Raskaaksi 2015

Onnea moony! ^^ Ja paljon tarrasukkia pienelle.

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon Piilo. Tuhruttelu on ihan normaalia alkuraskaudesta. Ne on menkat vasta kun vuotaa kunnolla.

Helinäkeijulle pikaista paranemista. Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä.

Pahoittelut negoista niitä saaneille. En vain enää muista nimiä enkä jaksa tarkistaakaan...

Ööh, oon vissiin ollut vähän väsynyt kirjoittaessani edellistä viestiä. Eihän mulla ole ollut kuin kolmet kuukautiset eli ne ensimmäiset, toiset kuuden viikon päästä ja sitten noi megakierron jälkeiset.

Vargynja jep mutta toivottavasti lähtee nyt normalisoitumaan teillä kierto!!

Nemira tsemppiä toivottavasti olisi tärppi!!;)

Piipaa pahoittelut!! Ja toi on ainoa asia mikä pitää mut just järjissä että ettii niitä asioita mitä voi sit taas tehdä huoletta kun ei oo raskaana :D esim hullu kahvin juominen ja sushi<3 tsemppiä!

Moony onnea!!<3 ihana asia! Kauan teillä oli yritystä takana?

Lumialida pahoittelut negasta mutta vielä on toivoa ;)

Piilo jep voi olla ihan normaalia vuodot! Kaikki mahdollista kunnes kunnon vuoto! Tee testi :)

Pätkis höh :( tsemppiä seuraavaan kiertoon! ;)

Helinäkeiju toivottavasti ei sairaus vaikuta ovikseen ja parane pian<3

On. Täällä tuli tänään ovis plussa (tulipa taas kauhean aikasin- eli tulee lyhyt kierto) ja sen innoittamana päästiin sitten pitkästä aikaa taas hommiin! Onneksi jossain määrin mies kuitenkin liikutellut kavereita niin on tuoretta kamaa :D huomenna ajattelin sen vielä kaataa kun olis sit ihan ovispäivä ;)) nyt tänään mulla on vielä valkkarilasi kädessä! Koitan tänään saada kerrottua äidille että yritetään ja ollaan jo useampia kuukausia yritetty raskaaksi! Tuntuu vaan että sitä ei ikinä saa siinä puhelussa sanottua xD ja iskällä tuli taas kyselyä no millos te alatte tekemään vauvoja Huoh ... Toivon että tällä kertaa tärppäis jos ei niin alan jo nyt vähentää sokeria ja sit lopetan sen ens kierron alussa! Ps pituutta täällä 167 ja kyllä vähän ehkä lievää ylipainoa on :D

Jopsu kp 11/25-28 dpo -1 yk 6

Meikä taas huutelee :) Kirjoittelinkin aiemmin että negaa r-testi näyttäny ja alkoi menkat. Noh,niinkun kirjoitinkin niin menkat kesti sen 5päivää vain ja loppu. Nyt kuitenkin viime päivät ollu outo olo,ruoka ei oo maistunu,mahassa outo tunne,mahallaan kun on niin tuntuu kuin pallo ois mahassa,on hiki,kylmä,kuuma,lievä huono olo. Tein tänään r-testin ja haaleasta haaleampi toinen viiva tuli mut näin siinä toisen viivan..taidan sittenki plussata. Aamulla teen uuden testin.

Muokattu viimeksi:
Onnea moonylle :)

Kirpulle pidän kovasti peukkuja. Toivottavasti sieltä plussa pärähtää :)

Jopsulle toivotan mukavia oviksen hyödyntämisiä :)

On. Tänään jäänyt talletukset tekemättä vaikka nyt ois ovispvä. Ollaan koko pvä oltu menossa ja mulla aivan jäätävä migreenikohtaus :( En tiedä. Ehkä yritän vielä saada miehen kaadettua kunhan kotiin päästään vaikka voi olla jo myöhäistä. Nyt talletettu ke ja eilen.. höh. Saa nähdä riittääkö.

Kp 16 dpo 0 yk 2

Sydänkäpynen olen kuullut usemmankin kertovan, että juuri ennen ovispäivääkin tehdyt talletukset on vain hyväksi :)
Ymmärtääkseni myös meille kävi näin onnellisesti, kun sain ovulaatiotestistä hymynaaman ei sinä päivänä muistaakseni talleteltu vaan oltiin pupuiltu aiemmin, muistaakseni edellisenä päivänä? :):Heartred Joten huoli pois jos juuri nyt tuntuu ettei pysty. Toivotaan, että teilläkin tuosta etukäteen tallettelusta on ollut hyötyä ja saatte pian iloisia plussauutisia! :)

Pahoittelut kaikille negatiivisista testeistä ja menkoista :sorry:

Toivotan kaikille paljon paljon plussatuulia testeihin ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle :):) !

Ihanaa, paljon onnea Moony! Toivottavasti perässä tullaan!

Kirpulle peukut pystyssä, laitathan heti infoa kun testi tehty!

Jopsulle mukavaa ovisaikaa ;)

Sydänkäpynen, voi hyvinkin riittää edelliset talletukset. Toivotaan niin!

On. Kp 26/33-38 ja yk3 starttasi juuri. Menkkajomoilua ollut taas ja "kuplintaa" alavatsalla nyt illasta. Luottavainen, rento ja levollinen mieli tämän vauva-asian suhteen. Tää viikko on ollu sellaista korkealentoa ja hyvää tuuria, että toivon sen kantavan ensi viikonlopulle saakka ja tuovan plussan!

Kiitos kauheesti kaikille! <3

Jopsu, kiitos! Tämä oli kolmas kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen :) nopeesti siis tärppäsi.

Sydänkäpynen, kiitos! Täällä ovis hyödynnettiin vasta seuraavana päivänä, ja näytti tuottavan tulosta ;) ovisplussa tuli lauantaina aamulla ja me hyödynnettiin se sunnuntaiaamuna. Tsemppiä! ;)

Täällä ollaan kotiuduttu pikkujouluista. Huhhuh! Olipa ärsyttävää esittää juovansa, sanoin sit vaan olevani väsynyt ja lähdin ajoissa :D nyt ei tarvii sitä enää miettiä.

Mutta jestas että ajatukset on sekavat! Kaikki tuntuu niin epätodelliselta, ettei enää yritetäkkään vaan nyt vaan odotellaan. Ja jännitetään seuraavaa askelta; meneekö kaikki hyvin, pysyykö pieni matkassa, onhan hän terve... Mitä voi syödä, miten voi urheilla, mitä saa ja mitä ei saa... Voihan outous! Ihana outous! Huh, pikku purkaus vielä päivän päätteeksi. Pitäisiköhän vielä tehdä digitaalinen testi mikä näyttäis viikot :) vaikka eiköhän se ole nyt se 3+6, tai siis tasan neljä kun kello on jo yli 12 :) harmi että huomenna on kaupat kiinni.

Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille, kiitos ihanista sanoista ja paljon tsemppiä kaikille! :)

Muokattu viimeksi:
Sydänkäpynen onneksi simpat voi elää kuitenkin aika pitkään ehkä kohtaavat vaikka ovispäivää ette hyödyntänyt ;)

On. Täällä on äidille saatu vihdoin avauduttua vauva asioista. Kyllä tuli vähän kevyempi olo! Nyt vaan toivon että saan joululahjaksi plussan ;) huomenna vois vielä kaataa ton miehen ;))

Jopsu kp 11/25-28 dpo -1 yk 6

Jopsulle paljon tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :) kiva että äidille puhuminen helpotti, tuttu tunne. En kans ois pystynyt olla hiljaa uutisista vanhemmille, oli ihana päästä kertomaan äidille plussasta <3 ja se reaktio mikä sieltä tuli <3 omanapailuks meni, mutta pointti oli että tiedän tunteen :)

Kirppu: kerro miten kävi tänä aamuna! :)

Nyytikki: Toivottavasti on vain alkuraskauden pintä vuotoa <3

ON: Tein juuri (taas) uuden testin ja tällä kertaa siihen ilmestyi kuin ilmestyihin haalea viiva kontrolliviivan viereen!!! Aika hullu olo nyt! Onneksi on sunnuntai, niin saan ajatukset kasattua ennen huomista työpäivää! ;) Nyt pitää vaan toivoa, että pieni pysyy matkassa. Oispa kiva tietää, monesko kiertopäivä mula oikeesti on. Kertooo joku testi sen ihan oikeasti oikein? Tietäis, mihin uskaltaa varata alkuraskauden ultran, ku se pitää olla 6+ jotain viikola aikaisintaan. Ennen joulua ei valitettavasti kuiteskaan ehi. Ei nää kaikki oireet sitte ollu onneksi mun pään keksimiä oireita! :happy093

Muokattu viimeksi:
Kirppu: H ahaa! !! Kuvaa tänne kiitos!!! Varovaiset onnittelut!

Sydänkäpynen: kyllä se eilinen eli toissapäivänen riittää :D

Moony: mäki kannoin kaverille boolia senku kerkesin ja olin availemassa viinipulloja ihan innoissani :) kukaan ei älynnyt mitään.

Jopsu: meilläkin äiti tietää yrittämisestä mutta ei se siitä puhu mitään ku tietää että arka asia mulle on. Yli 2 vuotta yritystä takana. Sano vaan että hän on ollut varma että vielä pikku sisar tehdään esikolle. Sit kaks kaveria sanonu että mulle tulee tyttö seuraavaks : D

Nyytikki2: hus tuhru pois!

Lumialida: Varovaiset onnittelut! Ja laitahan kuvaa : D

a241435d31f1aa10846cba3947634dc9

Olin varma että tulee nega!! Pää hieman pyörryksissä mutta ihmeellisen tyyni olo!

Nyt Kp27/27. Kiinnittymisvuotoa oli pyyhittäessä kp20, muut "oireet" voivat johtua mistä vaan :) uni on maistunut ja rinnat ollu kipeät muutaman päivän. Vatsassa ei mitään tuntemuksia.

Jospa tällä kertaa pysyisi kyydissä pidemmälle ja loppuun asti :)

Takaisin