Raskaaksi 2015

Voi Viima, hirveän harmillista. :( Uskon, että ottaa koville, mutta elä vielä heitä hanskoja tiskiin. Leuka pystyyn jos mahdollista, ihan varmasti teille vielä pikkuinen suodaan! ❤

Viipsukka, en minä sitä luullutkaan. Tää vaan on yllättävän rankkaa, varsinkin kun tuttavapiiristä satelee plussia ihmisille ketkä ovat haukkuneet vauvat maanrakoon eivätkä edes halua lapsia. Abortinhan he tekevät, tai toivovat keskenmenoa ja minä täällä yritän ja toivon vauvaa niin kovasti.

Voi Viima. <3 Mä tiedän tuon tunteen, että plussia tulee. Eilen ois pitänyt käydä ystävän luona, mutta en pystynyt, kun oli kotona pienen vauvan kanssa. Meillä ois ollu sama laskettu aika. :(

Mullakin ois ollut viime raskaudessa sama laskettu aika ystävän kanssa :(
Nyt oisin jo 8 viikolla...Mutta eiköhän se vielä tästä. Mua vaan masentaa kun ei kiinnittynyt jos olikin kemiallinen. Eiköhän meillekkin se vauva suoda.

tsemppiä Viima :Heartpink jospa pian tärppäisi pysyvästi. onneksi ainakin selvästi ovuloit ja yritys on kova,pysyvää plussaa täältä puhaltelen sinulle...

Älähän nyt viima mihinkään lähde, ellei sitten itsestä tunnu siltä että tarvii foorumitaukoa. Sitähän varten tämä on että saa purkaa fiiliksiään.

Btw, saako puhelimella lisättyä hymiöitä? Mulla tulee vaan nää perus hymiöt täältä automaattisesti :o

Mietityttää kun olis ens lauantaina mahdollisesti pikkujoulut, nyt mietitään mennäänkö vai eikö enkä haluaisi sanoa juuta enkä jaata ennen kun tiedä ollaanko tässä raskaana vaiko eikö. Ja mikäli ollaan niin mietin menenkö, vai saanko hämättyä sen etten mitään ota, ilman että kaverit tajuavat syyn. :D herkimmät testithän sanotaan että mahdollisesti näyttäisi jo 4pvää ennen kun menkkojen pitäisi alkaa... Mutta justhan sanoin etten testaa ennen kun vasta sitten. Huoh! -_- kyllä tässä kärsimättömäksi tulee itse kukin vaikka kuinka yrittää ottaa rauhallisin mielin :D

Muokattu viimeksi:
Viima, tsemppiä! :hug013
Nenna, voi harmitus, niin lupaavalta vaikutti jo. Olen pahoillani :( :hug013

Sallahaa, seuraava kierto on sitten teidän!!

Moony, I feel you! Samankaltainen tilanne :nailbiting:

Yleisesti pahoittelut kp1 kohdanneille.

On. Ei alkanu kunnon vuoto tänäänkään! :eek: Sekä eilen että tänään muutamalla vessakäynnillä ruskehtavaa tuhrua paperiin, kovia menkkajomoja välillä mutta ei. Nyt kp30, viime kierto ja siis eka luomukierto oli 38pv. Eilen aamulla asennoiduin kp1 kun ekan kerran paperiin jotain ilmaantui, mutta koska vuotoa ei vieläkään näy, alkaa toiveet jälleen herätä. Viime kierrossa ilmaantui tuhru ensimmäistä kertaa ikinä, tuolloin kunnon vuoto alkoi samana päivänä noin 12h sen jälkeen. En aio testata vielä huomenna, kuten alunperin suunnittelin. Jos tuhruttelu loppuu kokonaan eikä kunnon vuoto ala niin sitten.

NuuNu, onpa nyt jännää sielläkin :o siinäkin mielessä sama tilanne, että täälläkin yk2 ja viime kierto eka luomukierto 31pvää. Pidän peukkuja!! :)

Hämmentävää epätietoisuutta! Nyt kysyy vaan malttia meiltä! :) tää aika vaan ei kulu mihinkään!!!

Ei tästä mitään maailmanloppua tule :)
Mulla on vaan ollut niin suuri stressi, ja nyt kun sain purkaa tunteita miehelle niin helpotti. Tajusin juuri että mullahan on tässä kuussa se tatuointiaika! Enpä tajunnut aikaisemmin :hilarious:
Ens kierto (tai tämä) olkoon meille kaikille ei raskaana oleville se tärppikierto.:notworthy

Pahoittelut kaikille jotka on kohdannut negan! Pää pystyyn ja uusia kiertoja kohti:)

Olisko vähän mahtavaa saada plussa just ennen joulua! Se olis paras joululahja! :)

Jopsu kp 10/25-28 yk 5

Joo, se ois munkin mielestä paras joululahja ikinä! Nyt vaan alotetaan uudelleen puhtaalta pöydältä. Pääsen 2.12 verikokeisiin mistä aletaan tutkimaan onko vuoto- tai tukostaipumuksia mitkä voi aiheuttaa keskenmenoja. Sit aletaan miettimään niitä monirakkulaisia munasarjoja.

Takaisin