :)

Minde se on ihan selkeä plussa <3 oi joi tähän Aaltoon pakko yrittää mukaan <3 :) ONNEA :) :P mites menikään millä dpo:lla kiinnittäminen tapahtuu ? En muista enää :D

Näin uuden vuoden kunniaks on hyvä ottaa itteensä niskasta kiinni. Muakaan ei yhtään haittaa vaikka 5-10kg lähtis. :) ruokavalio ja liikunta on itellä ok, mutta herkut on paha juttu. Eli sokerit pois niin olokin paranee kummasti :)

Mäkin oon nykyään hirveen herkkä, itku tirahtaa hyvin helposti :P enkä oo edes raskaana vielä!

Ps. Muut termit hallussa, mutta mikä on dpo?

Paljon onnea Minde! Johan näitä plussia tippuu. :biggrin

dpo on days past ovulation, eli päiviä ovulaation jälkeen. Ovulaatiopäivä on dpo 0.

Onnea minde selkeä plussa on :)

Huh, kylläpäs täällä on tapahtunut sillä välin kun oon nukkunut :D Nyt kp 26 ja huomenna pitäis menkkojen alkaa jos menee niinkuin edellinen kierto. Viime yönä ja aamulla tuntui sellaista "kuplintaa" alapäässä niinkuin täti olisi tulossa ja jotain lorahtaisi mut ei oo vielä mitään tullut. Tänään väsyttänyt ihan liikaa ja hupsista keikkaa nukuin 3 tunnin päikkärit :D Oli vaan olo, että en jaksa valvoa vaikka nukuin viime yönä normaalit unet. Ei oo paljoa huvittanut ulos mennä, lunta tulee tuulen kanssa ja sitä on satanut koko viime yön ja tämän päivän. Ehkä käyn myöhemmin vähän kolaamassa pihaa :) Eilen kävin kaupassa ja sain pidettyä itseni kurissa, että en ostanut testiä :D Ajattelin, että ostan vasta sitten jos menkat on myöhässä niin ei tule kiusausta tehdä testiä :)

Tintti mulla sama homma, itken tai vähintään tulee tippa linssiin kaikesta mahdollisesta ja tätä on kestänyt viime kesästä asti vaikka tosiaan en ole ollut raskaana. Musta on tullut kamalan herkkä ja arka :D en tiedä miksi. Uutena vuotena oltiin ajamassa kotiin autolla kun kello löi 00.00 ja aloin pillittää ku toivotin miehelle hyvät uudet vuodet. Miten sitä onkin niin herkkis :D

Mimmu okei :)

Vähänkö Miuk olen kateellinen :D mäkin toivoin että imetys ois sulattanut kiloja mutta nääh... Sitkeässä istu vaikka imetin pitkään ja vaunuilin koiran kanssa pitkiä lenkkejä.

Mutta karkkilakon voisin taas suunnitella. Vähän huolestuttaa kun ei nyt tule ollenkaan mitään pahanolon oireita vaan kaikki maistuisi.

Mä imetin puoli vuotta ja sen aikana tiputin 10 raskauskiloa ja 10 vielä päälle. Ja vedin päivittäin suklaata :D

Hei toi 5:2 voikin olla aika hyvä! Kunhan ei vedä överiks sit viitenä päivänä ;)
Ainakin alkuun ekoja kiloja pudottaessa varmasti avuksi. Mä uskon kyllä ennemmin ainakin omalla kohdalla niihin pysyviin elämäntapamuutoksiin, joita pystyy noudattamaan joka päivä oli sitten arki tai juhla. Eli annoskoot kuriin ja puhdasta terveellistä ruokaa napaan.

Tottahan se on, et liikakilot voi vaikuttaa raskautumiseen, mutta tämä(kin) taitaa olla yksilöllistä. Ja vastaavasti laihduttaminen tai liiallinen hoikkuuskaan ei ole hyväksi yrittäjälle. Voi kun löytäis sen kultaisen keskitien tässäkin :)

Mulla on nyt kolmas sokeriton päivä menossa, hirrrrvee tuska kun tekis mieli karkkia ja lähikauppa aivan liian lähellä o_O

Mä en kyllä tunnista ovulaatiota, jos sellainen on ollut :sad001 tänään siis menossa kp 19, ei mitään hajua kuinka pitkä kierto mulla on. Yk 1 siis menossa e-pillereiden jälkeen. Pitäisi kai jotenkin olla ajattelematta koko asiaa ja vain nyt opetella tätä omaa kiertoa. Silti vaan koko ajan taustalla babyzilla haluaisi alkaa ostamaan ovulaatiotestejä, mittailemaan ruumiinlämpöä jne. Mitään ovulaatiolimaa en ole myöskään havainnut, seksiäkin on varmasti ollut aivan väärinä päivinä. Ei pitäisi turhauttaa, mutta silti on paha mieli.

Minäkin näin minden testissä plussan, toivottavasti voimistuu! :) Ihanaa, että moni on plussannut.

Kylläpä harmittaakin tuo nega. Ja olin olevinaan niin valmistautunut siihen. :( Ja harmittaa sekin ettei ne menkat nyt ole alkanu. Toivoin et kierto olis tasaantunut... Tein äsken sit heikkouksissani diginkin... Ei raskaana. Tosin vaan 1,5 tunnin pidätyksellä kun oli vaan niin kova pissahätä... eli ainahan vois aatella et oli liian laimea näyte. Ja katsoin viime kerran päiväkirjaa et tein kp 31 negan mut jo seuraavana iltana sain plussan. Ja tänään on kp 31.... eihän tässä auta ku ootella, mut silti on tosi pettynyt olo ja tätiä tässä odotellaan....

Tsemppiä Hei kaikille dietteihin, herkkulakkoihin yms. Mulla on ihan järkyttävästi ylipainoa, elintavat ei oo ollu kovinkaan hyvät. Mutta mäki päätin syksyllä "lopettaa laihduttamisen" ja vaan alkaa elää terveellisesti. Paino alkoikin hyvin hitaasti pudota, tosin jouluna kaikki tuli takas... Mut kunto, niin airobinen ku lihaksinenkin (onks toi edes mikään sana :D ), on parempi ku vuosiin. :)

Hip hei naiset ja onnea plussannet sekä haamuilijat! Ketäs kaikkia teitä olikaan. :)

Täällä on kp 43/33 eikä mitään merkkejä kuukautisista. Mä taidan tehdä ennätyspitkän kierron. Onko kellään kokemuksia myöhäisestä ovulaatiosta tai tiedättekö voiko ovulaatio tulla, vaikka menkat on jääny kerran välistä? Kalenterin mukaanhan nyt pitäis olla jo uuden kierron puoliväli. Taitaa mennä raskautuminen mahdottamaksi tässä tilanteessa jatkossakin.

Tyttötiikeri älä vielä luovuta, jos tätiä ei näy, niin oottele vaan vähän vielä, josko plussa tärähtäis kuitenkin myöhemmin. Se hormoonihan voi nousta hitaastikin!

Unicorn: mun ystävällä oli kiertojen kans häikkää, mut raskautui ihan yllärinä silti. Ja hänelle neuvolassa oli sanottu, että ovulaatio voi olla vaikka vuotoa ei jossain kierrossa olisi ollenkaan.

Nannu: pitäiskö sun kokeilla nyt pillereiden jäljiltä tikuttaa ovulaatiota, niin pääsisit jyvälle vähän kierrosta. Voi olla, et menee jonkun aikaa et kierto tasaantuu, joskus kauankin. Mut jos saisit ees ovulaation napattua testeihin niin voisit tunnustella omia tuntemuksia paremmin myös jatkossa! :)

Voisko tosta Mimmun päivityksestä päätellä että suklaa laihduttaa ? :laughing002 Se olis mun lempi dietti !

Älä tyttötiikeri luovu toivosta niin kauan kun ei oo menkkoja on toivoa !! :)
Täällä kyllä samaa vikaa, alkaa usko mennä plussaan.

Millon unicorn olit testannut viimeksi ? :)

Minde ihanaa lisää plussia! Onnea! Ihan selkeehän toi on, ei tarvinnu puhelimellakaan kuvaa avata! :)

Toivottavasti Vauvahaaveilijan viivatkin vahvistuu!

Lumelle plussa puhallusta kans. Lupaavalta kuulostaa! :)

Tsemppiä tyttötiikeri! Jos menkat alkaa, niin sit vasta kirves kaivoon ja sit taas Uuteen yritykseen vaan! :)

Mä oon lihonut viimeisen 4 vuoden aikana 20 kg! Yäk. Oon aina yrittäny laihduttaa, mutta saanut vaan kamalan stressin ja pahan mielen. Nyt yritän tällaista itsensä hyväksymistä vaihteeksi. Voihan se ylipaino haitata raskautumista, mutta pidän sitä stressiä pahempana...

Täällä dpo 5 ja ei kuivasta kaudesta tietoakaan! Valkkaria enemmän kuin oviksen aikaan! Toiveet kohoaa, :D

Takaisin