Kiitos kaikille onnitteluista! :) Pienellä varauksella tähän väkisinkin suhtautuu, mut aika näyttää miten käy. Plussatuulia myös muille! Aika paljonhan täällä on plussia viime aikoina tullutkin. :)
Minä täällä mietin, että voiko jo olla tärppi käynyt heti seuraavasta km kierrosta! Niin selvä haamu kyllä tuli rtestiin. Miekkonenkin sen näki, ja samoin ystävä.
Mullahan ei oo ollut kuukautisia edes välissä. Pelkästään km vuoto.
Tällähetkellä ois muuten menossa 3+1 jos tyhjennysvuoto laskettais menkoiksi.
Viima on niitä tapahtunut, että oviksen saa heti tyhjennysvuodon jälkeen ja raskaus on alkanut heti ennen menkkoja. Mutta on totta on myös, että hcg voi olla koholla viikkoja - riippuen mille tasolle nousi. Jännittävää!
Viima, toivotaan parasta että siellä olisi tärppi ihan oikeasti käynyt! Voithan pyytää tk:sta että voisiko hcg tasoa seurata pariin otteeseen verestä niin näkisi mihin suuntaan se on menossa?
Täällä ei vieläkään tätiä. Eilen nukkumaan käydessä oli melko kovat kivut jo vasemman muniksen tienoilla, joten olin varma ett yöllä alkaisi menkat. Nyt ei taas enää oo mitään menkkakipuja.
Mähän kävin viime keskiviikkona verikokeessa missä katottiin hcg ja se oli alle 1. Joten edellinen raskaus ei voi näyttää positiivista
Kaikki testit mitä tein viimeviikolla oli negoja.
Mä avasin tänään testin että teen sen. No en sit kuitenkaan uskaltanut. No sit päätin että teenkin, mutta sit pissa ehti jo tullakin niin sit jäin vaan istuun pöntölle ja miettiin miks tää on niin hirveen vaikeeta :D nyt mulla on avattu käyttämätön testi hyllyssä. Kauan se kestää avattuna?? :/ eli voinko tehdä sillä vielä aamulla testin vai tänään illalla? :)
Velmu tiiätkö sun dpo, eli miten paljon sulla on hedelmöittymisestä kulunut? Vaikea on sanoa miten käy, sä tarvisisit uuden verikokeen 3 päivän kuluttua ekasta.
Mulla oli 6+2 noin 5500 IU/ml kun keskenmeno oli jo alkanut 5+6