Raskaaksi 2015

NuuNuu ja Minlex taas samassa ketjussa ollaan, vähän vain eri asialla kun edellisessä ketjussa :happy: Toivottavasti saadaan mahdollisimman moni siirtyä kohta elokuun 2016 mammat ryhmään!!

Kp6

Viiman kuvaa odotellessa :]

Mulla oli aamulla turhauttava lääkärikäynti. Lääkäri pohti että oonkohan ees raskaana ja jos on niin kesken varmaan menee. Jepjep -_-

Heippa. Olen lukenut teiän kuulumisia jo tovin. Onnea plussanneille ja pikaista plussaa muille!

Pakko oli tulla kommentoimaan, kun joku sanoi, ettei apteekin omat testit toimi. Voin yhtyä tähän. Miulle ne ei oo kertaakaan näyttäneet plussaa, vaikka clearblue testi näyttää. Oonko sit saanu jotain maanantai kappaleita vai missä lie vika. Koskaan en niitä kyllä enää osta.
Täällä mennään rv 7+1

Velmu, mikä toi tollanen lääkäri on?! Millä perusteella epäili raskauttasi tai että menisi kesken? :o

Meidän tk:n uusi mies lääkäri -.-

Mulla on vatsa kipee,nyt jo ihan painaessakin ja sitä tutki. Samalla tuli puheeks et tiputellu vaal.pun pisaroita parina päivänä. Diagnoosi oli sitten heti herralle selvä :D

Kävin sitten verikokeessa varmistamassa että ollaanko raskaana vai ei. Tuloksia ootellessa

Velmu, aika jännän diagnoosin teki. Toisekseen luultavasti tarvitaan toinenkin verikoe 3 päivän päähän, että tiedetään miten lukemat kehittyy. Tsemppiä sinne, toivotaan että tyyppi oli väärässä ja asiat etenee positiiviseen malliin
Katjusha kp 13 /26-30 o-testi nega ja niin sais olla vielä ke ja to ;)

Huomasin muuten omakannasta, että lääkäri oli laittanut reseptin litalginiin tms jonka tiedoissa kuitenkin lukee heti että ei saa käyttää raskauden aikana..

Ja vielä sen verran tuohon Velmun tilanteeseen, että meidän kaveripariskunnalle oli lääkäri jollain ekalla tarkistuskäynnillä kanssa todennut ettei usko että on oikeasti raskaana jne, mutta kyllä he vaan ovat tooodella raskaana nyt. Että ei ne lääkäritkään aina kaikkea tiedä!

Velmu onpa idiootti lääkäri! mennä nyt ylipäätään töksäyttämään että epäilee raskaana oloa, jos on plussannut, mur!! Täällä kp1 ja uuteen nousuun. ☺ yk2, tai ehkä paremminkin tjot2 (vaikka ovista kyllä tikutankin).

Mulle taas neuvolassa aina sanottu, että alkuraskauden pienet vuodot on yleensä normaalia ja kipuja nyt on ollu koko raskauden ajan, että on kyllä jännä lääkäri jos heti antaa tommosen diagnoosin... -.- mulla tuli verta rv 12+4 ja oli tosi kipee maha, pelotti ihan hirveesti ja siihen en olis halunu tommosen vastuuttoman lääkärin typeriä diagnooseja vaan faktaa, pääsin siis ultraan ja kaikki oli ok.

Joku puoskarilääkäri siellä, suolistosta johtuu ja et oo raskaana...?! Voi Velmu, onneks pääsit verikokeisiin!

Olen sivusta seurannut jo useamman viikon ajan tätä kaikkea kuumeilua ja pakko kai se on myöntää, että kuume on tarttunut itseenkin ja kovaa. Täällä on huikeita selviytymistarinoita ja upeita naisia samassa veneessä. Ehkäpä uskaltautuisin mukaan vertaistukea antamaan ja saamaan ja jakamaan sekä teidän että omaa jännäilyä :)

Oma esikoinen täytti vähän aikaa sitte vuoden ja toissakierron päätteeksi päätimme jättää ehkäisyn (kondomi) pois. Esikoinen tärppäsi ensimmäisestä yrityskerrasta, mikä silloin löi täysin puulla päähän, joten järjen äänestä huolimatta odotukset ja toiveet pikkukakkosen ensimmäiseen yrityskertaan olivat suuret. Pieleenhän se meni, kun täti kurvasi paikalle... Se on muuten ihan järjetöntä, miten oma mieli toimii, kun toivoo kovasti raskautta. Minähän esimerkiksi tein pari viikkoa sitten raskaustestin (nega tuli) aamulla ja iltapäivällä alkoi vuoto. Mutta uskoinko minä? No en tietenkään! Testi taisi olla hieman vanhentunut ja menkatkin alkoivat tavallista oudommin ja johan ne tuntuikin aika erilaiselta. Joten noin kp6 tein sitten vielä uuden testin, joka ylläriylläri oli nega. Siinä kohtaa osasin hieman jo nauraakin itselleni. Takana yksi negatiivinen testi, viiden päivän vuoto eikä yhden yhtä raskausoiretta ja siltikin pakko testaa, että mitäjoskuitenkin :)

Nyt on menossa kp 16 ja tämä kierto jää hyödyntämättä. Mulla on tiedossa tärkeät juhlat reilun viikon päästä enkä halunnut arvailla, saanko juoda vai en. Mun tuurilla olisi kuitenkin käynyt niin, että menkat olisivat myöhästyneet, mutta plussaa ei kuitenkaan olisi näkynyt enkä tietty siltikään olisi uskaltanut ottaa alkoholia ja sitten seuraavana päivänä juhlien jälkeen menkat olisivat tulleet. Suosiolla siis taukokierto. Ihan hyvä toisaalta, koska ollaan oltu miehen kanssa kumpikin jonkinlaisessa syysflunssassa ja sen lisäksi pientä mökötystä on ollut ilmassa erinäisistä syistä, joten oviksen aika meni ilman häppeninkejä enivei. Oho.

Nyt siis muutaman viikon saan jännittää ihan vain teidän puolestanne, kunnes taas omakin lehmä hypähtää ojaan :)

Voi elämän kevät mikä törppö se lääkäri on!
Eihän se sun mahaa kokeilemalla selviä, meneekö kesken vai ootkohan ees raskaana...b:|

Mä täällä mietin, että milloinkohan uskallan testata? En kyllä sittenkään jaksa odottaa ensiviikkoon :grin dposta ei tietoa:hungover:

Muoks. Tervetuloa syksyinen:Heartred olkoon käyntisi lyhyt, ja tärpätköön pian:wink

Muokattu viimeksi:
Takaisin