Raskaaksi 2015

Onnea Yxvaan!!! :D

Minä olen ihan pihalla nyt tästä kierrosta, kun kaikki ovulaatio-oireetkin ovat olleet päällä jo 14.11. asti. En ole varma, oliko ovulaatio lauanaina (silloin tuli liman mukana vähän verta pikuhousuihin, eli nyt olis dpo 4? Su ja ma limat loppui kokonaan ja eilen taas tuli paljon. Ihan sekavaa.... Oireina näiden ovulaatio- ja selässä olevien kuukautiskipujen lisäksi järkyttävä turvotus ja lisäksi alapäätä vihloo. Sen muistan edellisistä raskauksista.

Täällä kolmas yritys pikkukakkosesta meneillään, välissä 2 km. Menkat muistaakseni 10.11. (jotenkin jäi merkkaamatta ylös!!!!) ja viikonloppuna heiluteltiin, mut sain VTI-oireita ja nyt su&ma välipäiviä. Eilen oli tylppää kolotusta oikeella munasarjoissa ja heiluteltiin iltasella...piru, et yhdyntä teki kipeetä! Mä tietty unohdin ostaa ovistestejä, vaik ajattelin, että nyt pitää testata kun en pysty kp:n mukaan laskemaan (eka kerta tikuttelen ovista).Laskurin mukaan eilen olis ollu ovispäivä, joten mahtoikohan olla jo liian myöhään tuo peiton heiluttelu... Plääääh!

Onnea yxvaan ja muut plussanneet!! Me yritetään muut tulla perässä :)

Viime yönä näin unta että sain kirkuvan punaisen plussan R-testiin, olispa enneuni :) pitäis vaan tädin vierailusta selvitä niin sit pääsee taas yrittämään

LumiAlida: on kyllä outo testi, mutta puolikas haamu siinä munkin silmään näkyy :)

Kyllä niin on oudot lämmöt.oisko hyvä merkki!?! en tiä.nega kierroissa aina ollut menkkoihin asti siin 37 molemmin puolin.nyt heivaa välillä 36 ja välillä 37.2. Nyt tosiaan dpo 7. Ei mitään menkkaoireita.aina oviksesta asti menkkajomot ja tissikipu. Eilen illalla kun nousin sohvalta niin vihlas tosi kovasti alavatsaan oikeelle, piti oikeen pysähtyä.sängyssä yskäsin niin vihlas molemmille puolille.mitä lie?
Tsemii testailijoille ❤

Dpo7

Liitteet

• File Name(3).jpg
    File Name(3).jpg
    43.2 KB · Katsottu: 254
Äippä en näe viivaa, mutta hyvin alhaiset dpo:t vielä! Melkein aikasintaan näkyy dpo 10 :) odottele vielä rauhassa ja testaile muutamanpäivän päästä!

Ja nuo vihlasut on luultavasti keltsin toimintaa. Itsellä on jokakierrossa niitä rajusti oviksesta menkkoihin.

Muoks missä viiman testi??

Ite en kyllä henk.koht. lähe testaileen ennen dpo12, koska sillon kyllä on mahollista saaha jo kunnon viiva. Täällä on niin monesti nähty et ei ne viivanpaikat/ hailurat haamut merkkaa vielä mitään. Säästää itteesä turhalta päänvaivalta :)

Pariin päivään en ole päässyt lukemaan ja huh miten vilkasta täällä on... Katjushalle nyt ensinnäkin suuret pahoittelut. Ei oikein sanat riitä. Olis ollut teidän vuoro jo. Uskomattoman reipas ja positiivinen osaat silti olla. Enpä tiedä osaisinko itse, kun tässä jo reilun vuoden kohdalla alkaa itsellä usko loppua.

Onnittelut kaikille plussanneille, onkin jo aika tämän ryhmän tyhjentyä vuoden loppua kohti!

Täällä nyt dpo 3, huomenna alkaa taas progesteronikuuri ja jännäilyviikot, vaikka ehdittiinkin hommailemaan vain tasan ovispäivänä, joten odotukset ei nyt ole korkealla tässä kierrossa. Yritän ottaa rennosti. Paino sanalla "yritän"...

Onnea yxvaan ja muut plussanneet! Pahoittelut kaikille, joille en oo tässä nyt pahoitellut ja tervetuloa uusille, jos tässä välissä on uusia tullut! Kaikki viestit olen kyllä lukenut, mutten tämän informaatiotulvan keskellä muista kelle oon toivotellut ja mitä...:confused:

LumiAlidalla tosiaan puolikas viiva, jännä testi.. Ootko uutta testiä tehnyt?

Äippä, mä en näe tuossa testissä mitään, mutta voinhan mä olla viivasokea. Dpo 7 on vielä niin aikainen testailulle, että kannattaa vielä malttaa jokunen päivä ennen uutta testiä. Tsemppiä jännäilyyn ja plussatuulta testipäiviin!!:)

On. Täällä täti taitaa olla väistymässä takavasemmalle pikkuhiljaa. Nyt on vaan ollu niin tylsää aikaa, etten oo hirveesti ees asiaa ajatellut ja se on tehnyt hyvää kyllä. Oon nyt päättänyt testailla ovista, aloitan varmaan tuossa kp 10 paikkeilla, oon ainakin ajoissa varsinkin jos ovis on taas kp 20++++ päivillä :grin Voi että kun tää olis meidän kierto.. tuntuu tyhmältä sanoa näin, koska ei olla läheskään yhtä pitkää taivalta vielä kuljettu ku moni täällä.

Ja mitenhän mun nyt pitäisi sen Primon kanssa tehdä, nyt kun alkoikin iteksiään menkat, että syönkö sitten Primoja silloin 15.-25.kp vai en.. Täytynee kysästä lääkäriltä, jos jaksaa.

Sydänkäpynen kp 6/who knows

Yxvaan, kyllä hyvältä näyttää!! on selvästi viivat joissa väriä! Onnea ja vauvaliima! :)

äippä2015, dpo7 on kyllä aikasin, sillonhan se kiinnittyminen oikeistaan tapahtuu joten tuskin testi vielä kertoo mitään. Vielä jaksaa muutaman päivän odottaa ja isommalla dpo:lla sitten testailet komeita viivoja ;)

On. Oon viellä saikulla eli ei niinkään tarvii kellosta välittää ja saan nukkua pitkään ja valvoa myöhää, mutta tänään olisin halunnut soittaa sinne klinikalle jatkosta ja että millon sais taas alkaa yrittää..
Mulla on paperi jossa siis on kellon aika 9-11 ja puhelinnumero. Oon sen saanut sillon 6kk sitten kun oltiin ensikäynnillä.
Soittelin sinne päin 10.20 kun jaksoin just nousta ja ajattelin et jos vaikka joudun jonottaa siinä luurissa, niin ja eiköhän siellä oo vaihettu tuo soitto aika 8-10!
Hitto!
Siis eihän mun asian kanssa sillain mikää kiire, mut selkeesti alan palautua tai ovis on lähellä. Limat ja halut lisääntyy :D

Voin kohta puhelimella laittaa pari kuvaa jotka täältäkin jostain sivujen syövereistä ihan varmasti löytyy :D

-Mymmelisti kp14/30 Yk40 / yk0

Mymmelistille paljon tsemppiä uusiin kiertoihin! Hienoa että pääsit toisella yrittämällä leikkaukseen ja endo on hoidettu pois kiusaamasta. Ei muuta kuin paljon peittojen heiluttelua ja toivotaan että sieltä kohta pieni kyytiläinen nappaa kiinni.

Kuvia kehiin Viima :), on mukava jännätä muiden puolesta kun oma kierto tylsässä vaiheessa. :wink

Samoin Carolyn, täällä odotellaan mitä ne eri testit näyttää. :)

Mä en nyt mikään expertti näiden testi-tulkintojen kanssa ole, mutta Lumialildalle olisin veikannut viallista testiä, sen verran hassun näköinen.

Toivotaan että täti jättää nyt tulematta Jopsulle.

Yxvaan, en tosiaan osaa tulkita testejä, mutta kyllähän siellä viivoja näkyy! Toivotaan toivotaan. :happy:

On. Kierto on tooodellla tylsässä vaiheessa, ovis vasta tuloillaan ja minä kärsimätön. Ei oo kuulunut simppatutkimuksen tuloksista vielä mitään. Kauankohan pitävät hullua jännityksessä.. :rolleyes: Mutta annan kyllä pisteet Luomupimun blogipostaukselle ovislimoista! Auttoi suunnattomasti tunnistamaan oman kierron eri vaiheet ja nyt tietää ainakin, että tän kierron ovis on myöhässä verrattuna edelliseen. Ei tartte sitten ihmetellä, kun tädin tulo venyy. :grin Ällövaroitus. Tässä analysoidessa ja odotellessa on liikaa aikaa miettiä ja siksipä pohdinkin, että onkohan mun luteaalivaihe ihan ok kun kuukautiset on hirveen lyhyet ja niukat, 3-4 päivää ja määrällisesti ei tarttis kun kerran kahtena päivänä tyhjentää vajaa kuppi, loppu sellaista ihme tuhrua. :confused:

Nemira kp17/28-30

ImageUploadedByVau Foorumi1448441780.573712.jpg

Tämmöstä täällä.. Mä en tee enää yhtäkään liuskatestiä. Oon saanu 4selkeetä haamua ja tää näyttää negaa.

Mä en kyllä käsitä, en sit ollenkaa. Mullon kaikki haamutestit tallella ja niissä erottuu edelleen se haamu selkeesti ihan siristelemättä? Miten clear voi siis näyttää negaa. Mun käsityksen mukaan sehän on luotettavamasta päästä? Pregcheckillä kaikki haamut saatu, eikös siinä oo 15mIu ja täs clearbluessa 10mIu?

dpo13 kp 28.

Jennyhannele :'( oon niin pahoillani ❤
Mulle kävi samoin kesäkuussa :-( jos on ollut kiinnittymisyritys ???

Mulla on just viimisestä kahesta kierrosta varhaiset keskenmenot ja kesällä rv14 keskenmeno kans. Jotenki tuntuu tosi kummalt ajatella et tulis kolmas kemiallinen putkeen? Tiedä sit noista. :(

Takaisin