Raskaaksi 2015

Moony vai oliko sun testi kenties tämän näköinen kuin minun tänään tekemä pregchek?
Testiviiva näkyi jo ennen testin tekoa valkoisena.. ja tämä on kyl mun mielestä ihan selkeä nega vaikka kaksi viivaa onkin :confused:

Liitteet

• 2015-11-01 13.55.16.jpg
    2015-11-01 13.55.16.jpg
    115.2 KB · Katsottu: 204
Piilo, joo tollanen se oli mun mielestä :o eli mikä tässä on mitä mä en ymmärrä? :D

nenna, tunti kerrallaan, jos päivä kerrallaan ei onnistu. Mutta voihan tuo tilanne kääntyä vielä mihin tahansa suuntaan, joten älä hötkyile. Ehkä ne menkat ei koskaan sitten alakaan? :wink

moony,tee testeistä reklamaatiota, jos niissä on jotain häikkää. Innolla minäkin odotan kuvia tulevista viivoista (sillä oletuksella, että niitä on se kaksi kappaletta).

Piilo, onpa kummallisen näköinen tuo testi. Varmaan joku susi - tai sitten on tosi kyseessä. Uutta vaan kehiin, jotta saat varmuuden.

Me rakenellaan täällä pesää :grin Käytiin hakemassa Ikeasta uusia kalusteita, ja kovasti olisi se lasten maailma houkutellut, mutta en antanut itseni hairahtaa (vielä). Nyt jalat kattoon ja lataamaan akkuja arkea varten. Ovista ei näy eikä kuulu, joten katsellaan nyt hiljakseen mitä aika tuo mukanaan. Yk4, kp15.

Moony nyt en kyllä ymmärrä miten siihen apteekin testin tulokseen voisi vaikuttaa se, että kastoit sen purkissa olevaan pissaan etkä suoraan pissasuihkuun? :grin Ite teen aina sekä raskaus- että ovistestit niin, että pissaan purkkiin ja kastan testin siihen, koska ajatus siihen pissasuihkuun tähtäämisestä tuntuu jotenkin vaikeelle. Toki jos se testin pää kastuu liian pitkältä matkalta niin se voi vaikuttaa, mutta ohjeissahan neuvotaan kuinka paljon siitä päästä pitää/saa pissiin kastua.

ImageUploadedByVau Foorumi1446381689.034975.jpg

Heitin ne eiliset testit jo pois, kun en tajunnut et niissä jotain vikaa on. :/ samalta näytti kun piilon.

Tässä äskeinen testi :( aika korkeelta tiputtiin kun ehtisin jo elätellä toiveita.

Pipanat, tervetuloa tällekin puolelle!

Tuulia, eipä tässä hötkyillä tartteka, kyllä se täti sieltä tulee jossain vaiheessa jokatapauksessa :P

Moony, pahoittelut negasta :( harmi jos et pysty enää tekemään reklamaatiota edellisistä testeistä, olisi valmistajankin hyvä tietää niiden virheellisyys.

onnea pikkukonna :Heartpink
Tervetuloa Pipanat :) Pahoittelut tädin kohdanneille..

on. Kovasti täällä ovista oon yrittänyt metsästää kp 17 menossa ja ei oo tietookaan,harmittaa ihan kamalasti jos nyt heti kun terolutit lopetin ni ei kierto luomusti tasaannukaan, tai että ehkä en oo koko ainakana ovuloinutkaan :banghead: no jospa sen oviksen sieltä vielä bongaisinkin.. jos en niin varmaan soittelen taas neuvolaan että josko saisin jotain apua tai tsekkausta siihen ovikseen... tai sit käyn yksityisellä tsekkaamassa jos he ei suostu vielä auttaan.. Suvussa ja siskolla pahaa endometrioosia siis ja siitä tämä oma pelko vahvana että saanko oman kiertoni käyntiin..
Miten teillä muilla se oviksen bongaus,voiko mennä huomaamattakin ohi?

Helinäkeiju, voipa varmaan mennä - siksi toiset testailee 2 krt päivässä. Tosin LH-huippu periaatteessa voi näkyä kahtena päivänä ihan hyvin. Mulla tuli viime kierrossa ovis jossain kp 22 ja kp 26 välissä. Ei noista aina tiiä, milloin tulee jos on epäsäännöllisyyttä tai uusia lääkkeitä käytössä. ..
Tervetuloa Pipanat, mä oon kans paljon siellä pitkän kaavan mukaan yrittävien ketjussa mukana, ennätyspitkällä tjot/yk -historialla :)

moony, pahoittelut negasta! Mikä dpo sulla on menossa? Älä vielä lyö hanskoja tiskiin, koska tuonkin testin teit päiväpissasta, eikä tätiäkään ole näköpiirissä.

PiPaNat, tervetuloa! Jännäillään ja piinaillaan porukalla!

nenna, tulee tulee, ainahan se jossain vaiheessa kurvaa paikalle :wink

Helinäkeiju, ehkä sulla vielä kierto hakee rytmiään, mutta jos jaksat kärsivällisesti metsästää ovista, niin kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen. Mullakin on menossa jo kp 15, eikä merkkiäkään oviksesta. Plääh. Siinä sitä kuitenkin oppii itseään seuraamalla, että mitkä on olot ja oireet oviksen aikaan ja sen jälkeen. Testit tietysti avittaa siinäkin.

Noh, jospa se ovis löytyisi edes,siitäkin olisin nyt niin kiitollinen niin tietäisi että on kaikki kunnossa... ja toiveena tietty ettei kierto lähtisi taas huitelemaan... perus gynekäynnillä ei onneksi löytynyt syyskuussa merkkejä endosta..
Niin toivoisin Katjusha teille plussaa,oikein ekstrapuhalluksia sinne suuntaan :Heartred
Tuulia: Voi hyvinkin olla että kierto hakee vielä paikaansa..pitää koittaa olla kärsivällinen, toivotaan että sielläkin pian löytyisi niin pääsisi hyödyntämään :)
Miten muuten nuo tähdet kertyy tänne? :)

Muokattu viimeksi:
Piilo, teitkö uutta testiä?

Sallahaa, en mä tiedä. :D Siinä testissä ei ohjeissa annettu vaihtoehdoksi tehdä purkkipissasta niin kai koitin vaan hakea selitystä siihen miksi se näytti eri tulosta kun pregcheckit. Mutta homma nyt menikin toisinpäin sitten että niissä se virheellinen tulos olikin :(

Tuulia, en oo tikutellut ovista joten en oo varma. Tällä viikolla taisi olla? "Laskujen mukaan" ke-pe välissä ja tuntemuksia myös ollut. Viime kierto oli 31pvää, joten parin viikon päästä ois menkat alkamassa, mikäli alkaa :p ei auta kun odotella. Mut olipa se jännää tänään kun hetken jo luuli että nyt se ois menoa, oli ihana tunne! Toivotaan että pian se tapahtuis oikeesti :) ei taida kannattaa aamulla testailla enää, kyllä toi sen verran selkeä nega oli niinkun eilinenkin apteekin testi. Odotellaan siis pari viikkoa.

Muokattu viimeksi:
Moony, oot aika aikasin testaillu, eli vaikka ois tärpänny ni ei välttämättä näy vielä testissä, lähempänä kierron loppua/vaihtumista kun testailet niin tulos on luotettavampi :)

On. Kp 24/24-29 menossa ja pientä tuhrua on paperiin tullut, mutta ei vielä ainakaan suurempaa havaintoa, huomenna pitäis postin tuoda testejä ja kyllä voikin jännittää :D on tosiaan ollut ties minkälaista oiretta viimisen viikon aikana ja kaiken kruunasi tämä luultavasti angiinaksi todettava kurkkukipu. Ei muuten mutta ei oo kyseistä tautia ja tällästä kurkkukipua ollu sitten lapsuuden ;) jospa...

Hamma, testailun syy oli siis se että meillä oli eilen illanistujaiset, enkä halua ottaa mitään varmistamatta että testi näyttää negaa. tiesin siis että nega pitäisi olla kun menkat oli normaalisti ja nyt vasta oviksen paikkeilla tässä kierrossa. :) mutta halusin varmistuksen. Ja kun jo plussaa ajattelin ton pienen hetken niin mietin oisko sit menkat kuitenkin vaan tullut vaikka raskaana oliskin, kun niitäkin tapauksia löytyy...

On muuten nännit ihan pirun kipeet... :o

Muokattu viimeksi:
Moony monilla tulee nännit kipeeksi oviksen jälkeen, mulla ainakin muutama päivä siitä :)

Aivan :) no, ehkä tämä kierto on se jossa tärppää ;)

Itekkin tuli äsken huijattua, kp 25 tänään on siis menossa eikä24 toista päivää :D

Toivotaan! :) sallahaa, joo viime kierrossakin oviksen aikoihin oli kipeät ja nyt vaan kipeytyy kokoajan enemmän. :p

Huh ompa täälä paljon tekstiä tullut vkl aikana.
Onnittelut ja vauvaliimaa plussanneille!
Pahoittelut negan ja tädin kohdanneet! Uusille tervetuloa kuumeilemaan :)

Mulla alkaa mieli jo oleen aika hyvillä mielin, vuoto loppunut jo aikalailla ja kivutkin pysyny kurissa. Perjantaina oli hcg total verestä vielä 9, niin ensviikolla ultrataan et on varmasti tyhjentyny. Toivottavasti uusi kierto tulee ajallaan.
Yk3
Kp 6/28-30 :)

Takaisin