Niinu... Itsellä ajatus alkoholin nauttimiseen yrittämisen aikana oli se, että vähennän juomista, ei joka viikonloppu. Ja kun menoa olisi niin voin ottaa, mutta varmistan testillä ennen ko.iltaa ettei testi mitään näytä. Eikös se niin ollut ettei alkoholi edes vaikuta sikiöön alussa kun ei vielä ole sitä yhteistä... Jotain? :D itse siis nautin alkoholia juurikin ovisplussa-päivänä, ja seuraavan aamun peittojen heilutuksesta tärppäsi :D ja juuri siksi eilen testin tein, jotta tiedän juonko pikkujouluissa vai en.
No nyt eilen sitten juttelin äidin ja kaverin kanssa tästä asiasta kun mietin miten pikkujoulut huijaan, niin äiti sanoi että on minun ja pikkuveljen kohdalla yhden juonut sillon tällön, ja kun jossain tarjottiin tyyliin alkumalja niin kyllä hän sen otti, saattoi hörpätä pari kertaa ja jättää sitten lasin jonnekkin. Myös kaveri sanoi, kun hänellä myös on lapsi että neuvolassa sanottu että alkoholi suositellaan jätettävän kokonaan, koska ei tiedetä sitä rajaa. Jotenka eilen pikkujouluissa muutaman kulauksen siideristä join, ja kannoin sitä mukanani jottei ketään ihmettele mitään. Reilu puolet sain kaadettua viemäristä alas ja baarissa sain tilattua alkoholittoman drinkin kenenkään huomaamatta :D tällaisia ajatuksia täällä. :)
Mietityttäähän kaikki ruoka-aineetkin, äiti oli niistäkin sitä mieltä että järkeä käyttämällä pääsee pitkälle. On kiellettyjä aineita- mutta tuskinpa mistään pikkupalasta mitään tapahtuu jos syö kerran tyyliin kuukaudessa jotakin ns. "Kiellettyä". Toiset on tosi tarkkoja näiden kanssa, toiset vähemmän. Tuorejuustoa mä en aamulla uskaltanut laittaa leivän päälle...
Ainiin, eikös jossain jopa suositeltu lasillista punaviinia kiinnittymisee tms? :D korjatkaa jos oon väärässä. Hedelmöittyminenhän sanotaan tapahtuvan 12-42h ovisplussasta ja kiinnittyminen viikon sisällä?