Raskaaksi 2015

Voi Äippä, harmillista - pahoittelut!!
Tuliko sulle kuinka pitkä luteaalivaihe - olitko testannut ovista? MIetin vaan sitä, kiun sulla alkoi se vuoto vähitellen, että onhan tapreeksi päiviä oviksen ja menkkojen välissä.

Moony minä oon ihan samaa mieltä noista testeistä!! :D "Ihan selvä plussa" kun ei näy ku hailura haamu. Minä lasken plussaksi semmoset viivat, jotka NÄKYY ihan just siks, että niissä voi olla vääriä plussia ainakin jos halppistestillä tekee. Sitten kun apteekin testiin taikka digiin saa positiivisen tuloksen niin ollaan varmasti raskaana.

Muokattu viimeksi:
Tuulia, en vielä tiiä. Saattaa olla, että testaan tänään tai sitten vasta ensi viikolla. Tänään tosiaan vasta dpo10 niin olisi fiksuinta ootella reippaasti sinne ensi viikon puolelle. Mietin vaan sitä, että jos en olisi ovista testaillut ja bongannut niin olisin varmasti tehnyt jo miljoona testiä, kun tänään on jo kuitenkin kp30, eikä mun kierrot ruukaa olla kuin sen 28päivää, mutta niin. Eipä sitä voi enää tietää mitään varmasti, kun oli se rengas niin kauan käytössä ja plaaa. Mikähän se mun pointti nyt olikaan..:grin

Pahoittelut, äippä! Todella harmillista, että nyt kävi näin, mutta eiköhän se teidänkin vuoro vielä tule.

pikkukonna
, maltti on valttia. Se voi olla, ettei vielä edes näkyisikään kunnolla, minkä vuoksi kannatan kyllä odottelua, jos vaan saat itsesi pidettyä erossa testeistä. Toivotaan, että tämä olis se teidän plussakiertonne. Ainakin tähän saakka kuulostaa hyvältä.

ON: siis voihan taas huokaus. Käytiin miehen puolen suvun luona lounaalla, ja johan alkoi taas kertyä niitä utelevia kysymyksiä, että koska meille tulee perheen lisäystä. Eivät tiedäkään, kuinka kovasti toivotaan ja yritetään, mutta eihän sitä uskalla ääneen edes sanoa. Koita siinä sitten pidellä pokkaa ja vastailla, että katsotaan nyt... Hitto. Jos se lasten saaminen olis helppoa, niin meillä olisi niitä jo liuta. Mutta tilanne on mikä se on ja sillä on mentävä. Vastahan minäkin alan tässä hiljalleen toipua parin vuoden vakavasta sairastamisesta, joka horjutti koko terveyttä ja hankaloittaa hedelmöittymistäkin mitä ilmeisemmin. No, pää pystyyn ja eteenpäin vain. Häiritsee silti sunnattomasti.

Anteeksi avautuminen.

Tuulia, toi on kyllä kamalaa :( toivottavasti vielä pääsette kertomaan ilouutiset suvulle jonain päivänä!

Tuulia, toi on kyllä inhottavaa :/ Nyt sen on tajunnut, kun asia on itselle ajankohtainen miten uskaliaasti kysytään "millos teille tulee?" Vähän kun kysymyksenä "mitä kuuluu?" ajattematta että aihe voi olla tosi arka. Voi olla että ei voi tulla raskaaksi/ on saanut juuri keskenmenon/ tehnyt abortin/ ei vain halua lapsia - tai ihan mitä vaan. Niin kauan kun aihe ei ollut ajankohtainen oli helppo heittää että ei ihan vielä. Nyt kun toiveita asian suhteen on, en tiedä mitä sanoa... Koska en haluaisi valehdella, mutten myöskään kertoa kaikille, niin on tosi vaikeeta vaan kierrellä kaarrella...

Kahesti näköjään onnistuin saman viestin laittaan, mutta nyt tähän toiseen onkin sitten hyvä päivittää ne uutiset mitä tulin alunperin tänne kertomaan. Emmää malttanu olla testaamatta.

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Liitteet

• rtesti.jpg
    rtesti.jpg
    484.5 KB · Katsottu: 218
Ja nyt se toinen viesti hävis sitten kokonaan! Eihän tästä tuu mitään:p
Tuulialle piti siis sanoa, että kyllä mun mielestä tämä forkka on ihan just sitä varten, että saa omista tunteistaan avautua. Ei sitä tarvitse yhtään pahoitella. Hirveesti tsemppiä sulle sinne! Ihmiset tosiaan on turhan ajattelemattomia toisinaan..

Tuulia, niin sama tapahtui mulle tänään. Pidin sukujuhlissa kummipoikaa sylissä ja kommentoitiin, miten 'hyvää harjoitusta saan'. Vaikka on vasta yk4 niin silti alkaa olla hankala reagoida ilman, että töksäyttää jotain yrittämisestä. Kuitenkaan ei todellakaan halua, että siitä laajemmin tiedetään.

Nyt pdo7 ja oireita ei tunnu olevan mitään, joka voisi viitata kiinnittymiseen tai mihinkään.. kaipa rauhassa pitää vaan odotella, miten tämän kierron kanssa käy.

Pkkukonna, jopa minä erotan tuossa plussan :grin nonni, se oli sit siinä, ONNEA!!

vinkkinä plusanneille ja muillekin, niin pistäkää statuksesta infoa allekirjoitukseenne, niin muistetaan, missä kukakin on menossa. Tietsikalla näkyy nuo allekirjoitukset, mulla ei ainakaan puhelimella näy - niistä on silti apua :joyful:

Pikkukonna, onnea! :) no minäkin erotan :D mutta silti hämäännyin siitä että onko toikin pregcheckin raskausliuska?! Miksei tossa oo sitä kontrolliviivaa mistä mä aamulla hämäännyin :D oon pihalla näistä testien erilaisuuksista :O

Oikealla puolella vahva viiva on kontrolliviiva ja vasemmalla haaleampi on se testiviiva joka kertoo siitä,että on raskaana jos se ilmestyy :)

Onnea Pikkukonna :)

Kyllä tuossa selkee kontrolliviiva on ja haaleampi testiviiva joka meinaa plussaa selkeesti :)

Hmm, mä en vaan osaa lukee näitä :D mun testissä oli meinaan niin vahvat ne kaksi viivaa (kontrolli ja nega) ja kolmatta ei ilmaantunu :D tuun höperöks näiden kaa! :D

Takaisin