LumiAlida kyselit aiemmin noita kierukan poistaneiden kokemuksia, mulla hormonikierukka poistettiin 15.7., päivä meni ja alkoi tyhjennysvuoto (onks toi oikea sana tässä kohtaa?). Tyhjennysvuotoa kesti 6 päivää. Tyhjennysvuodon 1. päivästä laskien kesti 15 päivää ensimmäisiin kuukautisiin, jotka puolestaan kestivät 5pv. Tän jälkeen seuraava kierto oli 26 päivän mittainen ja sitä seuraava kierto 29 päivää. Viimeisimmät kuukautiset mulla ollut syyskuun lopulla (nelipäiväiset oudot kuukautiset) ja nyt oottelen seuraavia alkaviksi.
Yllä myös vastausta
Unajamalle mulla ei tunnu vieläkään(!) olevan normalisoitunut kierto kierukan jälkeen. Tuntuu jotenkin toivottomalle koko kierron suhteen, mutta täytyy vaan uskoa että joku kaunis päivä tää tästä tasoittuu.
Moony, pahoittelut menkoista
En muista kuollaksenikaan oonko onnitellut kaikkia, tervetulottanut kaikkia tai pahoitellut kaikille. Eli tässä nyt vielä:
Onnea isosti plussanneille ja tarrasukkia matkaan! Pahoittelut negoista ja kp1:stä, leuka pystyyn ja tuulta päin! Tervetuloa uudet tulokkaat!
On. Nyt siis kp 45. Ovulaation tikutin kaksoishormoni testillä välille 20.10. - 23.10. En saanut kuin vilkkuvan hymiön, kun testit loppu kesken

joten en tiedä oliko ovulaatio nyt sitten siinä 23.10. silloinhan mun dpo on nyt 17-20. Voisiko olla sekavampaa tää

. Tulis ny vaan se täti että pääsis uuteen yritykseen! Viikonloppuna juili taas masua niinkuin ois täti tulossa, vaan ei.:banghead: Ärsyttävä tää kroppa, eikö nyt vaan vois toipua siitä kierukasta ja toimia niinkuin ihmisen kroppa toimii...