Raskaaksi 2015

Piilo, onnea!! :) eli sun pregcheckit sittenkin näytti plussaa. Hmm, samalta ne mun kyllä näytti mutta apteekin testit eivät mulle plussaa antaneet :( :D onkohan niillä sitten jotain mua vastaan, heh :D onnea kuitenkin ihan hurjasti! :)

Muokattu viimeksi:
Piipaa, tervetuloa kirjottelemaan tänne! :) toivottavasti seuraava tärppi tulisi syliin asti!

Piilo, onnea hurjasti! :)

Täytyy kyllä sanoa, etten meinaa uskoa noita Viiman miehen siskon juttuja todeks. o_O Ei voi olla noin..anteeksi nyt..tyhmää ihmistä olemassa.. Huhhuh.

Mä en nyt millään muista mitä kellekin piti sanoa, teiltä naisilta kun tuota tekstiä tulee ihan kiitettävästi. Oli pakko poistaa sovellus kännykästä, kun en ois muuta tehnykään kuin selaillu foorumia. Meinas lyödä vähän yli. :smiley-ashamed008

Piipaalle ainakin tervetuloa, toivottavasti siellä olisi pieni kyydissä.

Sunlight toivon todella ettei tarvitsisi liittyä seuraavaan ketjuun, mutta mikäli ei tärppää niin siellä ollaan. :happy112

Sydänkäpynenkö oli negan saanut mutta tätiä ei näy? Koska aattelit testailla uudelleen jos ei vuoto ilmaannu?

Mitäs Minlexille kuuluu? En oo pariin sivuun törmänny. Tais mennä aika samoissa kierroissa jos oikein muistan.

On. Pitäis ottaa rauhallisesti, mutta odottavan aika on pitkä. Kp23 ja rinnat on kaks päivää ollut vähän kipeät tai siis enemmänkin turvoksis. Tuntuu että ne painaa tosi paljon. Tietysti tästä elättelen pieniä toiveita, että tärppi olis käyny mutta en jaksa uskoa. Päätin jatkaa painonpudotus-projektiani, vähän päässy lipsuun tässä viime viikkoina. :sorry: Vielä olis reilu kymmenen kiloa ylimääräistä tähän runkoon. En vaan oikein tiedä kuinka tää laihduttaminen ja vauvatoiveet sopii yhteen. :p

Paljon onnea Piilo! Niitä kuuluisia sukkia ja liimoja! :)

Ja tervetuloa Piipaa! Toivottavasti testit näyttävät pian plussaa :)

Kp26/?(38), dpo mahdollisesti jotain 10-11 luokkaa. Yöllä valvoin klo 2-3 kun kävin esikkoa rauhoittelemassa eikä uni meinannut enää tulla. Siinä sitä pötkötellessä paikoillaan jotenkin herkistyi kuulostelemaan kroppaa ja niin muka jonkinlaista pientä kuplintaa ja paineentunnetta kohdussa olin havainnoivinani. Turvotus vatsassa on ollut melkoista jo useamman päivän ja vv eilenkin sellaista, että pari kertaa piti oikeen pysähtyä miettimään lirahtiko housuun vai mitä tapahtui! Toivo alkaa heräillä. Voipa nuo kuplinnat silti olla vaikka ilmaa :p Kiva spekuloida silti.

Muokattu viimeksi:
Aamutesti tehtynä ja negaa näytti :/ mutta onhan tässä vielä pieni mahdollisuus, suuntaan jos toiseenkin. En nyt jaksa mitenkään keskittyä mitä kukin oli kirjoitellut, mutta piilolle oikein paljon onnea! Olen kuudetta päivää kurkkukivun kourissa ja melkein alan toivomaankin että testit pysyis negana kun tämä buranan ja panacodin määrä on aikamoinen mitä olen ottanut :/ ja mikään ei silti tunnu auttavan kunnolla... Onneks on kierto siin vaihees et ei tarvi ajatella että pitäis peittoja heilutella! :D meni nyt ihan omanapailuks kyllä :D

Nemira, tosiaan eilen (dpo13) tyylipuhdas nega ja tätiä oottelen. Aattelin nyt ottaa ihan relax ja odotella loppuviikkoon (juu eilen uhosin etten ennen ensi viikkoa testaa uudestaan, mutta perun puheeni tässä ja nyt). Jos ei tätiä näy tai kuulu perjantaihin mennessä niin teen uuden testin pe tai la.

Mullakin tuo puhelin sovellus aiheuttaa jatkuvaa foorumin tarkkailua, mutta oon aika hyvin toistaiseksi pitänyt itseni kurissa asian suhteen.:smiley-ashamed004

Tuohon laihduttamiseen en oikein osaa sanoa. Mulle lääkäri sanoi että olis hyvä saada kiloja pois, mutta ei kannata mitään ihmedieettejä kuitenkaan lähtee toteuttaa, eli ihan se perus katsot mitä syöt ja liikut toimii ja on ok. Ja tietenkin sit jos tärppää niin ei saa laihduttaa.

Jotenkin tuo ylipaino on sellainen asia mikä aiheuttaa mulla ainakin enemmän vaan itsesyytöksiä, kun negaa pukkaa. Vaan ei auta itku markkinoilla.:depressed:

Niiii meinasin vähän sitä että poistetaanko tämä ryhmä sitten ja sit tehään vaa uus, mut ei vissii aivot toiminu ku tottakai tehää 2016 ryhmä :P

Hurjasti onnea piilo89!! :)

Sydänkäpysen kanssa tuo sama itsesyytös löytyy täältäkin, mä en syytä negaa mistään muusta kun siitä että oon läski. Koitan tiedostaa jotenkin myös sen, että syitä voi olla muitakin, mutta silti se aina kallistuu siihen ylipainon syyttelyyn... Tämä tautikin on muuten ihan hyvä apu laihdutuksessa, eilen lääkärillekkin totesin että on kätevää kun syökin vain kerran päivässä. Tähänkin löytyi lääkäriltä hyvä binkki, että kannattaa taudin jälkeenkin jatkaa... Hmm, omaan korvaan ei kuulostanut kyllä hyvältä idealta :D

Minä ainakin tupsahdan sit sinne 2016 ryhmään jos en nyt tänä vuonna enään plussaa:banghead:

Ja nemira, kyllä se vain on oikeasti vähän jälkeenjäänyt :hilarious: eipä oo multa poies!:grin

Aamulla tosiaan tein testin, ja en oikein tiedä oliko siinä oikeasti haamu vai ei :confused:
Päätin että testaan vasta ensviikolla uusiksi:rolleyes:

Muoks. Siinä oli haamu!!

Muokattu viimeksi:
Onnea Piilo! Ihanan paljon on ollut näitä plussia viime aikoina!

Täällä kp 21/27 ei edelleenkään mitään merkkejä ovulaatiosta tai lähestyvistä menkoista. Veikkaanpa että tää kierto venähtää, en ovuloi ollenkaan tai oon ovuloinut todella huomaamatta/aikaisin. Periaatteessa viikonloppuna voisi jo testata, mutta ainakaan tällä hetkellä en elättele toiveita, et eiköhän tässä vaan odotella rauhassa....jos vaan pää kestää :D (niinvarmaanjoo...isänpäivä olis hyvä päivä plussata ;) )

Viima, laitahan kuva haamusta! :)

Inja, isänpäivänähän olisi juurikin hyvä päivä plussata, plussatuulia siis! :)

Nemira, kiitos kysymästä, täällä ollaan kyllä! :) Piinailen ja odotan koska saan testailla!
Tuntuu että oon myös Nuunun kanssa samoilla kierroilla nyt.

Täällä siis oli jossain välissä aivan tolkutonta vatsakipua, sellaista menkkajomomaista, mutta nyt ei ole ollut mitään ihmeellistä. Rintoja välillä kihelmöi oudosti. En ressaa nyt, kun viime kierrosta luulin tuntevani kaikki oireet! :/

kp 23 ja about bpo 12 (ovis oli jotenkin aikaisin)

Takaisin