Nyt on pakko ilmoittautua joukkoon mukaan ihan virallisestikin. Olen seuraillut menoa taustalla jo pidemmän aikaa, jo kolmeen otteeseen...
Taustatiedot: Esikoinen täyttää pian 4, toiselle annettiin lupa tulla n. 1,5 vuotta sitten. Ensimmäinen plussa joulunpyhinä, tuulimunakaksoset todettu vk11. Ensimmäistä kaavinnan jälkeistä kiertoa sain odotella yli 2kk ja pian sen jälkeen sainkin yllättäen voimakkaan verenvuodon ja jouduin ensiapuun tiputukseen verenhukan takia. Diagnoosina epäonnistunut kaavinta, eli "jotain" oli jäänyt kohtuun muhimaan pariksi kuukaudeksi. Kohdun tähystyksessä ei näkynyt mitään vikaa. Seuraava plussa tuli elokuussa, vaan kesken meni sekin. Tuulimuna (tällä kertaa vain yksi) todettiin taas ekassa ultrassa viikolla 11.
Nyt on menossa kp 29/28 ja olen täällä aivan äimän käkenä. Menkkoja ei näy ei kuulu, mutta selkeät negat testattu dpo12 ja tänään dpo15. Oviksen sain digitikkuun kellontarkasti kp14. Hoitona tässä kierrossa ekaa kertaa progesteroni ja aspirin81mg dpo4 lähtien. Onko se nyt syynä siihen, että menkkoja ei kuulu vaikka testit näyttää negatiivista? Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa? (Asun ulkomailla ja siksi en tunne Suomessa käytettäviä tuotenimiä)
Eli nyt en ymmärrä kyllä yhtään mitä täällä mun kropassa tapahtuu :) Aikaisemmilla kerroilla olen saanut testiin selkeän plussan tasan kp28. Ikää on jo 35 eikä tätä aikaa enää loputtomasti ole...
Halusin nyt vaan kertoa teille kaikille, että teistä on jo nyt ollut mulle suuri apu ja vertaistuki, vaikken ole vielä koskaan itse mitään kirjoitellutkaan. On se vaan hyvä että tällasia ryhmiä on olemassa, ei tätä piinaa, toivoa ja pettymyksiä yksin jaksaisi.
Toivotaan, että ryhmä pian tyhjenee!