Raskaaksi 2015

Tervetuloa jännäämään Syksyinen :) Meillähän viime kierrossa tosiaan kortsu falskasi ja minähän olin tietenkin heti "raskaana" ja testailin myös 4pvän vuodon jälkeen yllärinegaa :laughing021

Viima, minäkin uhosin testaavani vasta seuraavalla viikolla uudestaan (ellei täti kurvaile maisemiin), mutta nyt päätin että teen testin pe aamuna jos ei siihen mennessä tätiä näy tai kuulu. Eli jos haluut testikamuksi ryhtyä niin viikonloppuna testailemaan :)

Mä voisin liittyä myös perjantain testaukseen :) epäilen kyllä et täti tulee jo ennen, mutta jos ei kuitenkaan niin sitten testailen. Ties vaikka testailis tädistä huolimatta :D

Tervetuloa syksyiselle jännäilemään, tuo tuntuu niin pitkältä odotukselta että vasta seuraavassa kierrossa pääsee jännäämään :D itekki pahoin pelkään että uus kierto alkaa ja on taas sitä odottelua sitten...

Viiman testailuja odotellessa! Eikö olis kiva saada saman ikänen sen vajakin kans? ;) se varmaan tietäis kertoo sulle aina paljo kaikkia "viisauksia" lapsen kehityksestä ym. :D

Mäkin aattelin testata perjantaina, sillon pitäs olla dpo 14 :) Lähetään viikonlopuks mun perheen luo niin haluan nähä mikä tilanne. Potentiaalisia oireita on ainakin olevinaan mut en oikeen luota enää omaan kroppaan, kun ollut aika sekasin kkm:n jälkeen.

Oon nyt ollu tässä ketjussa vähän taustailijana, kun uusia tulee niin etten pysy perässä ja tuolla salaisella km-puolella on saanu niin hyvin vertaistukea, että siellä aktiivisesti kirjotellu. Syksy on ollu todella rankka ja koko yrittäminen ollu välillä kriisissä. Viime kierto meni ihan överiksi stressaamisen suhteen kun kokeilin tikuttaa ovista ja mitata lämpöjä, niin nyt sit vähä rennomin menty. Nyt on siis kolmas kierto tyhjennyksen jälkeen ja olo on ehkä jopa toiveikas, mutta koitan pysyä perus pessimistiminä :)

Plussatuulia kaikille! :)

Muokattu viimeksi:
Sallahaa, kiva että kuullaan susta täälläkin :) jotkut asiat ei muutu, meikä heiluu täällä tiukasti kuin tauti ;)
Joo aikamoista myllerrystä on epätoivon ja toivon välillä täälläkin. Kaksi keskeytynyttä raskautta tänä vuonna 9 vuoden yrittämisen jälkeen - ei siihen oikein ole edes sanoja..
Mutta tsemppiä kaikille ja plussia viikonlopuksi!!!

Syksyinen, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Plussaonnea kaikille perjantaina testaileville! :)

Pahoittelut tädistä lipstikka :(

Pahoittelut tädistä äippä :(

Tuulia toi on pahinta kun kaikki kyselee mutta ite ei viitti vastata että no koko ajan yritetään :/ mutta täällä saa vapaasti avautua! toivottavasti te saatte pian plussan !!

Pikkukonna onnea!!! Toivottavasti pikkunen pysyy matkassa loppuun asti! :)<3

Taikatuuli kauhean raskas taival teillä takana! Toivon teille pikaista uutta pysyvää plussaa ! Tsemppiä<3

Tervetuloa mukaan pipanat! :)

Katjusha tsemppiä oviksen metsästykseen! Toivottavasti ovis on totta siellä ja plussa tulisi pian :)

Nenna niin siinä aina käy että silloin kun sitä tätiä odottelee niin silloin sitä ei just tuu

Tervetuloa mukaan ninnuski! Toivottavasti olis plussa kyseessä ja jäisit mahd lyhyeksi aikaa tähän ryhmään :)

Sydänkäpynen pahoittelut negasta mutta toivoa on onneksi niin kauan kunnes täti tulee! Tsemppiä!

Piia kiva että on vaihtelun vuoksi lyhyet ja kivuttomammat (vaikea sana kirjoittaa :D)! Tsemppiä tähän kiertoon!

Ihanaa larissa että syy vihdoin selvisi! Nyt vaan plussaa tulemaan! ;)

Tervetuloa mukaan tännekin yxvaan :)

Jennyhannele teillä on kanssa ollut vaikea matka! Toivon sulle pian pysyvää plussaa !!

Mira mitä teille kuuluu? :)

Onpa kyllä hieno paketti pregcheckillä! Piristävä :)

Piipaa aika rankka tausta teilläkin! Toivottavasti saat pian plussan mutta tervetuloa mukaan! :):)

Piilo onneks olkoon! Toivottavasti on pysyvä plussa :)

Velmu miten voi lääkäri olla noin negatiivinen? :o

Mamma tsemppiä uuteen kiertoon :)

Syksyinen tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Perjantaina saadaan jännäillä sitten monien puolesta!

Tulee nyt pitkä teksti ja en kaikkea kuitenkaan saanut kommentoitua kun teidän tekstejä oli tullut hurjasti :D

On. Täällä tosiaan kp 6 ja menkat pikkuhiljaa poistumassa pientä tuhrua enää tullut tänään. Tästä siis yk 5 käyntiin. Toivon tosiaan että ovis ei tuu nyt pe-ma välillä kun oon ite matkalla Oulussa :( muuten jää hyödyntämättä :/ huomenna meen Gynelle tekemään perustarkastuksen ja kattomaan onko kaikki ok :)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti tähän kiertoon! :)

-jopsu- kp 6/25-28 yk 5

Kiitos kaikille onnitteluista vaikka Pessimistinä en jotenkin vaan uskalla vielä uskoa.. pelkään niin paljon pettyä jos tämä onkin kemiallinen.. oli pakko hakea apteekista vielä clearbluen testi ja katsoa näyttääkö se mitään, koska silläkään merkillä en plussia ole vielä koskaan saanut..
Jotain siihen ainakin omaan silmään näyttää olevan, mutta taidan uskoa vasta sitten kun saan testiin ne kunnon leffaviivat!
2015-11-03 16.08.39.jpg

Piilo, kyllä siinä näkyy risteävä viiva :) Toivotaan että 3 päivän kuluttua et enää epäile :)
Plussapuhallus ....!

Kiitos kovasti kaikille mukavasta vastaanotosta! Minäkin toivon, että vierailu täällä jäisi lyhyeksi ja voisin jatkaa jutustelua tuolla lasketun ajan ryhmässä. Täällä onkin aika paljon viime aikoina plussattu, jatketaan loppuvuosi samalla lailla eiksjeh!

Sydänkäpynen, haha, kyllä falskannut kortsu olisi saanut mullekin suuren odotuksen päälle.

Hamma, onhan tässä pitkä aika odotella juu. Mut toisaalta ainakaan nyt ei tarvii jännittää hetkeen. Ellen sitten keksi, että olisinko sittenkin voinut edellisestä kierrosta raskautua tai sitä edellisestä vahingossa tai jos oikein annan mielikuvituksen loukata niin mitä jos tietämättäni tässä on jo synnytyskin lähenemässä :D

Mä kanssa näen noissa piilon testeissä viivat, toivottavasti lähtevät pian vahvistumaan!

Milloin velmun verikokeen tulokset selviävät?

Piilo ihan selkeä plussa on toi clearblue ;) Onnea!

Viima, mielellään olisin sunkin testiä tihrustanut ;) :)

Sallahaa, sullakin on kyllä raskas taival takana :( mutta jospa se uusi ja pysyvä plussa sieltä pian jo pärähtäisi!

Velmu, mikähän idiootti puoskari valelääkäri siellä on ollut?! Käsittämätöntä! Raskaana olet kunnes toisin todistetaan! Tsemppiä piinaavaan odotteluun <3

Jopsu, toivotaan että ovis sattuu sopivaan kohtaan. Mutta talletelkaa varuiksi ennen sun reissua ;) tsemppiä gynekäynnille!

Tervetuloa kaikille uusille jos en ole muistanut toivottaa! Syksyinen oli ainakin liittynyt joukkoon :)

Larissa kp 21, dpo 5-6

Hei mäkin testailen perjantaina (lue jos ei menkat ala ennen sitä ;)) joten hyppään mukaan testiläisiin!

Mulla alkoi viime kierrossa torstaina, joten enään muutama jännitys päivä niin tietää sit aika varmuudella mitä odottaa!!

Yk 10, nyt dpo 11 meillä siis tehtiin toinen inssi tähän kiertoon! :)

Piilo, kyllähän tuossa selkeä viiva on, vahvistumista sille ja onnea! :)

Velmu: mitä ihmettä? Ihan piti avopuolisolle ääneen lukea.. Huhhuh. Tsemppiä!

Mä kävin tänään terveysaseman psykiatrisella sairaanhoitajalla, mullon ihan kamalia univaikeuksia ollut ja meinaa pää hajota. Jotenki tänään ollut tää "miks minä, miks miks miks" hitto oon vasta 23v ja kokenu ihan liikaa sairaaloita. Phuuh
Tuntuu typerältä valittaa siitä et ei oo tullut pysyvää tärppiä. Kuitenkin todellista yritystä vasta 2kiertoa takana, kun taas toisilla vuosia.

Yk3
Kp 8/28-30

Takaisin