Raskaaksi 2015

Täällä jatkuu jonkin näköinen vuotelu nyt kolmatta päivää. En nyt ole ihan kartalla et pitäiskö laskea uusi kierto alkaneeksi vai onks tää nyt vielä edellistä. Turhauttavaa :(

Inja ja lumialida, ihanaa, onnea!!! :) <3 injalla ihan selkeä viiva! :) mitkäs yk:t teillä olikaan?

Myöhäiset huomenet :)
Haalea viiva sieltä tuli,niin haalea kuitenkin että ei näy kuvassa kun yritän kuvaa ottaa. Mutta 99% luotan että kyllä siellä joku möllykkä massussa myllertää. Lievää etovaa oloa on ollut eilisestä asti. Teen illalla uuden testin ja joka päivä niin kauan kun on nii tumma viiva että tekin näette sen.

Kirpun viivalle vahvistumista, jotta mekin päästään sitä ihailemaan! :) saatiinpa nyt monta plussaa <3

Ihanasti plussia ropisee! Onnea injalle, lumialidalle ja kirpulle ja uudemman kerran myös moonylle, joka aallon käynnisti :)

Toivottavasti pääsisin itse viikon päästä mukaan hyviin plussameininkeihin. Viime yönä näin unta, että olin laskenut päivät väärin ja nyt oliski jo kp29 eli testauspäivä. En kuitenkaan ehtinyt vielä testiä tekemään, joten enneunta tästä ei tullut :D

Syksyinen kp 22/27-29

Paljon onnea plussanneille!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti ❤️

Täälä menossa kp9-28/30, nyt ovistestikin putipuhdas nega, vihdoin! Laskurin mukaan ovulaatio sattuis 13.12. Mutta katotaan milloin o-plussa pärähtää. Kukaan menossa samoilla päivillä?
Mulla on 15.12. Lääkärinaika, jossa ultrataan ja tehdään tarkemmat tutkimukset. Kannatti pysyä kovana, kun eka yrittivät tyrkyttää aikaa vasta tammikuun lopulle!

Jennyhannele kp9-28/30, yk 5

Pipanat, täällä ollaan samassa veneessä, kp10 (eilen kirjotin vahingossa kp8) ja ovistestailun aloitan tässä iltapäivällä :) Tsemppiä sulle, jennyhannelelle myös sekä kaikille muillekin!

Onnea inja ja lumialida! :)

Kirpulle viivan vahvistumista :)

Ihana plussa-aalto täällä :) toivottavasti moni muukin pääsee aallon harjalla ratsastamaan.

Kp 17 dpo 1 yk 2

Wautsiwau mikä päivä :)!! Plussia satelee ihan kourakaupalla!! Onnea kaikille plussanneille!!!
Täällä ovistestailu tuotti ilahduttavan uutisen, tässä ylempi eilinen ja alempi nyt iltapäivällä:
ImageUploadedByVau Foorumi1449401783.441586.jpg

Mitenkäs Viimalla homma etenee? Lähetkö näille päiville mukaan?
Katjusha -1 dpo.

Ihania uutisia täällä! Onnea vielä uudestaan kaikille plussanneille:love7

Katjuskalla ihanan selkee ovisplussa, nyt alkaa sitten se mukava osuus :)

Itsellä aamulämpö oli pompsahtanut ja oli 37.1, ja nyt vasta dpo4, mitenhän se nyt noin? Nirmisti tässä vaiherssa kiertoa lämpö on noin 36.7 (mitä se oli vielä eilen aamulla)

Mikäs linja teillä on alkoholinsuhteen? Onko siitä jotain tutkimuksia, miten se vaikuttaa hedelmöitymiseen/kiinnittymiseen? Mulla olis niin kivoja pikkujouluja tulossa, mut en haluis riskeerata mahdollista kiinnittymistä. Montakos päivää oviksesta hedelmöityminen tapahtuu?

Takaisin