Raskaaksi 2015

Jännää on :nailbiting::p

Katjushalle tsemppiä tälle päivälle, eikös sulla ole tänään iso päivä edessä? Toivotaan parasta! :smiley-angelic001

Kp.32/?(38), oireet lupaavat, toivo elää

Kiitos! Mä en kyllä enää tiedä mitä kropassa tapahtuu, onko ne menkat nyt sitten alkamassa kuitenkin.. Aamulla tuli jo verisempää vuotoa. Eli ei se nyt ota kokonaan loppuakseen, muuten ei ole kuukautismaista oloa. Yleensä siis särkyä on jaloissa, alaselässä, mahassa... Ja kun tätä ihme vuotoa oli yhteensä 4pvää.. Noh katsotaan mihin tää päivä johtaa. Testailu on helppo unohtaa aamuisin, kun on niin unenpöppörössä ja kauhee vessahätä ettei jaksa vielä siinä kohtaa miettiä testejä :D

Toivotaan että muilla jännääjillä pysyy vuodot pois! :)

Moony kp27/31?

NuuNu, on tärkeä päivä. Tavoilleni uskollisena pelkään puhelinsoittoa että alkio ei ole selvinnyt sulatuksesta.. Mitä tahansa voi käydä, joten varpaillaan ollaan..
Huikkasin aamulla miehelleni oven välistä, että sovitaanko niin, että vaikka siirto menis persiilleen - niin jatkan tuota kortisonia pari viikkoa - jos sieltä kuitenkin luomuihme tulis. Tällä kertaa mulla on siis alla oma ovis. Olen ollut lukuisia kertoja alkionsiirroissa, jotka on pohjustettu lääkehoidolla ja silloin ei ole ollut "tuplaonnen" mahdollisuutta.
Katjusha kp 19 / 29? 3 dpo

Tsemppiä tulevaan Katjusha, kyllä ois jo teidän vuoro saada pysyvä plussa! Täällä pidetään peukkuja.

Kylläpä on jännää NuuNu ja moony, toivottavasti vuodot pysyy poissa ja kaksi viivaa pärähtää testiin! Lupaavalta kuulostaa oireet ainakin ;).

Täällä odotellaan vieläkin ovista, kp 13/29-31.

Huomenta :)

Teretulemast uusille ja uusille plussille puhureita. Liimoja myös jännäilijöille :Heartpink:Heartpink

Täällä suunnalla hiljaiseloa vietellyt kirjoittamisen kanssa, jotenkin tuo nuorimmainen on vienyt voimia ihan urakalla kun on öisinkin heräillyt eikä suostu muualle nukkumaan kuin viereen, ja sitten kun ollaan iholla kiinni koko y, niin eihän siinää ite nuku ollenkaan. Koko ajan saat olla siirtmässä sitä keskemmäs sänkyä, ettet itte tipaha sängystä ja äääh... miten tässä töihinkin pitäs vielä kyetä:puke_l

kp 12 menossa saa nähä minkä pitunen kierto tällä kertaa....

Jaahas, kyllä ne menkat sieltä nyt sit vaan alko. :( Eli voitaisko aatella että tänään kp1. Ja jos jotain positiivista niin kierto kuviteltua lyhyempi :D ehkä kroppa vielä haki/hakee oikeaa kierron pituutta. Nyt se se siis jäi 27pv ja tämä oli yk2, nyt alkaa kolmas. Jännäilen täällä vielä muita piinailijoita! :)

Pakko tulla toivottamaan Katjushalle onnea tähän päivään!

Moony, pahoittelut menkoista.

Kysymyksenä, onko kellään omakohtasta kokemusta miten on kierto hormonikierukan jälkeen palautunut? Mua pelottaa että kierto ei ota käynnistyäkseen sitten poiston jälkeen. Söin ennen kierukkaa microlutoneita ja niiden lopetuksesta meni n. 70pvää seuraavaan vuotoon. E-pillereiden jälkeen ei koskaan ole ollut heittoa :O

Paljon olisi sanottavaa kaikille mutta erityistsempit suureen päivääsi Katjusha! :)

Yleisplussatuulia muille! :)

Lipstikka kp10/28,yk4

LumiAlida kyselit aiemmin noita kierukan poistaneiden kokemuksia, mulla hormonikierukka poistettiin 15.7., päivä meni ja alkoi tyhjennysvuoto (onks toi oikea sana tässä kohtaa?). Tyhjennysvuotoa kesti 6 päivää. Tyhjennysvuodon 1. päivästä laskien kesti 15 päivää ensimmäisiin kuukautisiin, jotka puolestaan kestivät 5pv. Tän jälkeen seuraava kierto oli 26 päivän mittainen ja sitä seuraava kierto 29 päivää. Viimeisimmät kuukautiset mulla ollut syyskuun lopulla (nelipäiväiset oudot kuukautiset) ja nyt oottelen seuraavia alkaviksi.

Yllä myös vastausta Unajamalle mulla ei tunnu vieläkään(!) olevan normalisoitunut kierto kierukan jälkeen. Tuntuu jotenkin toivottomalle koko kierron suhteen, mutta täytyy vaan uskoa että joku kaunis päivä tää tästä tasoittuu.

Moony, pahoittelut menkoista :sad001

En muista kuollaksenikaan oonko onnitellut kaikkia, tervetulottanut kaikkia tai pahoitellut kaikille. Eli tässä nyt vielä: Onnea isosti plussanneille ja tarrasukkia matkaan! Pahoittelut negoista ja kp1:stä, leuka pystyyn ja tuulta päin! Tervetuloa uudet tulokkaat!

On. Nyt siis kp 45. Ovulaation tikutin kaksoishormoni testillä välille 20.10. - 23.10. En saanut kuin vilkkuvan hymiön, kun testit loppu kesken :( joten en tiedä oliko ovulaatio nyt sitten siinä 23.10. silloinhan mun dpo on nyt 17-20. Voisiko olla sekavampaa tää :grin. Tulis ny vaan se täti että pääsis uuteen yritykseen! Viikonloppuna juili taas masua niinkuin ois täti tulossa, vaan ei.:banghead: Ärsyttävä tää kroppa, eikö nyt vaan vois toipua siitä kierukasta ja toimia niinkuin ihmisen kroppa toimii...:meh:

No hö. Unohdin tärkeimmän:

Onnea ja tsemppiä Katjusha! Mä pidän sulle sekä peukaloita että isovarpaita pystyssä!:)

Toivottavasti sulla Sydänkäpynen alkaisi tasoittumaan jo kierto, onhan jo aikaa kierukan poistosta! Tosi inhottavaa tuo sunkin kierron heittely :( mutta kiitos vastauksesta! Ehkä osaan itekin suhtautua realistisesti siihen mitä odottaa kierrolta, viimeksi microlutoneiden jälkeen olin koko ajan testaamassa kun oli niin olevinaan raskausoireitakin ja kun menkat ei alkanut.

Unajama, mulla on ollu aiemmin 35pvän kierto, mutta tuossa myöhäis teini-iässä ja parikymppisenä alkoi heittelemään kiertoväli jääden lopulta kokonaan pois, silloin todettiin hyperprolaktinemia, joka on nyt hoidettu alta pois. No long story short. En kauhean säännöllistä kiertoa osaa itselleni odottaakaan, lähinnä sitä toivoo, että olis edes jotenkuten säännöllinen, että jotenkin pystyis laskemaan näitä oviksen metsästyksii jne. Eli mulla voi nyt olla jo ihan normaaliakin tää sekava kierto.. Tsemppiä :)

Mulla oli ennen poikaa ainakin kellontarkka 28 päivää mutta sen jälkeen oonki ollu kokoajan melkein jollain hormoniehkäisyllä... Toivotaan että kierrot tasaantuu molemmilla! :)

Mähän en ollenkaan edes halunnut kierukkaa mutta minipillerit sai mun maksa-arvot ihan pilviin jostain syystä.

Katjusha: Toivon koko sydämestä, et teille onni soisi nyt viimein sen pienokaisen! :) Täällä jännätään sun puolesta!

Oli tekstiä taas niin paljon, et en pysy mukana. Uusille tervetuloa ja negan kohdanneet tsemppiä uuteen kiertoon.

Viima: Miten voit? :)

Mulla menossa kp14/28-30, ovistesti näyttänyt jo La-Su haaleasti plussaa. Tän päivän testi vielä tekemättä. Perjantaista asti on pidetty huolta, et pikkuuimareita olis tarjolla :) Jotenkin sitä vaan taas asennoituu uuteen yritykseen vaik varhaisia keskenmenoja kaksi nyt putkeen takana.

En tajua.. Ja ärsyttääkin vähän... Ostin tarkoituksella CB:n kaksoishormoni ovis testin, että pääsisi kunnolla hyödyntämään kaikki mahdolliset päivät. Eilen vielä nega ja tänään hedelmällisin pv eli en saanu sitä vilkkuvaa naamaa ollenkaan :confused: No onneks oli sutinaa muutenkin vkonloppuna niin sinänsä ei haittaa mutta silti... Tuntuu et rahat meni hukkaan :rolleyes: No, pääasia että tuli ovis ja mieskin oli innoissaan aamulla kun sanoin et tänään päästään tosi toimiin :hilarious:

Onks muilla käyny noin tuon testin suhteen?

Voi Kathjuska, mä niin toivon varsinkin teille nyt onnistumista. Jospa tulis tupla onnistuminen :dummy::dummy1:

PiPaNat mä sain 3 x vilkkuvan hymynaaman ja sit loppui ne testit kesken eli en saanut pysyvää hymiöö ja joo tuli sit vähän sellainen olo et tuhlattua tuli rahaa

Takaisin