Raskaaksi 2015

Saako tänne liittyä mukaan nyt jo vaikka kierukka poistetaan vasta 17.11? :) ihan malttamattomana odotellaan yrityksen alottamista ja lasketaan päiviä kierukan poistoon :D

Taustoja sen verran että minä olen 22v ja mies 34v. Meillä on yksi poika, 1v5kk joka tärppäsi yk 23. Just siinä tärppikierrossa kävin lapsettomuushoitoihin liittyvissä verikokeissa ja aika hormonipolille olisi ollut 2vkon päästä tärpistä. Oli niin odottamaton homma, olin jo täysin varma etten saa koskaan lapsia! Multa löytyi kyllä bakteerivaginoosi juuri ennen tärppikiertoa, ihan oireettomana että tiedä sitten paljon se vaikutti.

Nyt olisi toiveissa pikkukakkonen, joka toivottavasti tärppäisi nopeammin <3

Plussatuulia kaikille! :)

Wildside, kovasti tsemppiä sinne että et vielä synnytyshommiin joudu! :( Onneksi on kuitenkin arvioitu, että jo suht hyvänkokoinen kaveri on masussa. Meille puhuttiin tänä syksynä koulussa pre-eklampsiasta (ennen kouristusta) mikä tarkoittaa siis raskausmyrkytystä, valmistun keväällä sairaanhoitajaksi. Pidä meitä ajan tasalla mitä siellä tapahtuu!

Viima, mitä tarkotat että tädistä ei oo tietoakaan, mutta sanoit kuitenkin että vuotoa on tullut?

Täällä on kyllä semmoset säryt mahassa että ei epäilystäkään menkoista! Tältä tuntu viimeksi kesäkuussa kun renkaan lopetin (jos ei lasketa cytotecien aiheuttamia kipuja), joten toivon että viimeinkin ois tulossa kunnon menkat. Tyhjennys oli sentään 22.8. et ois jo aikakin, kertois että kroppa tosiaan viimeinkin taas toimii :) Kp 26 (vielä).

Wildside, paljon tsemppiä ja jaksamista! ☺ Toivottavasti pikkuinen malttaa vielä pysyä masussa jonkun aikaa. Mutta tosiaan onneksi ootte siellä hyvässä hoidossa. ☺

Wildside, tsempit myös täältä! Onneks tosiaan hyvässä hoidossa siellä :)

Tervetuloa uusille! :)

Täällä tänään ollu jotenkin huono olo, ei oikein maistu mikään, ja sit kun maistuis niin tekee ihan ihme juttuja mieli... ja ihan kun hajuaistikin ois jotenkin herkempi.. Alamahassakin vähän outoja tuntemuksia, juilintaa? Rinnoissa tuntuu outoa vihlontaa.. Tiedä sitten onko nää ihan keksittyjä juttuja, ja voiko ees vielä olla mitään raskauteen liittyvää... Vai ihan vaan tähän flunssaan liittyvää... Ei se "tuhru" vielä ihan loppunutkaan, vielä päivällä tuli, vaikkakin hyvin vähän... Kovin teki mieli testailla, mutta maltoin vielä mieleni. :D

Muokattu viimeksi:
Sallahaa, eilen alkoi krampit ja tuli vuotoa mutta se kesti tunnin pari. Yöllä eikä tänään enään oo mitään. Luulen että on vaan jotain välivuotoa. Nyt taas ei oo enään mitään kramppeja eikä menkka tuntemuksia :(

No, minäkin täällä... Vaikka ei ole mikään kiire, tässä vasta aletaan(viime kierto ilman ehkäisyä, tosin makkarissa enimmäkseen nukuttiin) yrittämään poitsulle kaveria. Mutta vielähän tässä pienet mahdollisuudet olis ehtiä vielä tänä vuonna :)

Ääh en nyt tiedä mitä mun kroppa tekee. Valkkaria tulee ihan sairaasti, knapukka on kova ku kivi ja lämmöt 36,5.
Toivottavasti kp1 koittaa pian! (Ellei se ollut jo eilen mutta epäilen...)

Aa okei Viima. No siis itelläni kaksi viime kiertoa ollut oikeastaan pelkkää tuhrua/hyvin niukkaa vuotoa, saattoi tulla tuhraus kerran päivässä ja sit ei taas mitään. Ei ollu mitään menkkaoloja kummassakaan, jotain jomottelua välillä vähän enemmänkin mut ei kunnon menkkasärkyä. Kroppa varmasti vielä sekaisin, anna sille aikaa! Joo, tuo on ärsyttävästi sanottu kun vauvaa toivoo, mullekin tuota jakso kaikki sanoa ja ei se sillon paljon lohduttanu. Mutta näin se vaan on :) Tuntus että kovin epätodennäköistä on että raskaana oisit (valitettavasti) tai ainakin ite oisin tosi huolissani tuossa tilanteessa jos kovista krampeistakin kerta kärsit. Vuotohan voi olla kai runsastakin mutta ei sen kuuluis olla kytköksissä kipuihin että normaalia ois. Näin ite siis pähkäilisin :)

Kiitos tsempeistä ihanat ! :) hcg mittausta mietin mutta en töiden takia siellä ehtisi käymään...ja toisaalta ultra on jo 18.11 joten eihän tässä kauaa tarvii jännittää...mutta kyllä huolestuttaa. ..ninnin kertomus antaa kyllä toivoa :) milloin sait Ninni ekan kerran sen 2-3 tuloksen? Eli kiinnostaa se kuinka kauan pysyi samalla tasolla....Tilasin kyllä vielä pari digiä lisää. .saa ens viikolla testailla uudestaan...
-waterlily rv 5+6 -

Lämmöt on usein iltasin korkeemmalla muutenkin ja mulle on pitkään yrittäneet sanonu että kohdunnapukan tunnustelusta ei oo mitään hyötyä.

En halua masentaa ja tylyttää mutta oon vaan realisti, joskus on parempi olla elättelemättä liikoja toiveita ja siten saattaa yllättyä sitten positiivisestikkin :)

Sallahaa näinhän se on. Minä kyllä tiedän että raskaana en ole, sitä en siis epäile. Haluaisin vain uuteen kiertoon äkkiä!
Ärsyttää vaan kun oma kroppa ei toimi kunnolla ja jarruttelee. Inhottaa oikeasti kun keho tekee mitä sattuu, enkä ymmärrä tätä.:grin

Kaikkine ihme oireineni ja tän hetken alamahajuilinnan kanssa on jotenkin tosi varma olo että raskaana olisin... Voi kun olisin oikeessa. Tiedän että oireita saa kehitettyä itselleen ja koitan pysyä maan pinnalla, jotta negakaan ei pistäis mieltä ihan matalaksi... Jotenkin nyt vaan niin sellanen tunne... <3

En osaa päättää :/ menkkojen pitäisi alkaa perjantaina mikäli yk1 kierron mukaan mennään.. Mutta en tiedä maltanko odottaa vklopulle. Tekisi mieli testata jo ennen, mutta niinkun "oon paasannu" niin en haluaisi testailla liian ajoissa ja hajottaa päätä negoilla ja haamuilla.. :/ kp26 meneillään..

Waterlily, pian onneksi pääset ultraan. Kaikki on varmasti ihan hyvin :)

Viima, jospa kroppa nyt kuuntelee ja tottelee ja uusi kierto alkaisi pian!

Moony, meillä on niin samat fiilikset nyt!!

Täällä siis kp 31 ja kahden tuhrupäivän jälkeen tänään EI MITÄÄN. Edelleen ajoittain silti aika koviakin jomoja ja aamulla muka päivänselvästi tuntui, et nyt alko vuoto mut ei. Repäisykipuja tullut pariin otteeseen tänään, ylävatsalla myös koko ajan nipistelee ja jotenkin puristaa, niinkuin monena päivänä tällä viikolla. Jos ei syö riittävän usein, tulee huono olo. Se oli oikeastaan mun ainoa alkuraskauden oire esikoiselta (!). Turvotus on ihan kamalaa, todella. Vatsa kuin pallon nielly. Koskaan ennen ei ole ollut tällaista tilannetta, tuhru viime kierrossa muuttui samana päivänä kunnon vuodoksi. Viikon aion yrittää testausta viivyttää, sillä viime kierto oli 38pv. Saatan pyörtää puheeni jos "oireet" voimistuu ja vuoto pysyy poissa.

Pahoittelut pitkästä omanapailusta. Plussatuulosia kaikille uuteen viikkoon!

Takaisin