Raskaaksi 2015

Jennyhannele, pahoittelut vielä minkä jouduit läpikäymään, mutta onneksi tuo hcg on hyvin jo laskenut. Pääset sitten toipumaan :) Oikein hyvä!
Kysyinkö mä sulta jo kerran siitä foolihaposta? Mulla kun ollut kaksi varhaista keskenmenoa (vko 5 ja 7) niin olen lisännyt annosta 1g, se 400 tai 500mg voi olla vähän niukalti, mitä suosittelevat.

Äippä, vaikuttaisi olevan. Jos on 10 päivää tai alle niin sitten sillä alkiolla tulis melko kiire kiinnittyä :)

Huh, täällähän ei meinaa millään pysyä jutuissa mukana.

On. Kp 38 dpo 13? Eilen lupasin siskolle että tänä aamuna testaan. Mutta arvatkaa testasinko? En. Oon niin lussu etten uskaltanut. Pelkään negaa niin paljon! Viime kuussa kun testasin lopulta negan niin putosin korkealta ja kovaa vaikkei silloin vielä varsinaisesti ees yritetty.. no otin nyt testin mukaan töihin mutta tuskinpa sitä uskallan tehdä.. miten te muut uskallatte testaa?

Sydänkäpynen, eipähän sitä tarvikaan testata, ennen kuin on jo vaikka kuinka paljon myöhässä, kyllä se asia odottaa. Vuoto voi olla muustakin syystä vaikka viikon myöhässä, mutta jos sitten alkaa jo oireita olla, niin eipä se enää sitten yllätys ole :grin
Katjusha kp 12 / 26-30 aamulämpö 36,42 ja alkaa limojen perusteella ovis olla lähellä, toivottavasti en jälleen kuvittele, niinkuin viime kierrossa, vaan että nyt olis tämä totta!

Minä oon jääny niin koukkuun noihin testeihin ettei enää negat hetkauta... ☺ ja itellä ehkä se, että muutaman kerran kun on sieltä korkealta tippunut, niin ei enää luotakaan niihin omiin "oireisiin" ennenkuin plussa on tikussa. Tsemppiä Sydänkäpynen, kyllä sää pystyt siihen! :D ❤

Tsemppiä jennyhannele, jospa plussa ilmaantuisi pian tuon koettelemuksen jälkeen.

Sydänkäpynen, jännäähän se on. Kuten Katjusha kirjoitti, eihän vielä tarvitse testata. Jos muutaman päivän maltat vielä, ja täti hukassa edelleen niin ehkä sitten? Piinaavaa piinaavaa!

Katjushalle onnea oviksen metsästykseen, toivotaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että se sieltä tulee ja tulee hyödynnetyksi!

Muillekin tasapuolisesti Plussatuulia, o ja etenkin r!!

On. Kp 25/?(38). Joitakin yksittäisiä jomotuksia ollut muutamina päivinä, huimasi aika lailla sekä pe että la. Eipä noista vielä mitään voi päätellä. Kovemmista menkkajomottelumaisista tuntemuksista nyt 10pv, joten jos se oli ovis, ehkä dpo9(?) tms. Melkoisen hataraa arvailua vain. Ei auta kuin odotella alkaako jotakin oireita ilmaantumaan, vai pitääkö niitä omassa päässä alkaa kehittelemään muuten vain kun kp30 ja yli lähestyy :rolleyes:

Jennyhannele, toivottavasti tärppää pian uudelleen ja pysyy koko matkan mukana!

Sydänkäpynen, en miekä testaile :D oon kai tehny 3raskaustestiä tän yrittämisen aikana -siis yli puolentoista vuoden aikana :D mut mie nyt jätänkin vähän muustakin syystä ne tekemättä; täti ei oo jättäny viel kertaakaan vaikka myöhässä ois olluki.
Kyllä ne testit kerkee myöhemminkin tekemään ja myöhemminhän ne on luotettavampiakin! :)

Katjusha, voikun sieltä ovis tulisi!❤

On; menkoista ei merkkiäkään vaikka olin oviksen perusteella varma ett ois lyhyt kierto, mut jaa a. Painetta alavatsalla, eiköhän täti jossain vaiheessa tänneki löydä, niin pääsis aukkariin ja verikokeisiin! :)

Nenna kp30/28(-34) dpo 14-16 yk17-18

Hei täällä kans yksi uusi äidiksi haaveileva :) Olen jo pari viikkoa seurannut teidän keskustelua tuolta sivusta ja nyt uskalsin liittyä mukaan.

Olen siis 23-vuotias ja lopetin minipillereiden käytön kesällä ja päätettiin mieheni kanssa että vauvva on tullaakseen jos tulee MUTTA vauvakuume iski :D Ekoja luomumenkkoja odottelinkin 58pv ja sitten päästiin yrittämään.

Noh nyt minulla menossa 35pv ja menkkoja ei näy. Olen jo kaiken maailman oireet itselleni keksinyt yökkäilystä, mahan jumimiseen, repäisykivut, päänsärky ja väsymys sekä nännien arkuus.

Testit vaan puhuu toista :( Pari testiä on ollu tosi vaikea selkoisia mutta sitten on myös tullut selviä negojakin ( kuten tänä aamuna).

Eilen paperissa näkyi häivähdys punaista mutta sen jälkeen EI MITÄÄN ! Tätä turhautumisen määrää :D

Anteeksi että tuli näin pitkä testi mutta HEI VAAN KAIKKI :)

Jennyhannele, toivottavasti pian tärppää uudelleen :)

Tervetuloa Ninnuski!

Itsellä nyt rv 5+0, jonkinverran vatsakipuja ja vaal.pun tiputtelua ollut, saa nähä miten raskaus tästä jatkuu vai jatkuuko..

Ninnuski, ootko tehny clearbluen digiä? Mikä dpo sulla nyt on? :) tai oisko menkkojen jo pitäny alkaa? (en oo viä ihan perillä näistä jutuista :D)

Äh no en malttanut nyt olla tekemättä. Pidättelin 4h ja kävin pissimässä tikkuun, negahan sieltä tuli. Eli tätiä ootellessa. En testaa toista kertaa ennenku ens viikolla jos ei siihen mennessä täti kurvaa paikalle :sad001

Sydänkäpynen :/ voihan räkä. No vielä se voi muuttua ja jos ei niin sitten reippaasti uutta yritystä päin ;)!!

Velmu, voi hitsit - toivotaan että on asiaan kuuluvaa pientä vuotelua. Sehän ei välttämättä tule edes kohdusta vaan voi tiputella kohdunsuulta. Pidetään peukkuja, että pysyy aisoissa ja pinenokainen kyydissä!

Ninnuski, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Sydänkäpynen, pahoittelut negasta :(

Huomenta!

Kuukautiset taitaakin jäädä tällä erää ihan ennätyksellisen lyhyeksi :eek::eek: Kolmas päivä ja jo tihrustaa aivan loppumaisillaan :stop: Ihmeellinen tämä ruho kyllä :wacky: normaalisti on tosi runsaat ja kestääkin vähintään viis päivää ja kivut, voi ne kivut on pahimpia! Nyt ei mitään. Vuoto vaan alko (ja tosi runsaana niinku normistikin). ja nyt loppu. No joo, joskus näin, pääsee helpommalla :grin

Alko satamaan, pitä lähtiä hakemaan pyykit äkkiä sisälle smiley-chores003

Hei kaikki ihanat <3

Mitä tänne kuuluu? Toivottavasti on plussia ropissut! :) Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut niille, jotka ovat joutuneet menkoista kärsimään :(

Tässä teen paluuta foorumitauolta ja ajattelin käydä täälläkin moikkaamassa vaikka enemmän kirjoittelenkin tuonne pidempään yrittäneiden ketjuun. :)

Nyt olo on toiveikas tulevaisuuden suhteen, sillä vihdoin näyttää siltä että mun loppu kiertojen tiputtelu on saatu hoidettua pois päiväjärjestyksestä!!! :) Syyksi paljastui yli 1,5 vuoden kärsimyksen ja tutkimuksissa ramppaamisen jälkeen bakteerivaginoosi eli ph-tasapainon häiriö ja siitä aiheutunut tulehdus. Oireet oli epätyypilliset, joten edes naistenpolilla tätä ei ajateltu vaihtoehtona. Terveyskeskuslääkäri sen sitten tajusi, kun menin päivystykseen kovien kipujen kanssa.

Eli toivoa on meillä kaikilla vaikka mutkia olisikin matkassa! :) Isoja plussapuhureita puhaltelen meille kaikille!

Larissa kp 20?, dpo 4-5

Hienoo Larissa että syy viimein löyty ja se vaiva on pois päiväjärjestyksestä! <3 Nyt ois hyvä pienen lopulta tarttua matkaan! :)

Mun normi kierto on ollut 29-31 pv eli onhan ne jo myöhässäkin voin kyllä olla suuri luulotautinenkin oon yrittäny päästä selville näistä teijän lyhenteistä ennen ku liityin mukaan keskusteluun mutta oon vieläki vähän pihalla haha! Lupaan zempata! (oon tosi huono biologiassa,sen näkee myös todistuksista )

Takaisin