Raskaaksi 2015

Niinu, munasolu hedelmöittyy melko piankin irrottuaan, mikäli siellä on siimahäntiä paikalla. Kiinnittyminen alkaa noin 6 päivän kuluttua hedelmöittymisestä :)

Niinu... Itsellä ajatus alkoholin nauttimiseen yrittämisen aikana oli se, että vähennän juomista, ei joka viikonloppu. Ja kun menoa olisi niin voin ottaa, mutta varmistan testillä ennen ko.iltaa ettei testi mitään näytä. Eikös se niin ollut ettei alkoholi edes vaikuta sikiöön alussa kun ei vielä ole sitä yhteistä... Jotain? :D itse siis nautin alkoholia juurikin ovisplussa-päivänä, ja seuraavan aamun peittojen heilutuksesta tärppäsi :D ja juuri siksi eilen testin tein, jotta tiedän juonko pikkujouluissa vai en.

No nyt eilen sitten juttelin äidin ja kaverin kanssa tästä asiasta kun mietin miten pikkujoulut huijaan, niin äiti sanoi että on minun ja pikkuveljen kohdalla yhden juonut sillon tällön, ja kun jossain tarjottiin tyyliin alkumalja niin kyllä hän sen otti, saattoi hörpätä pari kertaa ja jättää sitten lasin jonnekkin. Myös kaveri sanoi, kun hänellä myös on lapsi että neuvolassa sanottu että alkoholi suositellaan jätettävän kokonaan, koska ei tiedetä sitä rajaa. Jotenka eilen pikkujouluissa muutaman kulauksen siideristä join, ja kannoin sitä mukanani jottei ketään ihmettele mitään. Reilu puolet sain kaadettua viemäristä alas ja baarissa sain tilattua alkoholittoman drinkin kenenkään huomaamatta :D tällaisia ajatuksia täällä. :)

Mietityttäähän kaikki ruoka-aineetkin, äiti oli niistäkin sitä mieltä että järkeä käyttämällä pääsee pitkälle. On kiellettyjä aineita- mutta tuskinpa mistään pikkupalasta mitään tapahtuu jos syö kerran tyyliin kuukaudessa jotakin ns. "Kiellettyä". Toiset on tosi tarkkoja näiden kanssa, toiset vähemmän. Tuorejuustoa mä en aamulla uskaltanut laittaa leivän päälle... :p

Ainiin, eikös jossain jopa suositeltu lasillista punaviinia kiinnittymisee tms? :D korjatkaa jos oon väärässä. Hedelmöittyminenhän sanotaan tapahtuvan 12-42h ovisplussasta ja kiinnittyminen viikon sisällä?

Lumialida onnea!<3 Paljon tarrasukkia vauvalle! :)

Moony varmasti ihanaa kertoa plussasta! Odotan jo nyt millon pääsen itse siitä kertomaan läheisille :)

Inja onneksi olkoon!<3 nyt vaan tarrasukkia vauvalle että pysyy matkassa!

Kirppu vahvistumista viivoille! ;)

Katjusha jee nyt vaan ovista hyödyntämään! Täällä tänään dpo 0 eli melkein samoilla mennään ;)

On. Täällä olis nyt sit tänään dpo 0 ja peittoa heilutettu eilen ja tänään olis tarkoitus uudelleen :) eilen meni viiniä puoli pulloa joten ehkä mullakin tärppää niinkuin moonyllakin ;)) tästä se odottelu sit vasta alkaakin :D jännää

Ps ihanan paljon plussia ++++ jatketaan samaan malliin !!

Jopsu kp 12/25-28 dpo 0 yk 6

Onnea Injalle myös! Ja kiitos teille kaikille onnitteluista! :happy:

Punaviinistä on sanottu, että paksuntais kohdun limakalvoa ja siksi sitä voi pieniä annoksia nauttia hyvinkin kiinnittymistä avittamaan. Plussauksen jälkeen itse olen pitänyt täysin nollalinjaa molemmissa aiemmissa raskauksissa. Ja niin meinaan nytkin tehdä, vaikka ranskassakihan lipitellän viniä pitkin raskautta. Kahvia taas ei siellä saa juoda ja me täällä sitä sentään sen 3 dl "saamme" juoda.

Oon nyt tulkinnut tän mun kierron kiertopäivät mun lääkärikaverin kans niin, että menkat alkoi 10.11. (vuoto alkoi jo 7.11., mutta se oli alussa kierukan poistosta aiheutunuta tyhjennysvuotoa) ja ovis oli kp14 eli 24.11. Nyt ois tän mukaan sitte menossa kp 27/27 ja siis vasta rv 3+5. Olin tähän asti laskenut kiertopäivät jo tyhjennysvuodon alusta alkaen ja siksi hätiköin liian aikaisin noita testejä.

Plussatuulia kaikille testaajille tuleviin viikkoihin ja päiviin ja limaa meille vasta plussanneille!

LumiAlida, kuin myös onnea! Ja sittenhän me mennään hyvinkin samassa tahdissa! Täälläkin 3+5 ja viimeiset ovislimat oli 24.11! Hauska sattuma :)

Onnea plussista :Heartred

Tilasin eilen ovistestit, tuhru muuttu illan myötä veriseksi ja illalla oli jo niin kovat kivut että oli pakko ottaa buranaa. Aamusta alkaen vuotannu sit ihan menkkamaisesti ja kivut tulee aaltoillen.
Yritin tehdä vikan liuskatestin niin eikös se ollu taittunu halki just siitä kohtaa mihin tulis se toinen viiva jos tulee:BangHead eli haaleista plussista päätellen tää oli nyt KOLMAS kemiallinen..

No mut ei se auta kun lähteä yk5een..
Piilo 2/28:banghead:

Voi Piilo!! Harmillista!!
Se on jännä, minkälaisia mutkia kullekin tulee, toisilla tarttuu vaan ei pysy, ja toisilla ei tartu sitten niin millään! Ei auta, kun uskoa, että pysyvät plussat viel saahaan!!

Jopsulle paljon tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja piinailuun! Viiniä meni täälläkin oviksen aikaan, joten toivotaan tärppiä sinnekkin! :D nääkin asiat on sellasia ns. "Once in a lifetime", siinä mielessä kun varmasti jokainen odottaa sitä hetkeä kun saa sen ekan plussan ja siitä pääsee kertomaan jne. :) joten sulla se kaikki ihana vielä edessä <3 pitää koittaa nauttia joka hetkestä, niinkun elämässä yleensäkin :)

Lumialida, vielä selvennys omaan tekstiini että nollalinjaa minäkin kannatan, mutta koen helpommaksi ottaa vastaan esim se alkumalja jossakin, vielä kun asiaa pitää salailla ja vaikka sitten ottaa sen yhden hörpyn ja heivata sen jälkeen lasi eteenpäin :D

On: Tähän asiaan liittyen mulla on pari ystävää, jotka saaneet tietää raskaudestaan vasta kolmannella kuulla ja alkuraskaudessa alkoholia mennyt paljon. Heillä onneksi kaikesta huolimatta terveet tytöt <3 mutta se olis ihan hirveä tilanne, jos itse moiseen joutuisi. Nyt tietää elää pienokaisen ehdoilla... Tänään sitten tosiaan ilmeisesti tasan 4vkoa... Hih, on tää hullua! <3 kävin vielä ostamassa digitestin huomiselle :p mies oli sitä mieltä ettei niitä enää tarvisi ostaa mutta haluan mielenkiinnosta tietää minkälaiset viikot se näyttää :) vaikka kieltämättä jotenkin jopa jännittää tehdä uusi testi, jos se näyttäiskin jotain... Inhottavaa? Vaikka ei siihen kai mahdollisuutta pitäis olla kun selkeät viivat oli eilen jo :) rinnat on kyllä kipeät...

Piilolle pahoittelut :(

Muokattu viimeksi:
Mietin lähinnä, että jos juo useamman esim. pikkujouluissa niin, voiko keho jotenkin reagoida niin ettei sitten kiinnittymistä tapahdukkaan. En luonnollisesti juhli usein, koska kotona on kolme vuotias. Nyt vaan sattuu just oviksen jälkeen oleen kahdet pikkujoulut. En viitsis riskeerata, mut toisaalta mulla on ollut vähän sellanen periaate, etten muuta elämääni ennen plussaa, siihenhän voi mennä pitkä aika.

Moony no siis eilen oli ekat dpo3 ja sit ens la dpo10. Ja nyt viikollakin on yhdet työpäivän pippalot, sinne menen kyllä varmaankin autolla, tosin sit voi epäilykset herätä...

Mäpä huutelen täältä huhtikuun 2016 puolelta. Itse vietin mukavaa loppukesää, odotellen pas:ia suoritettavaksi siitä kierrosta, juhlien railakkaasti vailla huolen häivää. Kas, elokuun lopulla tein elämäni ekan positiivisen testin! Ja siinä vaiheessa menkat reilun vkon myöhässä ja testiä edeltäneet viikot olivat tosiaan enemmän tai vähemmän kosteita. Eli mun kohdalla ei haitannut yhtään mihinkään. Yritystä oli ollut takana neljä vuotta. Elkäähän stressatko siskot hyvät, pitäkää ihanat pikkujoulut juhlien ja nauttien elämästä ilman tikkujen analysointeja. :)

Onnea kaikille plussanneille ja rauhallista itsenäisyyspäivää.

ON. :sad001 Täällä itsenäisyyspäivä toi tädin tullessaan...Tai siis tuhru muuttui veriseksi vuodoksi. Oisko nyt siis kp27/28 eli en jaksa uskoa, et olis alkuraskauden vuotoa, vaikka menkkaoireet (ketetus, lyhyt pinna, halvaannuttavat alavatsakivut) puuttuvat...ne tulee kuitenkin huomenna kesken työpäivän.
Aattelin jo, et olisin käyny neuvolas testaamassa, kun meen esikoisen kans sinne torstaina...jos siis ei olis ollut vuotoa sitä ennen, mut eipä näköjään tarvitse.

:greet025 Sunflower83 muistankin sut tuolta huhtikuisista. Miten sun raskaus on edennyt? Toivottavasti olet voinut hyvin!
Jouduin huhtikuisista valitettavasti itse jäämään km:n vuoksi pois. LA olis ollu 30.4. (ja sitä ennen LA 14.11....prkl kuinka turhauttavaa!!)

Takaisin