Raskaaksi 2015

Ihanaa waterlily. Mä oon odottanut milloin plussaat. Tää saa nyt pysyä matkassa. Onnea paljon ja tarrasukkia mukaan. Mä oon niin onnellinen sun puolesta.

Ninni, nyt kun on nt ultra takana niin voi vähän nauttia. Ultrassa oli kaikki hyvin ja vauva kasvaa hyvin. Alkaa se jäätävä alku raskauden pahoinvointi olla ohi. Nyt voi jo vähän nauttia tästä raskaudesta. Jännityksellä odotan ru joka on 23.12. Mitäs sulle kuuluu?

Norappi, hienoa että kaikki on hyvin. :) mulla ei ole ollut pitkään aikaan mitään raskausoireita, maha kasvaa vaan. Ru on torstaina, jännittävää. :) ei oteta sukupuolesta selvää. Nyt menossa rv 20+4

Ninni, ihana kuulla sustakin. Hienoa että löytyy vielä näitä ketkä ei ota selvää sukupuolesta. Me ei kanssa haluta tietää. Tsemppiä ultraan :)

Onnea waterlily ja Radio! ^^

Tsemppiä jennyhannele! Kurjaa tommonen epävarmuus. :( Pidän peukut pystyssä että kaikki olisi kuitenkin hyvin.

Viima, eikä ei tuollaisen bimbon pitäisi saada lisääntyä. Miksi ihmeessä se edes haluaa lapsen, jos asenne on tuollainen?! Toivon lapsen vuoksi, että se aikuistuisi.

En testannut vielä tänään, kun jäin odottelemaan että vuotaako nyt vai eikö vuoda (mulla vuotaa yleensä yöllä vain vähän). Eipä ole tänään kuin korkeintaan vähän tuhruttanut. Huomenna siis testiä, jos ei ala ennen sitä ihan kunnolla. Hassua tässä on se, että mulla on tyttöolo. Tosin järjen ääni sanoo, että se johtuu vaan siitä että olen pohtinut, että jos siellä nyt joku on, se on todennäköisemmin tyttö (tyttösiittiöt elää pidempään ja peittoja heiluteltu viimeksi dpo-2 tai -3). Tai sit vaan toivon että masussa olisi tyttö kasvamassa, vaikka olisi toinen poikakin ihana.

HIljaiseloa pidellyt.. vain käynyt tykkäilemässä toisten kirjoituksia :oops:

Onnea kaikille jotka ovat ihanan uutisensa saaneet :love7

Mä täälä odottelen kuukautisia alkavaksi, finniä pukkaa ja sitä rataa .... :confused4:BangHead

Yk2, Kp 27/28-36-?? että silleen:cussing

Pelottaa ihan hirveesti, kun tän illan viillelly alavatsaan, et onko se nyt vaan kuitenkin se haamu testissä, ja menkat tekee tuloonsa.mulla vasta dpo 8.

Onnea plussista! Kyllä on ihana huomata kuinka väki raskautuu :) Paljon tarrasukkia matkaan!

Täällä villi veikkaus, että tämä kierto meni meidän osalta sivusuun koska peittoa ei vain jaksettu heilutella riittävän ahkeraan. Mutta ehtii sitä myöhemminkin :) Illat on mennyt vain sohvalla pötkötellessä ja nauttien läheisyydestä muutoin. Aivan ihanaa sekin! ♡ Muistakaa muutkin myös se toisenlainen läheisyys, tekee hyvää mielelle.

kp 15, yk 2

Hirmuisesti onnea radio ja waterlily. <3 pysyköön pikkuiset lujasti matkassa.

Mä lähden kans heilutteleen niitä peittoja jos tää plussa-aalto vaikka lainehtis tän kautta. :)
Nemira kp 15

Täälä tuntuu plussat vain vilisevän silmissä! Super paljon onnea onnekkaille plussaajille! :)

On. Täällä tuskin sitä plussa tulee tällä(kään) kertaa. Dpo 15 tänään, ei auta kuin odottaa :) tietysti toivon parasta kun vuoden rajapyykki lähestyy yrityksessä!

Takaisin