Raskaaksi 2015

Minkälaista vauvanpeittoa oot pilvikirsikka tekemässä? :) neulomalla vai kuinka? tuo sun nimimerkki on muuten ihana :love017

Tyttötiikeri, kyllä sulla hirmu lupaavalta kyllä vaikuttaa! Toivottavasti se muuttuisi plussaksi! :Heartred

Tuohon painoasiaan vielä, että vaikka mullakin on ylimääräistä aika paljon, niin esikoisen kohdalla tärppäsi heti. Mikä oli kyllä yllätys. Yhtään leuhkimatta, niin me tavattiin ja alettiin seurustella miehen kanssa lokak. puolivälissä -12 ja saman vuoden marrask. lopussa plussasin. Mulla oli aika epäsäännölliset menkat ja tein pari negaakin. Siinä vaiheessa kun rinnat tuntui erilaisilta kun ennen, tiesin, että on matkalainen mukana ♥

Mullakaan toi paino ei onneksi oo vaikuttanut raskautumiseen. Mutta olishan se hyvä saada tota painoa edes vähän pois, ni jaksais paremmin. Sain mieheltä joululahjaks aktiivisuusrannekkeen, toivon että se innostaa liikkumaan ja tekemään parempia valintoja arjessa. :)

Voi kiitos Anskunen :oops: pilvikirsikka on yksi mun suosikkini puista, siitä nimimerkinkin keksin :) Teen ihan virkkaamalla isoäidinneliöistä. Väreinä on valkoista ja erilaisia murrettuja sävyjä, enpä malta odottaa että sitä joskus pääsee käyttämään!

Pieni lisäys tuohon meidän vauhdikkaaseen lovestoryyn, että me siis ollaan kotoisin samalta kylältä ja teininä pyöritty samoissa porukoissa. Ettei tuu väärinkäsityksiä :D

Beisla ja anskunen, on vähä luksusta joo! Normaalisti menkat kestää viikon :( katotaan vaan, huomenna jatkuu kuitenki ku tulin tänne hehkuttamaan :D

Psykoenkeli kiva historia teillä :D me ollaan mun miehen kanssa tutustuttu 10 vuotiaina :D joten silleen kans aikamoinen rakkaustarina tämäkin. Tärppäispä siellä nyt nopsaan, eihän siihen tärppiin tarvita toisaalta paljoa, kun on kuullut niitäkin kokemuksia että kerran kuussa eikä edes parhaimpina päivinä ja POKS!

Mulle voi laittaa että yritys alkaa 3/15.. :)
Mäkin oon syksyn aikana hurahtanu käsitöiden tekemiseen, suunnitelmissa alkaa tekeen myös isoäidin neliöistä peittoa. Nyt teen pieniä villasukkia ;) oon myös luvannu siskon lapsille tehdä sukkia ja mitä nyt osaankin..

Me tavattiin miehen kanssa, kun mä olin 17 ja mies 18. Oltiin puol vuotta seurusteltu, kun mies löys työpaikan mun kotiseudulta (välimatkaa oli siis 80km sitä ennen), mä asuin vielä vanhemmilla, kun kävin lukiota samalla paikkakunnalla. Mun vanhemmat lupas majottaa miehen siks aikaa, kun on saanu kerättyä rahat jonkun kämpän takuuvuokraan. No, sitte sille tulikin kaks tyrää selkään ja vuoden saikku, niin muutettiinkin sitten vasta yhdessä reilun vuoden päästä mun opiskelujen perässä muualle ja mies hommas sieltä taas uuden työpaikan :D Ollaan nyt oltu 8v yhdessä ja siitä 7,5v on asuttu saman katon alla :D

Mami: paras on vielä kuulematta :D me asuttiin eri kaupungeissa kun tavattiin. Mies soitti mulle ekaa kertaa ikinä, että hän on just päässy putkasta ja rahat ei riitä kotiin asti, että voiko pariks yöks tulla mun luo. No, hän tuli ja jäi sille tielleen ;D ♥

Hauskoja tarinoita teillä!! Me tavattiin tylsästi baarissa :D Tai kyllä me tiedettiin jo toisemme aiemmin, mut sit tutustuttiin vasta myöhemmin. Itseasiassa siitä ensihetkestä tuli just 8 vuotta täyteen. Tammikuussa sit virallisesti seurustelu aloitettiin. Oltiin välillä erossakin, mut tässä sitä nyt kuitenkin ollaan :)

Mä aloin nyt listata noita mun oireita, kun on niin paljon jo, ja kokoajan uusia. Nyt kun vertaan niitä noihin netistä löytyviin listauksiin, ni mulla taitaa olla ne kaikki o_O Ainut vaan et se tärkein puuttuu, eli plussa. :(

Mekin ollaan tavattu baarissa, kun mies oli kaveriporukalla käymässä Suomessa. Niiden piti viipyä pari päivää mutta mies pyysi kavereilta, että ovat vähän pidempään :D Kymmenen vuotta tuli kesällä täyteen, joista mä olen asunut 7 ulkomailla.

Voi miten kivoja tarinoita!

Me tavattiin baarissa. Lahdessa kesällä 2008, mä opiskelin tuolloin Hämeenlinnassa ja mies Turussa. Siitä se sit alkoi, ensin etäsuhteena ja 2009 lopussa muutin miehen perässä Turkuun. Päivääkään en oo katunut! :) Naimisiin mentiin 2011, 2013 ostettiin omakotitalo ja saatiin esikoinen. Nyt elän mun unelmaelämää.

Ei, Sannis tärkein oire on että kuukautiset puuttuu ;) mä uskon sun plussaan vielä! Pakko noilla oireilla ellet ole valeraskaana niin kuin meidän mäykky.

Meille tuli nyt kymmenen vuotta täyteen (huh huh) äkkiäpä se aika on mennytkin. Naimisissa ollaan oltu siitä viisi. Ja ei mitään ihmeellisiä tarinoita tapaamisesta, kavereiden kautta periaatteessa.

Jaksatko Beisla muokata mulle tuohon aiemmin päivittämässä listaan la 9.9.?

Muoks. Kun sulla Sannis on enempi oireita kun mulla...

Muokattu viimeksi:
Onpa ihania tarinoita! Me ollaan oltu samassa koulussa ala-asteesta saakka ja 13-14v. ruvettiin seurustelemaan. AmmattiinOpiskelu aikoina katseltiin muuta maailmaa välillä ja 18-19 vuotiaana palattiin kimppaan ja samantien muutettiin yhteen. :)♡ nyt pian lähestyy ensimmäinen hääpäivä, toivon niin että silloin kasvaisi jo papu masussa.

Me tavattiin reissulla jonne kumpikin lähti oman kaveriporukan kanssa mutta siitä asti ollaan pidetty yhtä :grin sittemmin kävi ilmi että ollaan vietetty lapsuus samoilla seuduilla ja osa sukulaisista tuntee toisensa. Oon miettinyt että ei ollut sattumaa että mies sai peruutuspaikat reissulle :wink

Takaisin