Raskaaksi 2015

Kiitos jennyhannele, minni2 ja mymmelisti uunon valaisemisesta :) Ei siis muuta kuin limoja seurailemaan ja ehkä sitä voisi edes hetken malttaa olla paikoillaan puuhastelun jälkeen, vaikka sitten vain läheisyyden vuoksi :)

Hurjan paljon on viestejä tullut. En ehtinyt kaikkia nyt lukeakaan läpi. Mutta onnitteluja jos joku on plussannut :)

Täällä kp7/30-32. Tylsä vaihe meneillään tässä ovista odotellessa. Välillä iskee huoli että mitä jos ei enää tulekaan plussaa. Että mitä jos me lykättiin tätä kolmannen lapsen hankintaa liian monta vuotta eteenpäin. Vaikka ei tässä nyt itelläni oo mitään hätää vielä iän puolesta ainakaan.
Saa nähdä kuinka tän kierron nyt käy. Mulla muuttuu työajat täysin ensi viikolla. Kuinkahan mahtaa ehtiä/jaksaa talletuksia tehdä kun molemmilla nyt vuorotyö.

Joo tosiaan tää on mun eka kierto km jälkeen joten :-D kierto on vaan sekaisin! Mullahan on jatkotutkimukset koko ajan käynnissä. Aika ja osa tutkimuksista on vaan vasta 2.12.

Mitäs ihmettä nyt oikein tapahtuu? Dpo4 ja nyt on jo sellanen olo kuin ehkä rv6 aikaisemmin... alaselkää jomottaa, heikottaa ja oksettaa. Kuulkaas hormonit, voisitte vähän tasaantua, pliis.

Jennyhannele: pahoittelut negasta! Ehkä se oli kiinnittymis yritys jota cb ei tunnistanut. Ja ens kierrosta plussaat! Halaus! Joskus en muista nm. Enää niin testasi vedellä kun sai aina vaan haamuja niin siitä vedestä tuli myös haamu. Jotai herkkiä one steppejä. Itse en enää luota niihin 10 ollenkaan. Pc on 25 ja apteekin oma 25 sekä tuo cb viikko näytöllä parhaita ja luotettavinpia.

Carolyn: pahoittelut negasta! Toivotaan että olis muheva mato joka tarttuu tiukasti!

Nemira: mulla oli viimekierrossa todella niukat menkat ja sellaset ohuet. Nyt sit kokeissa progesteroni hieman matala mut viitearvossa. Luget sain tueksi.

Syksyinen : pesulle heti. En voi sietää nesteitä jotka valuu :D

Minni2 : oliski ovis limat ku paistettu valkuainen :) kerran saunassa ukon siskon kans mietittiin pitäiskö laittaa kananmuna haude hiuksiin saunomisen ajaksi kunnes tajuttiin ettei ehkä kannata :D

Viima: pahoittelut negasta! sait varmuuden ja odotat uutta ovista positiivisin mielin.

Äippä : lämpöhän vaihtelee vuorokauden aikana useastikin. Esim. Liikunta, syöminen, vireystila vaikuttaa siihen.

On. Täällä kiristää vanne vatsaa eli turvotusta on ja paljon... T. Oon kyllä syönyt Salaattia - mutta eipä siltä näytä.

Piipaa: samoilla mennään :eek: jos nyt ei oo ne kuuluisat pullat uunissa, niin en kyllä tiedä mistään mitään :oops:
Viima: pahoittelut negasta!

Täällä kirjotellaan hurjasti, enkä oikein vielä ole kärryillä kuka on kuka. Juoksen tavoitteellisesti ja olen lukenut, että se voi vaikuttaa kuukautisiin ja nimen omaan luteraalivaiheen pituuteen. Kuukautiset ovat myös kovin niukat, mutta tiputteli voi jatkua vaikka viikon! Viime kierrosta bongasin kuitenkin oviksen niin testillä kuin kropan välityksellä, mutta olin harmikseni matkoilla juuri parhaina päivinä ja luulen, että me missattiin ovis päivällä. Luteraalivaihe oli 11-12 päivää, onkohan se tarpeeksi pitkä?

Nyt toivon tässä kierrossa, että ovuloisin yhtä selkeästi ja jotenkin on sellaine tunne, että nyt tärppää :) Ei kait positiivisuudesta ole haittaa? Miten muuten teidän miehet suhtautuvat tärppipäiviin?

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti

Niinu 11 päiväinen luteaali on siinä ja siinä riittääkö. Yleensä on 12-16 päivää. Mulla tiputtelu johtuu kohdun asennosta (kallellaan taaksepäin) ja siitä ei lääkärin mukaan ole haittaa. Mä juoksen kans ja meille sanottiin, et jos juoksen viikossa 4×10km ja n.tunti per lenkki ei se ole "liikaa". Voimaharjoittelu nostaa testosteronia ja se kai vaikuttaa enemmän.
Positiivisuudesta on pelkkää hyötyä :) ite join greippiä kp1 - ovis

Toivottavasti oli jotain apua :)

No höh, ostin ruokatunnilla ovistestejä ja testailin heti töissä ja illal töistä tullessa. Aika samankaltaiset tulokset eli kontrolliviiva testiviivaa vahvempi jonkin verran. Nyt illal viel koitin niin olikin testiviiva haaleampi. Menikö ovis siis jo? Eilen oli sitä kipua oikeessa munasarjassa ja talleteltiin. Alkaa jo risoa. Esikoinen täyttää kaks, sen jälkeen jo 2 km ja yritystä ollut siitä asti, kun menkat alkoi imetyksen lopettamisen jälkeen alkuvuodesta.

Nyytikki, ovulaatio tapahtuu vasta 12-48h ovulaatioplussan jälkeen! Eli nyt olis teillä se otollisin hetki

Takaisin