Raskaaksi 2015

Mä en kyllä käsitä, en sit ollenkaa. Mullon kaikki haamutestit tallella ja niissä erottuu edelleen se haamu selkeesti ihan siristelemättä? Miten clear voi siis näyttää negaa. Mun käsityksen mukaan sehän on luotettavamasta päästä? Pregcheckillä kaikki haamut saatu, eikös siinä oo 15mIu ja täs clearbluessa 10mIu?

dpo13 kp 28.

Muoks: Clearblue viikonäytöllä onki 25mIu. Aikasemmat testit on ollu niitä 15mIu, jotka sitä haamua antaneet.

Onnea plussanneille! :Heartred

Täällä aamupissasasta tuli clearbluella nega eli uutta matoa koukkuun ja jännäämään. Kai pitää olla vähemmän kriittinen kropan muutoksiin :confused004

Pregcheckit on mun tietääkseni 25 herkkyydeltään? Tsemppiä jennyhannele, sinuna ottaisin yhteyttä neuvolaan ja kertoisin koko raskaushistorian.<3

On. Mieheke ei hakenut eilen testiä kun en viitsinyt häntö juoksuttaa kun on mua palvellut :D tänään ois testipäivä...

Mut tutkittiin syyskuussa, tehtiin kaikenmaailman kokeita ja kaikki ok. Syövän uusimisestakaan ei mitään merkkejä.
Ehkä mä soitan sinne neuvolaan.. osaavat varmasti kertoa mitä pitäsi tehä.

Kp 28/28 eikä vielä mitään jälkeä paperissa kun pyyhkii.. Jännäksi menee mutta kun eilen testi oli nega niin en jaksa silti hirveesti hihkua...

JennyHannele, ärsyttävää kun antaa lupauksen et ehtii innostua ja sit tuo ärsyttävä teksti digissä! Mä luulen että sulle ois tosi paljon hyötyä osteopatiasta kun sun tausta ei ole ihan helpoimmasta päästä!

Viima, sä piinaat meitä täällä :grin

Mä toivon jennyhannele, että sulla oli vaan liian aikaista digille ja plussa tulee vielä myöhemmin! Ja on varmasti hyvä idea olla yhteydessä neuvolaan.

Viima elä kiusaa! :D

Jennyhannele, mulla sillon ku sain liuskoihin haamuja nii toi digi näytti negaa. Tein digin muistaakseni 4-5 päivää myöhemmin ja sit näytti plussaa :) Odottele vielä rauhassa ja voithan liuskoilla seurata vahvistuuko viiva? Tsempit ja soittele lääkäriin jos näyttää että ei onnistu.

Joku mainitsi menkkojen lyhyydestä.. Juuri kaveri soitti, ku kävi tutkimuksissa ku ei tärppää, että oli limakalvot liian ohuet ja keltarauhashormoonia liian vähän ja sai lääkkeet ymym, että senki menkat ollu aina niukat, n 4pv! Että kannattaa myös käydä tutkimassa jos ei ennen ole, saattaa tulla sitten apu ja mahollisuus raskautua! :)

Katjushalle vaan valtavat halaukset ja tsempit, oot todellinen voimanainen enkä haluais lopettaa uskoani teidän nyyttiin<3

Voi kiitos teijän tsempeistä, ehkä en heitä sitä kirvestä vielä kaivoon.
Huomenna pitäs viimeistää kurvata tädinkin mestoille. Outoa: Mulla ei ikin oo menkkajomoja ennen ku vuoto on jo alkanut, nyt viimeyöstä asti vihlonu alaselkää, vatsaa, nivusia ja välillä säteilee ihan pohkeisiin asti.

Hmm onkohan mulla kyseessä varhainen km? Nyt alkoi taas samanlainen ruskea/tummanruskea tuhruvuoto niinkuin viime kerralla :/ ei yhtään punertava.
Ihan vähän vaan jomoja ja nippailuja on, ei paljoa...

Viima muista, että alkuraskauden vuodot voi olla ihan normaaleja! :) nyt testiä vaan sillä se selviää!

Minnin kanssa samaa mieltä! Eli Viima testiä kehiin! :)
Mulla vaan tämä vauvakuume kasvaa ja kasvaa.. Huh!

Hei pitkästä aikaa! Ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan jo muutama viikko sitten, mutta tahti täällä on niin hurja, että olen tyytynyt seurailemaan sivusta.

Tasapuoliset onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon tädin kohdanneille! Erityistsempit supernaiselle katjushalle, joka on uskomattoman kannustava ja positiivinen meille kaikille elämän epäreiluudesta huolimatta. Uskon vahvasti, että tuo hyvyys palkitaan vielä!

Omanapailua. Nyt menossa yk 2 ja ns. puuhaviikko. Kysynkin nyt teiltä viisaammilta, jäättekö tallettelun jälkeen vielä makoilemaan lantio pystyssä vai menettekö heti suihkuun vai mitä? Ja mitä ovislima käytännössä tarkoittaa, ovis tulee viikon päästä, on käsillä vai mitä?

Vitsit oon kyllä uuno. .

ps. Testituloksia odotellen te jännäviikoilla olijat ;)

Ovislima on normaalia runsaampaa ns.valkovuotoa, usein sellasta jojomaista, melko väritöntä ja hajutonta. Auttaa siittiöitä pääsemään nopeammin eteenpäin :) fiksummat lisätkää, jos jotain olennaista puuttui :D

Syksyinen: ylempi viesti hah. Mulla ollut tapana jäädä makoilemaan 10-30min, millon jaksaa jäädä! Lantio aina vähän ylhäällä :) painovoimaa!

Syksyinen ovislima on verrattavissa kananmunan valkuaiseen raakana siis :D ja usemmiten oviksen korvilla lima siis lisääntyy ja muuttuu sellaiseksi. Ja tuosta seksin jälkeisestä asennosta ei näemmä ole tutkitusti mitään vaikutusta raskautumisen kannalta, mutta ei siitä haittaakaan ole. Siittiöt pääsee perille kyllä ilman kikkakolmosiakin eikä pesemällä niitä sieltä pois saa :)

Viima mulla alkaa aina menkat ruskealla tuhrulla, keskenmenon jälkeen yhet "menkat" ei muuta ollutkaan ku sitä... Kannattaa varmaan se testi tehdä ennenkuin alkaa diagnosoimaan itelleen keskenmenoa... Se vaan on valitettavaa, että hyvin monella kierrot heittää mitä sattuu keskenmenon jälkeen pitkäänkin, keskenmenoryhmässä ihmisten kierrot on ollu kaikkea alle 20 ja jopa 70 päivän väliltä. Jos tosiaan uskot että raskaana oot, niin kannattas kyllä hakeutua jatkotutkimuksiin, eihän tuo nyt todellakaan oo normaalia että koko ajan tulee keskenmenoja, vaikka varhasia oisivatkin :)

Takaisin