Mymmelistille paljon tsemppiä uusiin kiertoihin! Hienoa että pääsit toisella yrittämällä leikkaukseen ja endo on hoidettu pois kiusaamasta. Ei muuta kuin paljon peittojen heiluttelua ja toivotaan että sieltä kohta pieni kyytiläinen nappaa kiinni.
Kuvia kehiin Viima :), on mukava jännätä muiden puolesta kun oma kierto tylsässä vaiheessa.
Samoin Carolyn, täällä odotellaan mitä ne eri testit näyttää. :)
Mä en nyt mikään expertti näiden testi-tulkintojen kanssa ole, mutta Lumialildalle olisin veikannut viallista testiä, sen verran hassun näköinen.
Toivotaan että täti jättää nyt tulematta Jopsulle.
Yxvaan, en tosiaan osaa tulkita testejä, mutta kyllähän siellä viivoja näkyy! Toivotaan toivotaan.
On. Kierto on tooodellla tylsässä vaiheessa, ovis vasta tuloillaan ja minä kärsimätön. Ei oo kuulunut simppatutkimuksen tuloksista vielä mitään. Kauankohan pitävät hullua jännityksessä..

Mutta annan kyllä pisteet Luomupimun blogipostaukselle ovislimoista! Auttoi suunnattomasti tunnistamaan oman kierron eri vaiheet ja nyt tietää ainakin, että tän kierron ovis on myöhässä verrattuna edelliseen. Ei tartte sitten ihmetellä, kun tädin tulo venyy.

Ällövaroitus. Tässä analysoidessa ja odotellessa on liikaa aikaa miettiä ja siksipä pohdinkin, että onkohan mun luteaalivaihe ihan ok kun kuukautiset on hirveen lyhyet ja niukat, 3-4 päivää ja määrällisesti ei tarttis kun kerran kahtena päivänä tyhjentää vajaa kuppi, loppu sellaista ihme tuhrua.
Nemira kp17/28-30