Mulla piti alkaa tänään menkat ja olin ihan varma, että alkaakin. No ei alkanut ja mulla on ollut pientä etovaa oloa lauantaista lähtien. Tein viikonloppuna testin ja puhdas nega oli. Tänään sit tällaista...
Tää oli nyt kolmas kierto kkm:n jälkeen. Hieman on varautuneet fiilikset, mut katotaan mitä tästä tulee. :) Ainakin viiva on selkeämpi kuin viimeks tähän aikaan ja lievää pahoinvointia ollut jo useana päivänä. Viimeks ei ollut 8 viikon aikana kertaakaan... Mut nähtäväksi jää miten tässä käy. :)
Ei tässä pysy kärryillä, kun tulee niin paljon viestejä, vaikka kaikki käynkin lukemassa. Aina ei vaan ehdi kommentoida ja kun yhtenä päivänä ei ehdi, homma räjähtää käsiin.
Onnea kaikille plussanneille! Teitä on taas ollut ihanan monta. <3 Mäkin nään piilolla ja Sportmomilla hennon, mutta selvän viivan. :>
Pahoittelut menkoista kaikille, jotka on taas joutuneet pettymään. Tyttötiikerille ainakin erikoistsempit. Olisin niin suonut sinulle pysyvän plussan.
Velmu, johan on ihme valelääkäri. Ei tommosen perusteella voi sanoa ettei ole raskaana.
Testasin tänään aamulla negan. Ehdin jo olla toiveikas kun on ollut "nälkäpahoinvointia" ja päänsärkyä, joita kumpaakin oli viime raskauden alussa. Kiertokin on nyt sitten jopa edellistä pidempi ja sekin oli 6 viikkoa. Nyt menossa kp 45 jos oikein laskin. Tosin testasin apteekin omilla testeillä ja ne ilmeisesti on antaneet vääriä negatiivisia? Pöh, yritän olla saamatta tuostakin nyt turhaa toivoa. En tule testaamaan kolmatta negaa ihan vähään aikaan(, mutta jos pääsen vielä tästä kierrosta testailemaan testi on jokin muu.)
Kiitokset kaikille tsempeistä ja plussanneille suuret onnittelut! Itse odottelen lääkäriltä ohjeistusta että kuinka näiden progesteronien kanssa nyt pitäisi toimia. Haluaisin jo pian uuteen kiertoon...