Unajama
Kommentoinnin ninja
Kesäkuunmammat 2014
Helmimammat 2018
Marraskuun äidit 2019
Tammikuiset 2021
Saako tänne liittyä mukaan nyt jo vaikka kierukka poistetaan vasta 17.11? :) ihan malttamattomana odotellaan yrityksen alottamista ja lasketaan päiviä kierukan poistoon :D
Taustoja sen verran että minä olen 22v ja mies 34v. Meillä on yksi poika, 1v5kk joka tärppäsi yk 23. Just siinä tärppikierrossa kävin lapsettomuushoitoihin liittyvissä verikokeissa ja aika hormonipolille olisi ollut 2vkon päästä tärpistä. Oli niin odottamaton homma, olin jo täysin varma etten saa koskaan lapsia! Multa löytyi kyllä bakteerivaginoosi juuri ennen tärppikiertoa, ihan oireettomana että tiedä sitten paljon se vaikutti.
Nyt olisi toiveissa pikkukakkonen, joka toivottavasti tärppäisi nopeammin <3
Plussatuulia kaikille! :)
Taustoja sen verran että minä olen 22v ja mies 34v. Meillä on yksi poika, 1v5kk joka tärppäsi yk 23. Just siinä tärppikierrossa kävin lapsettomuushoitoihin liittyvissä verikokeissa ja aika hormonipolille olisi ollut 2vkon päästä tärpistä. Oli niin odottamaton homma, olin jo täysin varma etten saa koskaan lapsia! Multa löytyi kyllä bakteerivaginoosi juuri ennen tärppikiertoa, ihan oireettomana että tiedä sitten paljon se vaikutti.
Nyt olisi toiveissa pikkukakkonen, joka toivottavasti tärppäisi nopeammin <3
Plussatuulia kaikille! :)