Raskaaksi 2015

Piilon kanssa aika samassa tilanteessa mennään. Mulla ei tosin oo vielä haamuakaan ilmestyny :/ toivottavasti sun viivat vahvistuu :) ite ajattelin vielä huomen aamulla varmistaa näyttääkö testi aamupissastaki negaa, siis mikäli tätiä ei yön aikana näy... Jännät ajat käsillä :) itellä kp 26/24-29

siis voi mua viikkopöllöä!

Rupesin merkkaamaan kalenteriin tätä päivää ylös että on vielä vuotopäivä vaikka selväsi loppuukin, niin tajusin että sehän JO VIIDES päivä tänään vuotoa, että se nyt ihmekkään jos loppuu??!! :smiley-ashamed005:happy112:laughing021:laughing021:laughing021:laughing025:laughing025:laughing021:laughing021

Eli Kp 5 menossa, kohti uutta evoluutiota :happy112:laughing014:laughing014

Jep :grin lapsesta ei kyllä geenien perusteella älykköä tule :yuck:

Kävin aamulla ostamassa pregcheckin liuskat. Voi vitsit mä niiiin tykkään niiden uudesta pakettien ulkonäöstä:Heartred
Aamulla sit testaan :)

Liitteet

• Screenshot_2015-11-02-21-38-06.png
    Screenshot_2015-11-02-21-38-06.png
    621.7 KB · Katsottu: 198
Nyt on pakko ilmoittautua joukkoon mukaan ihan virallisestikin. Olen seuraillut menoa taustalla jo pidemmän aikaa, jo kolmeen otteeseen...

Taustatiedot: Esikoinen täyttää pian 4, toiselle annettiin lupa tulla n. 1,5 vuotta sitten. Ensimmäinen plussa joulunpyhinä, tuulimunakaksoset todettu vk11. Ensimmäistä kaavinnan jälkeistä kiertoa sain odotella yli 2kk ja pian sen jälkeen sainkin yllättäen voimakkaan verenvuodon ja jouduin ensiapuun tiputukseen verenhukan takia. Diagnoosina epäonnistunut kaavinta, eli "jotain" oli jäänyt kohtuun muhimaan pariksi kuukaudeksi. Kohdun tähystyksessä ei näkynyt mitään vikaa. Seuraava plussa tuli elokuussa, vaan kesken meni sekin. Tuulimuna (tällä kertaa vain yksi) todettiin taas ekassa ultrassa viikolla 11.

Nyt on menossa kp 29/28 ja olen täällä aivan äimän käkenä. Menkkoja ei näy ei kuulu, mutta selkeät negat testattu dpo12 ja tänään dpo15. Oviksen sain digitikkuun kellontarkasti kp14. Hoitona tässä kierrossa ekaa kertaa progesteroni ja aspirin81mg dpo4 lähtien. Onko se nyt syynä siihen, että menkkoja ei kuulu vaikka testit näyttää negatiivista? Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa? (Asun ulkomailla ja siksi en tunne Suomessa käytettäviä tuotenimiä)

Eli nyt en ymmärrä kyllä yhtään mitä täällä mun kropassa tapahtuu :) Aikaisemmilla kerroilla olen saanut testiin selkeän plussan tasan kp28. Ikää on jo 35 eikä tätä aikaa enää loputtomasti ole...

Halusin nyt vaan kertoa teille kaikille, että teistä on jo nyt ollut mulle suuri apu ja vertaistuki, vaikken ole vielä koskaan itse mitään kirjoitellutkaan. On se vaan hyvä että tällasia ryhmiä on olemassa, ei tätä piinaa, toivoa ja pettymyksiä yksin jaksaisi.

Toivotaan, että ryhmä pian tyhjenee!

Oh my lord :laughing021 päivän naurut tuosta "raskaaksi tulee kun siittiö koskettaa kohtua...". On sulla Viima kestämistä!

On. Tätiä ootellessa, tulis jo että pääsis uuteen kiertoon ja bongailemaan sitä kuuluisaa evoluutiota :woot:
Kp 39, dpo 14

Hei oon miettiny tässä, että ku haluan teitä seurailla :) Että kun vuosi lähenee loppuaan ja jos sattuu että kaikki ei ehi raskautua siihen mennessä, niin aiotteko lähteä uuteen (raskaaksi 2016) ryhmään? Että voin tulla jatkamaan lukemista :D

Piipaa, tervetuloa mukaan! Jos sulla on progesteroni (eli keltarauhashormoni) käytössä niin menkat ei ala ennen kuin lopetat sen. Suomessa ohjeistuksena on, että sitä käytetään ovulaation jälkeen 14 pv ja sitten testi, jos testi on negatiivinen niin käyttö lopetetaan. Toivottavasti saat pian pysyvän plussan!

Kiitos Larissa! Näin arvelinkin. Eli pari päivää vielä odotan ja jos ei plussaa näy, niin lopetan hormonit. Outoa, että lääkäri ei ohjeistanut tähän mitenkään, että mitäs jos sitä plussaa ei tulekaan... Ainut ohje oli, että progesteronia syödään viikolle 11 asti. Noh, tätä tää nyt on, jatkuvaa odottamista ja pettymistä.

Piipaa, sitä tää kyllä välillä on, ainaista pettymysten kestämistä... Mutta eiköhän me kaikki jossain vaiheessa se pysyvä plussa saada :) ps. Varaudu siihen, että progesteronin lopettamisen jälkeen saattaa mennä useita päiviä ennen kuin menkat alkaa.

Sunlight, kyllä minäkin täällä ainakin välillä pyörin ehdi vuonnakin jos ei nyt ehdi plussaa kuulua :D

Täällä repeilen näille "evoluutio" ja "raskaaksi tulee kun siittiö koskettaa kohtua" -jutuille :D

Huomenta ja tervetuloa uusille myös mun puolesta! :happy:

Tänne kurvasi tänä aamuna...järkyttävä oksetus:dead: yk 3 kp27/28 ja testi näyttää mitä sattuu..
Mulla oli se käsitys apteekin testeistä, että ne ei mulle plussaa anna (jotenkin ovat kieroutuneesti solmineet salaliiton 2viivaa vastaan :wacky:)
Mutta kuinkas sitten kävikään, ne oli poistanu boikotin ilmeisesti meikäläisen kohdalta :grin:smiley-ashamed005
2015-11-03 08.52.06.jpg
:notworthy:love7
On pää vähän sekaisin ja tunnemylläkkä aikamoinen

Piipaa, tervetuloa mukaan :)
Joo, lääkärit ei ehkä halua kans liikaa korostaa epäonnistumisen vaihtoehtoa mutta olisihan se hyvä nuo ohjeet käydä tarkasti läpi .. Itselleni on tehty lukuisia alkionsiirtoja ja käyn sitten aina verikokeessa varmuudeksi ennenkuin lopetan progesteronin.

Takaisin