Katjusha: taisit kysyäkkin! Mä syön tota raskaus-imetys ajan multitabsia, omega3 ja magnesium+sitaatti.
Pitäisi varmaan itsekkin nostaa annostusta, mitenhän tekisin sen turvallisesti? Onkohan halvempi tilata netistä vai hakea apteekista? :)
Meillä meni nyt tällä kertaa niinpäin, että tää varhainen keskenmeno kolahti enemmän tohon avopuolisoon kun taas mulla se ensimmäinen tuntu mielestäni enemmän pahalta. Jotenki sitä turtuu tilanteeseen ja menee vaan eteenpäin. Oon onneks oppinut sen verta pessimistiseks, että en enään ihan jokaisest asiasta hajoa.
En aikasemmin oo mun tarinaa jakanut ihan näin selvästi, mut
Taustoja sen verta:
2010-2014 sairastin kohdunkaulansyövän ja munasarjasyövän, josta siis seurauksena sytoja ja 4leikkausta. Ensimmäinen raskaus 2012 joka päätty kohtukuolemaan vkoilla 25+1
Joka tottakai sit vaikuttaa tähän, mut molemmat ollaan käyty hedelmällisyystesteissä ja tärpille ei pitäs olla mitään estettä. Multa myös tutkittiin syyskuussa keskenmenojen syitä ja sain diaknoosiks toistuvat keskenmenot, ilman perinnöllistä syytä. Kaikki hyytymätekiät ja muutkin veriarvot oli täysin kunnossa.
Nyt tuliki vaan tekstiä itestäni, mut tänään taas ollut hankala aamu ittensä kanssa ja tästä palstasta on tullu mulle ikäänku henkireikä.
Kp7/28-30
Yk3